לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

זה לא ילך


 

זה לא ילך היום,הראש ריק

אין מה לכתוב

זה שיש שמש בחוץ אחרי הגשם של אתמול,זה נעים וטוב

אבל זה לא מה שיביא מוזה מסתבר

 

הורגים אותי אלה שמשייכים פוסטים לנושא החם

אלף פעם חזרתי ואמרתי שבנושא החם יש כללים מאוד ברורים: כותבים רק על הנושא שהוכרז כנושא החם

לא "מספחים" אליו עוד נושאים"על הדרך"

ולא משייכים פוסטים שלא קשורים לנושא הספציפי

אבל אנשים בשלהם,שמים זין

 

אחכ שאני חוסם את הגישה לאלה שלא שמים על הבקשות שלי הם מייללים שהם לא ידעו ולא ראו שאסור

ועוד כהנה וכהנה ומפוצצים את המייל בבקשות להסיר את החסימה

 

מה לעשות שיריב יצר מנגנון חסימה,אבל לא יצר מנגנון שמסיר אותה

אני אשם?

תקראו את ההוראות עד הסוף,מה כל כך קשה כאן?

הרי  אם לא תפעלו לפי הכללים הפשוטים,לא רק שהפוסטים שלכם לא יכנסו לנושא החם,גם תחסמו

אז בשביל מה לנסות כל הזמן לעבור על הכללים?

 

גם ככה שיש נושא מעניין שקל לכתוב אליו המסגרת מוצפת

אז למה לגרום לי ליותר עבודה ולתת לי לקרוא פוסטים שלא קשורים? זה מרגיז לאללה הזלזול הזה

אז הנה,זה העונש

ותקחו אחריות על  המעשים שלכם

אפילו אם אתן ילדות בנות 12-15,מה יש אתן לא יכולות לפעול לפי הכללים הפשוטים,אני ממש לא מבין

 

אתמול נוסף לעובדה שמכונת הכביסה מוציאה מים החוצה ואי אפשר לכבס

הייתה לנו הפסקת חשמל

 כנראה הפעלנו יותר מידי מכשירים חשמליים וניהיה חושך

העניין שהפעם קפץ הפקק של חברת חשמל

ומכיון שיש לנו טלפון אלחוטי,ולא היה חשמל

נאלצתי להתקשר מהסלולרי ל103

20 דקות ניסיתי ובכל פעם השיחה  נותקה

עד שבסוף נסעתי לדודה שולה והתקשרתי משם

עוד שעה ומשהו לקח עד שהגיע איש מחברת חשמל שהחליף את הפיוז ורק אז חזר האור

להגיד לכם שנעים בערב שישי לשבת בחושך לאור נרות? אולי האדם הקדמון היה נהנה,אני ממש לא נהניתי

תוסיפו על זה שלזוגתי יש שפעת והיא משתעלת ומצוננת

כל זה עשה את סוף השבוע ל"מושי מושלם"

 

יותר מאוחר אקח כביסה למכבסה בשרות עצמי כי מי יודע מתי יגיע הטכנאי לסדר את הצינור שיוצא מהמכונה

זה מרגיז  כי המכונה בסדר,זה רק שהטכנאי היה צריך לעשות עבודה עד הסוף ולא לומר לי שהוא מקווה שהצינור לא ילך אחורה ויכניס מים הבייתה

אבל מילא,נסתדר

 

יאללה מתחיל פרייזר בערוץ 30

נלך לצפות

 

תיהיו טובים וסבלניים

 

 

נכתב על ידי טליק , 10/2/2007 07:39  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-16/2/2007 07:59




461,850
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)