לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

מחר יום האהבה,האומנם?


 

מחר חוגג העולם את וולנטיין דיי

לא חקרתי את מקורו של היום הזה,לא ברור לי למה דווקא ה14 בפברואר נבחר כיום לציין את האהבה

אבל לו יהי

רק לא ברור לי מה נפל על המוני בית ישראל (טוב נו,בעיקר החילונים שביננו) שהחליטו לאמץ את היום הזה?

 אני מבין את מקומות הבילוי,מסעדות ,פאבים,מועדונים ועוד כהנה וכהנה מקומות שקופצים על ימים כאלה כדי להתפרנס

מבחינת "אם אפשר לעשות קופה מהיום הזה אז למה לא"?

 

אבל מה אנחנו ממהרים כל כך לחגוג? את מה בדיוק?

מילא אם הפתגם "ואהבת לרעך כמוך" היה נר לרגלנו

מילא אם האלימות הייתה פוחתת: במועדונים,במגרשי הכדורגל, בחוף הים,ברחובות,

בכבישים בין נהג לחברו

אהבה זו לא המילה הראשונה שהייתה עולה על דעתי כשאני מזכיר את כל המקומות האלה

שלא לדבר על כמות הקשישים המותקפים בדירותיהם

ואם קשישים אולי כדאי להזכיר שאתמול נעצר בחור באשמת תקיפתה של איטה פוגל

תקיפה עם עינויים,בשפיכת אקונומיקה על פצעיה,בחישמולה

תקיפה מבית מדרשם של הנאצים פשוטו כמשמעו

והלוואי שיתברר שזה הוא והלוואי שישלח לכלא למאסר עולם ללא קיצור העונש

אז על מה יש כל כך לחגוג?

והקשישה שהותקפה באגרופים לפני כמה ימים? גם היא תציין את וולנטיין די כשארובות עיניה נפוחות וכואבות?

 

על איזה אהבה מדברים כאן כשבכבישים נהגים נוסעים כמטורפים?

עוברים באדום והורגים משפחות שלמות?

רק תעיז להעיר לנהג כזה ותמצא עצמך דקור בסכין כי העזת להעיר לו

 

שלא לדבר על אלימות במועדונים

הרי אם לא תכניס מישהו הוא יחזור אחרי שעה עם אקדח או סכין וינסה "לנקום" את השפלתו

ואם ניקח את מגרשי הכדורגל שם האהבה לקבוצתך מבוטאת  בנהמות לשחקנים שחורים של הקבוצה השניה

או שירים גזעניים לשחקנים ערבים

שלא לדבר על סכנת הנפשות מרימונים למיניהם

 

אם זו אהבה,אין לי כל כך מה לומר

 

ועוד לא דיברתי על האלימות בבתי הספר

ועל רצח של הנערות מעיין ספיר,תאיר ראדה ומעיין בן חורין

 

אנחנו כל כך ממהרים לחגוג בטיעונים שונים ומשונים:

"החיים קצרים", "נמהר לחגוג כי הארץ אוכלת יושביה"

ויש לנו כל כך מעט סיבות לחגוג שאנחנו קופצים על כל סיבה זניחה כזאת או אחרת

 

אני אומר,אנחנו עושים לעצמנו הנחות

אין סיבה לחגוג

יותר מידי אלימות,יותר מידי רוע,פחות מידי סובלנות יש בתוכנו

אולי כדאי שכל אחד יתחיל בקטן,בסביבתו הקרובה

במשפחתו,בכיתתו,במקום עבודתו

אולי שכל אחד מאיתנו ישמור על כללי הנהיגה בכביש

אולי אם  אוהדי  קבוצת כדורגל אחת יכבדו את אוהדי הקבוצה השניה ולא יקללו כבבונים על עץ

יהיה כאן יותר טוב

 

הנה 2 הזדמנויות למשל

 

היום בכל הקניונים בארץ מתקיימת בדיקת דם לתרומת מוח עצם לילד ול2 אנשים שזקוקים לתרומה

לכו להבדק

אולי אתם אלה שתמצאו מתאימים ובכל תצילו נפש בישראל

 

הזדמנות שניה: איריס יצרה פינה שבה היא מתווכת בין נותנים ומקבלים וההיפך של דברים שאין לכם צורך בהם ובמקום לזרוק,תתרמו

וכולם יהיו מרוצים

 

מחר וולנטיין דיי,סוג של יום אהבה

אני מציע  שכל אחד יחשוב איך הוא יכול לגרום שתיהיה כאן  טיפה יותר אהבה בארץ הזאת

אם זה יקרה,יבורך הוולנטיין דיי הזה

 

תיהיו טובים אנשים,כל השנה

 

נכתב על ידי טליק , 13/2/2007 13:24  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-16/2/2007 07:58




461,859
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)