לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

מואה? עוכר ישראל?


 

תראו,אני לא רוצה להעכיר את האווירה העכורה גם ככה

אבל בואו,בואו ניהיה קצת מציאותיים

הרי הסיכוי שישראל תנצח את אנגליה במשחק מחר  הוא כמו ..אני יודע...

שישראל תתחיל לדבר עם החמאס

אז ל2 הדברים כמובן יש סיכוי אבל ראבק,בואו ניהיה ריאלים

או בעברית מציאותיים :-))

לא זה יקרה ולא השני לצערנו

 

אז נכון שאנחנו "עם קטן מוקף אוייבים" וש"כל העולם נגדנו" ועוד כהנה וכהנה קלישאות שנות ה60 שהאכילו אותנו בכל פעם שבאה נבחרת מהזן היגוסלבי וניצחה אותנו 1:2 וקראנו לזה הפסד בכבוד

ושחקנינו  היו במעמד אלים  למרות ההפסד

אז זה לשמחתנו הסתיים

 ועכשיו "שחקנינו האמיצים" שביננו לבין עצמנו  יותר מגרבצים מאשר משחקים

ויותר מטיילים בברים ובחנויות בגדים מאשר מתאמנים רוצים לנצח את נבחרת אנגליה

נו,זה יפה שהם רוצים גם אני רוצה להיות מייקל לואיס אבל אי אפשר...

 

ועם כל הכבוד לפטריוטיות של שחקני הנבחרת ועם כל הכבוד למאמן שפתאום מגייס את "המוח היהודי"

המצאה מדהימה אגב,"המוח היהודי"

אתה רומז שהמוח של הגויים בהקשר למשחק הזה הוא נחות???

 

אז יכול להיות בהחלט שאני במיעוט מבוטל בדעה הזאת ואחרים יחשבו שבאתי לקלל וממש לא נמצאתי מברך

אבל די,צריך לתקוע סיכה בבלון הזה ששמו הכדורגל הישראלי

 ואולי פעם אחת נסתכל  ישירות לעצמנו פנימה ונאמר שהכדורגל שלנו  מתאפיין בשיממון

הוא משעמם טיכו,הוא לא מעניין ואין לנו שחקנים מי יודע מה

לפחות טוב שהקהל עוד מגיע למשחקים מהסוג הזה

אבל גם בסוגיה הזאת בואו נאמר את האמת ,הם לא באים בגלל טוטו תמוז או יוסי בניון

כמה פעמים יש לאוהד הממוצע לראות את ווין רוני? או ריו פרדיננד?

לא הרבה,אז מה הפלא שהאיצטדיון יהיה מלא?

לפחות נראה שחקנים ברמה עולמית

חוץ מזה אם לומר את האמת נשארו עדיין פטריוטים ישראלים שרוצים לראות את הנבחרת מנצחת

לא כולם נהפכו עדיין לרכיכות  חסרי אמונה כמוני

 

אבל האם באמת אתם יכולים להאשים אותי? תסתכלו על התוצאות

נכון,לא הפסדנו בקמפיין הקודם ובזה הפסדנו רק לקרואטיה המצויינת ועדיין אנחנו באותו מקום כבר 37 שנים

לא הגענו לשום טורניר חשוב מאז מקסיקו 70

אתם יודעים מה,קחו הנחה,מאז מונטריאול 76

 

בטח שאני רוצה שננצח,בטח שאני רוצה שנגיע לרמות הגבוהות של הכדורגל העולמי אבל אין לנו את המנטליות המתאימה כנראה

מה לעשות שהכדורגלן הישראלי לא מת על אימונים קשים והוא מעדיף "לעשות כאילו"

תמיד זה תחמונים,תמיד זה קומבינות

הרי הם ישראלים וכאן תרבות ה"סמוך ויהיה בסדר" נטועה חזק מידי עדיין

 

אז מה הפלא שאנשים חושבים שאפשר לנצח את אנגליה

וחלק מהתקשורת מטפח את התקוות האלה

תגידו את האמת וזהו

מה,אחרי שנפסיד0:3 או 0:4 תמציאו סיבות ללמה לא הצלחנו? ולמה המאמן הלאומי לא הרכיב את זנדברג או אני לא יודע מה

חלאס מספיק,צריך להסתכל בצורה בוגרת ואמיתית על המצב : אנגליה בדרג הראשון בעולם

אלא אם יקרה נס אנחנו ננצח

אם יהיה נס קטן נוציא תיקו ואם ניהיה ריאלים ולא יהיה שום נס אלא יהיה שחור רגיל ,נפסיד את התחתונים שלנו לנבחרת הרבה יותר טובה

וזה המצב

 

טוב בטח אף אחד לא יקרא את הפוסט הזה כי העידכונים דפוקים ומתי המעט שכן יקראו לא יגיבו כי הם לא בעניין של כדורגל אבל נשלח,מה יש לעשות...

 

תיהיו טובים ונחושים,הרי אין מה להפסיד

נכתב על ידי טליק , 23/3/2007 08:20  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-24/3/2007 05:47




461,789
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)