לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

מופלאות דרכי האל


 

כשהייתי ילד להורים שלי הייתה ספריה ענקית של תקליטים קלאסיים

באמת,המון תקליטים

ולא רק זאת

בשנות ה-60 הייתה בשבת בבוקר ברדיו תוכנית שנקראה החידון המוזיקלי או משהו כזה

המנחה היה משמיע יצירות והמאזינים היו צריכים לנחש של מי היצירה  ומה שמה

אני זוכר את זה  כי ההורים שלי היו כל כך נלהבים מהעניין הזה שהייתה להם קבוצה שהייתה יושבת ליד הרדיו כל שבת בבוקר,הייתה פותרת את החידון,שולחת את הפתרונות ומן הסתם זוכים בפרסים

אני לא זוכר אם הם זכו ובמה

אבל אני זוכר עיסוק מסיבי בנושא

 

הם כמובן רצו שנחבב כמוהם מוזיקה קלאסית ואני זוכר פעם שהוכרחנו אותי ואני ללכת לקונצרט

אבל לצערם לא התחברנו לז'אנר

והתפוח בקשר למוזיקה נפל רחוק מהעץ

 

 

לאחרונה גם בגלל שנמאס לי מחדשות וממה שמסביב

אני מאזין לקול המוזיקה

בהתחלה נכנסתי ברגל מהססת כמי שמגיע למקום חדש ולא מוכר ולא בטוח איך יקבלוהו

אבל מיום ליום אני מרגיש שאני ממש נהנה !

 

אז אני לא מתיימר לזהות מי המלחין של היצירה המתנגנת

אבל לשמחתי אני  מכיר יצירות

היום שמעתי את 4 העונות של ויואלדי גם זיהיתי שזה זה וגם וגם מאוד נהנתי נהנתי

ואני לא מפסיק להתפעל

 

ביום רביעי שעבר הקדיש גבי גזית רבע שעה יקרה מתוכניתו הכל דיבורים ליצירותיו המופלאות של רוסיני

ולא רק זה

הוא העלה לשידור את אסתרית בלצן שהיא מומחית למוזיקה קלאסית וגם יודעת דבר או שניים בנידון

והיא סיפרה בצורה מרתקת בליווי הפסנתר שלה מהבית וחיזוק מהאולפן את סיפורו של רוסיני

ישבתי באוטו מרותק ליצירות  ולסיפורים שהיא סיפרה

 

תשמעו,אין לי מושג איך לקרוא לתופעה הזאת

ואני בטוח שלו אבא שלי יושב עכשיו  למעלה הוא פשוט מתגלגל מצחוק

מי חשב שאני שגדלתי על הביטלס,הפינק פלויד,לד זפלין ודומיהם

יעשה דרך ארוכה בטעם המוזיקלי שלי ובגיל הזה לרצות לשמוע מה שבילדותי היה כה זמין וקרוב

אני פשוט נורא נהנה לשמוע יצירות קלאסיות

וזה חברים פשוט לא יאומן!

 

תיהיו טובים וקשובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 4/3/2007 15:42  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-6/3/2007 12:23




461,769
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)