לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

שבת וזה


 

נו,העירקים הצליחו להפיק סוף כל סוף את  הוצאתו להורג של סאדם חוסיין

פחות איש רע ונורא בעולמנו,עוד כמה to go

סימלית יכולה להחשב העובדה שהאיש הוצא להורג בסוף 2006 שהייתה די רעה  לעולם מכל כך הרבה בחינות ואנחנו נכנסים ל2007 עם פחות איש רע אחד בעולם למרות שהשפעתו הישירה חלפה עם תפיסתו לפני 3 שנים

 

ולא,אני לא מתכוון לעשות סיכום לשנה שחלפה

את זה אשאיר לאחרים

בשבילי השנה מתחילה בראש השנה שלנו ואז גם הזמן מבחינתי לסיכומים ואיחולים

 

וזה בסדר אגב שאחרים נוהגים אחרת

אני לא מרגיש חגיגי במיוחד בסוף השנה האזרחית שעוזבת

ולא מרגיש צורך מיוחד לחגוג את זו הנכנסת

שתלך לשלום 2006

ושתכנס 2007 ושתיהיה שקטה ורגועה כמה שיותר אם זה אפשרי

 

אני מוטרד מזוטות

 

מחר יש מסיבת פרישה למישהי אצלנו בעבודה

עלי הוטל לכתוב לה ברכת פרידה ואפילו לא התחלתי

הראש ריק

אני סומך על העובדה שכשאפתח את הוורד ואשים יד על המקלדת

המילים יזרמו

אבל משום מה אני דוחה ודוחה את הכתיבה

ובסוף אהיה בלחץ של זמן ולא יהיה מתי לתקן אם אצטרך

 

אני מוטרד שהשותף שלי לעבודה שוב חולה ואני אצטרך לעבוד כפול

וזה קצת מרגיז אותי

נכון שזה יותר כסף אבל בכל זאת

 

אני מוטרד מהעובדה שהחורף והשעות הארוכות שזוגתי עובדת משבשים את חיינו האינטימיים

(רמה ,שימי לב אני כותב על סקס..)

כלומר,אנחנו כל כך עסוקים בהמון דברים שקשורים לבית,לפרנסה,לילדים

ואנחנו אחלה צוות,באמת "מתקתקים" את המטלות

 

אבל בבואנו להיות ביחד,אין כח

ולא תגידו שאין תשוקה וחשק,יש ויש

אבל כח אין

 

אם פעם היית נכנס למיטה ב22:00 ומתעורר כשהיא מגיעה שעה אחרי

אז בימים האלה אני לא מתעורר

ואני קם ב0400  והיא ישנה(ושחכמולוגים לא יגידו לי ש4 היא שעה יפה לפוצי מוצי,היא לא.

בעיקר כי זוגתי ממש לא אשה של בוקר.)

 

מזל שבעוד שבוע וחצי אנחנו נוסעים לנופש בכפר גלעדי

אומנם אנחנו נוסעים עם הילדים(לא רציתי לרגע שיהיה אחרת אגב)

אבל יכול להיות נחמד

 

אגב זה לא שאני מקווה שלא תיהיה "התרחשות" עד ה12 בינואר

אני מקווה שתיהיה ויפה שעה אחת קודם אני גורס

אבל אם לא תיהיה אז לפחות יש למה לשאוף...

 

 הילד שלי הקטן היה חולה כל השבוע

וביום שישי כבר הראה סימני התאוששות

עד כדי כך שהוא רצה ללכת לבית הספר בעיקר כי נמאס לו להיות בבית

כלומר אם הוא חולה ולא הולך לבית הספר גם אין חברים וחוגים אחר הצהריים

והוא התייבש כהוגן

שמתי לב שהוא בכלל לא קורא ספרים

האחים שלו שהיו בגילו עוד קראו קצת,אבל הוא,ממש לא

 

גם הם לא קוראים בתקופה הזאת אגב ואם יש דבר שמצער אותי מאוד זה  הדבר הזה

אין תחליף לספר טוב

ואנחנו לא מצליחים לשכנע אותם לקרוא

ולחייב לקרוא נראה לי מתכון בטוח לזה שהם לא יתקרבו בחיים  לספר

ככה עוד יש תקווה שבגיל מאוחר יותר יבינו כמה זה כייף לקרוא

 עכשיו לצערי עולמם הצר כנמלה מרוכז במחשב ובטלויזיה

לפחות 2 הילדים הגדולים רואים חדשות בטלויזיה והילדה הגדולה קוראת באופן קבוע עיתון יומי

וגם מנויה על הזבלון הזה,מעריב לנוער

אבל זה המצב

הבנתי שזה לא שונה  הרבה בבתים של אחרים שיש להם ילדים בגיל הזה

רק שאני  לא בטוח אם זה צריך לנחם אותי במשהו..אבל מילא

כוחות צריך להשקיע איפה שאפשר לשנות,לא איפה שאי אפשר כרגע

 

זהו.שבת וזה

אחר הצהריים אנחנו נוסעים לאחותי ברחובות

כבר מאתמול הגדולים הכריזו שהם לא רוצים לבוא

הבית של אחותי הוא בית דתי ששומר שבת (אחותי נשואה לבחור דתי)

ואין שם טלויזיה ומחשב בשבת אללי

לכן הגדולים לא רוצים לבוא

אבל אנחנו החלטנו להטיל וטו ולהכריח אותם לבוא איתנו לביקורים אצל המשפחה הקרובה

עוד שנה שנתיים לא נוכל להכריח,אני יודע

אבל עד אז שיבואו

לא יקרה כלום אם ישחקו במשחקי קופסא או משהו

 

וגם יש די והותר כביסה,לא לדאוג בסוגיה

 

אבראבו עלק

ותיהיו טובים ורגישים

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 30/12/2006 06:40  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/1/2007 16:25




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)