לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2007

הפוך גוטה..הפוךךך


 

באתי  היום הבייתה מהעבודה ומיהרתי לברך את בני האמצעי ליום הולדתו ה12

הנ"ל הסתכל עלי כאילו נפלתי מהשמים ואמר לי:

אבא,היום זה לא יום ההולדת שלי,יום ההולדת עוד יומיים ב28...

קפאתי על עומדי כי באותו רגע הבנתי שבלבלתי בין התאריכים והיום הוא יום הנישואין ה15 שלי ושל זוגתי!

ולא רק שלא צלצלתי לברך אותה גם לא קניתי לה מתנה אללאי

 

העניין שלדעתי היא גם שכחה מהעניין כי היא צלצלה בבוקר לשאול לשלומי(אני מצונן למוות ואתמול חזרתי באמצע מהעבודה)ולא הזכירה במילה את יום הנישואין,משהו לא אופייני לה

 

האמת שאי אפשר להאשים אף אחד מאיתנו בשכחה

אני כבר כמה ימים נורא מצונן,אתמול היה לי חום וגם התחלתי לקחת אחרי הפסקה(נגמרו לי הכדורים והתעצלתי ללכת לרופא) את התרופות נגד לחץ דם גבוה והן עושות בי שמות

הן גורמות לי לכאב וראש והיום חזרה תופעה שהייתה לי כשלקחתי את התרופה בפעם הקודמת: האצבעות ברגל ימין מתכווצות לי וזה גם כואב וגם קצת מפחיד ראבק

(אגב אם מישהו מכיר את תופעות הלוואי ויכול לאשר שהן מהתרופה זה יעזור לי בחיים)

אז זה אני

 

זוגתי הגיעה הבייתה מהעבודה כל יום במשך השבוע האחרון ומייד הלכה לאחותה לעשות עם הילדה את עבודת השורשים

היא סיימה אתמול ב11 בלילה והיום הן יסעו למורה להגיש לה אותה

ככה שאין פלא שהיא לא זכרה ,העייפות העייפות

 

כך או כך יש עוד אפשרות לתקן מכיון שאנחנו מתכנסים ביום שישי בצימר לרגל הארוע ונוכל שם לתת מתנות,לא?

 

זהו,אני לא יודע מה מצב העידכונים אבל אני ממש מקווה ששרת הדואר של נענע תוקן

זה בלתי אפשרי להתנהל ככה

 

תיהיו טובים ובעיקר בריאים

נכתב על ידי טליק , 26/3/2007 14:50  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee @ work ב-29/3/2007 17:32




461,777
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)