לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2004    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2004

שנה בישרא - או שירו שיר לאהבה - החגיגה מתחילה..


 


דחוק בין "בלוג של בת טיפש עשרה ששמו


I hate all"


לבין "עוד ילדה גדולה בעולם הגדול" (יוקו)



ילדה נחמדה


פתחתי ב31 למאי 2003 בשעה 17:15 בלוג..


 


 הפורומים של IOL בהם כיככבתי פורקו בלילה גשום


הועלו על משאיות והועברו אחר כבוד לוואלה


האנשים שהיו בפורומים לא באו לבית החדש


וככה נותרתי  בודד בעולם...


 


בין לבין פיתחתי את האתר של הגרעין שלי ב"חבר'ה"


הפקתי פגישת גרעין ופגישת מחזור של בית הספר היסודי


היה נחמד ומרגש


אבל לא זה הביא לי את הישועה


 


בערבו של ה-30 במאי 2003


קראתי בעיתון כתבה על ישרא


ועל הבלוג של הבחורה שעובדת ב 144


נשבתי בקסם הכתבה וחיפשתי את הדרך לישרא.


 


ה31 במאי 2003 היה היום שהגעתי


בכתובים של ישרא הוא מצוי בדף 214 מתוך 226 דפים


רוצה לומר ותיק אני.


 


מעבר לסטטיסטיקה היבשה שבסוף נדבר בה


של כמה כניסות יש לי


וממוצע המגיבים אלי


וכמה זמן אני נמצא ברשימת  50 הבלוגים הפעילים


יש את עניין הכתיבה


 


בשבילי הכתיבה היא צורך


לא תמיד יש לי משהו לומר


אבל כשהאצבעות מדגדגות


אני שם יד על המקלדת וזה פשוט זורם


 


יש בי צער על שלא קיטלגתי ומיינתי את הפוסטים שלי לפי נושאים


שלי עצמי יהיה קל לזכור על מה כתבתי


קצת קשה לעשות את זה עכשיו


רק לומר שלא נראה לי שיש נושאים שלא "כיסיתי"


קלים ככבדים


דברים שנשארו כצלקת מילדותי


ואחרים שעליהם כבר התגברתי ושכחתי


 


אני כותב כמו שאני משתדל לחיות


אמיתי לגמרי


ללא פלצנות


ללא זיופים


בלי לפאר ולרומם את עצמי שלא לצורך


 


התפשטתי ערום לפניכם-כבר ציינתי לא פעם


גיליתי את כל חולשותי


ואני נקי לגמרי


אם יש בי כעסים אני מתמודד איתם בכלים שקיבלתי גם כאן


אם יש לי זכרון קשה


אני פורס אותו ומנתח אותו לחלקיקים


 


אני מודה על המקום


אני מודה על האפשרות


לא אודה לאף אחד באופן אישי


כי הרשימה ארוכה


ארוכה מידי


אבל אודה ליריב על המקום


על האפשרות


על ה-safe space


 


תודה לכל מי שהגיבו


תודה לכל אלה שחיזקו


תמכו


עודדו


אמרו מילה טובה


נתנו סימפטיה


הראו אהבה - איזו יופי לכתוב  את צמד המילים האלה:


Show love


כמה פשטות


כמה אמונה יש באנשים שמראים אהבה


תומכים  ללא שיפוט


זה אתם חברים שלי


 


זה יום מיוחד לי היום


יום הולדת אם תרצו


שנה שלמה אני כותב כמעט כל יום


בהתחלה זוגתי התנגדה


אחכ כשהגיע מקרה "פמה"


לא יכולתי להסתיר ממנה וסיפרתי לה על הבלוג


מאז אני כותב בידיעתה


משתף אותה בהגיגים


קורא לה לפעמים מפוסטים של אחרים


 וכשכתבתי  את הפוסט על הפרעת הקשב של הילדה


נתתי לה לקרוא גם את הפוסט וגם את התגובות


והיא התרגשה כמוני


 


כאמור כתבתי כמעט על הכל


את הפוסט הזה עכשיו אפשר לספר כתבתי בהמשכים במשך למעלה מחודש


כל פעם קצת


היום אני לא יכול לתאר את החיים שלי  בלי ישרא


תאמרו מכור


אז תאמרו..


אני שלם לגמרי עם המציאות שלי שכוללת


משפחה עבודה וגם ישרא


ליוותם אותי בתקופה הארוכה שזוגתי לא עבדה


בקושי כלכלי גדול


ויציאה ממנו


ליוויתם אותי בתאונה עם האוטו


ובהעלמותו מחיינו


לוויתם אותי בשגרה


באושר


בעצבות


ולווינו ביחד את המדינה


ואת הפועל ירושלים ברגעיה הגדולים


 


עמי איילון אמר בהפגנת ההמונים  בכיכר רבין ביום ה-15למאי


את הדבר הבא:


תבדקו מה אתם יכולים לעשות בשביל שהמדינה שאנו חיים בה תראה אחרת


תבדקו כל בוקר מה אפשר לעשות שיפסיקו חיילים לההרג בארץ לא לנו


ואני אומר


די


הביאו שלום למקום הזה


תנו פתרון


אני בן 51


בני בן 9


ואני לא רוצה שילחם.


בואו נעשה משהו שישנה את הארץ הזאת


וזה אפשרי


 


זה הכל אנשים


זה פוסט השנה שלי


אני אוהב כל אחד ואחת מכם


שכותבים כאן ומגיבים אלי


ואני לא לוקח את התגובות כמובן מאליו !


ואת זה חשוב לומר ולזכור


אני יודע שאני נבחן כל יום מחדש


בכתיבה שלי


באמת שאני מביא


ברגישות לאנשים אחרים


ובקבלתם כאנשים שווים לי


צריך לאזכר גם את האנשים היקרים שליוו אותי בחלק מהדרך ופרשו :


הצופה


ג'ול


שירקאס


בעל ואשה חרדים


not -שנעלם לי


גחלילית


וללחן-לחן המקסימה


 


ואם שכחתי עוד מישהו


אני מתנצל מראש


 


 


קצת סטטיסטיקה::


 


כתבתי 362 פוסטים


 


יש לי בערך 22729  כניסות


 


אני נמצא ברשימת 50 הבלוגים הפעילים מזה שבועות ארוכים


 


יש לי 47 מנויים (אנשים שעשו מנוי לבלוג שלי)


 


ואני מנוי על מספר דומה אני מניח


לא ספרתי


 


בחודש האחרון כמות הכניסות מטורפת


 


 


אני מודה לכם שנתתם לי הזדמנות מדהימה להכיר אתכם


 


ותזכרו:


 


"רק אהבה תביא אהבה"


 


אתם טובים-תמיד ידעתי


 


 


 חיבוק של הסוררת

נכתב על ידי טליק , 31/5/2004 00:33  
249 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של kitten ב-4/1/2005 20:28




461,758
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)