לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

כלמיני


 

עוד 12 יום אני חוגג 4 שנים כאן

זה חתיכת חיים זה,

4 שנים אני כותב על החיים שלי,על המשפחה שלי ועל כל מה שקורה מסביבי

יכול להיות שאני ממשיך לכתוב ולא הפסקתי כמו רבים אחרים שליוו אותי בשלבים שונים של השנים האלה כי אני באמת מתייחס לבלוג כחלק בלתי נפרד מהחיים שלי

לא כמטלה,אלא באמת כהזדמנות

וככזאת מאוד קל להכיל אותה בחיים שלי.

 

אין ספק שפיד בק,כל פיד בק  בהחלט יכול להיות סוג של קטליזטור להמשיך לכתוב

במסגרת  תפקידי בנושא החם אני קורא פוסטים שאף אחד לא מגיב אליהם ואני  מודה  שבורכתי

למרות שאולי אנשים לא ממש מבינים את מהות הכתיבה מהסוג הזה באינטרנט:

אתה רוצה שיכירו אותך,תגיב אצל אחרים

זה לעשות עבודה

גם בחיים האמיתיים ,אם תשב בבית ותיילל שאתה לא מכיר אף אחד,באמת לא תכיר

צא,תסתובב,תתערבב ותכיר,אין פשוט מזה

פעם הייתי משוטט כדי למצוא בלוגרים חדשים ומענינים,הייתי מגיב אצלם או מביא אותם לידיעת ציבור קוראי

אבל הפסקתי לעשות את זה,בלי סיבה שאני יכול להצביע עליה

בעיקר אני מניח סדר עדיפויות אחר

 

שבת היום,במשך המון זמן  כתבתי פוסטשבת

אנשים התרגלו,אני התרגלתי

היה קשה לשבור את שגרת הכתיבה הזאת

לא תמיד יש על מה,לא תמיד המוזה שורה בדיוק ברגע הנכון

זה נחמד אומנם לדעת במשך הזמן שיש כמה אנשים שיגיבו בשעה הזאת

אמאזונה שמתכוננת לחדר כושר

שצה שאני אף פעם לא מצליח להבין מה השעה שם בחוף המערבי

חבצלת שילדיה חוגגים עליה בשעה הקשה הזאת(בעצם רק ילד אחד)

רק אל עצמי שנראה לי שאף פעם לא ישנה כמו גם שלגיה

ורמה שאני לא יודע מה מעיר אותה(אם יש עוד מישהו ששכחתי,סליחה ומחילה...)

 

הבוקר חשבתי לכתוב על כמה נושאים שמציקים לי

לא משהו ברומו של עולם

את הקאסמים לא אצליח להפסיק ולקרוא לממשלה להתעשת ולמגן את  העיר ואת היישובים מסביב

זה לעג לרש

אגב רק מהצפיה בטלויזיה בקאסמים שנופלים והאזהרות של צבע אדום עם הצפירה המחרידה הזאת יכול להכניס פחד איום בכל אחד מאיתנו

אז פלא שאנשי שדרות רוצים לעזוב?

מפחיד לאללה המצב

 

אתמול התחיל כוכב נולד.היה בסדר

לא היסטרי

יש לי רק שאלה אחת לאנשים הרבים שבאים לאודישנים:

אתם ממש מאמינים שאתם שרים יפה?

כאילו אני אם אין לי קול של זמיר או משהו שמתקרב לזמיר או משהו שמזכיר זמיר

בכלל לא הייתי מתקרב למבחנים כאלה

גם להדחס עם המון אנשים,גם לחכות המון שעות בתור

ואחכ לעמוד מול הבוחנים ולשיר בזיופים נוראיים,ואחכ לעמוד קבל עם ושופטים ולקבל בראש?

בשביל מה?

הרי אתם עושים צחוק מעצמכם

מדהים אותי איך כל אחד ששר באמבטיה לעצמו חושב שהוא יכול לעמוד על במה ולשיר

וגם אחרי שהושפל,שקומתו הונמכה הוא יוצא מהדלת ואומר למקורביו: לא התקבלתי,אבל מה הם מבינים...

אם הם לא מבינים,למה באת נדחסת,חיכית בתור ובסוף עלית ושרת?

היית חוסך לעצמך את הפאדיחה ושלום על ישראל

 

דבר שני חשוב שיש לי לומר היום זה על הכדורגל בארץ

עונת הכדורגל עומדת להסתיים תוך שבועיים

לדעתי הייתה עונה רעה מאוד,מגעילה אם לדייק

 

אין כדורגל על רמה ויש אלימות וגזענות שרק הולכת ומתגברת

אני לא יודע איך אנשים נורמלים(והדגש כאן על נורמלים) עוד ממשיכים ללכת למשחקי כדורגל

 

אני קורא מכאן (ואני יודע שהקריאה לא תגיע לאף אחד אבל בכל זאת)

אני קורא מכאן להשעות  את ההכנות לעונה הבאה ולא לפתוח אותה

להפסיק לעונה אחת את כל משחקי הכדורגל בארץ(זה לא יקרה כמובן כי גם בכדורגל הכל פוליטיקה,יש גופים שמתפרנסים מכדורגל,מה יעשו עסקני ההתאחדות,מה יעשה הטוטו,מה יעשה שר הספורט,מה הוא עושה אגב?)

 

בשנה הזאת  לשפר את המגרשים,להוריד גדרות היכן שצריך להוסיף פסיליטיס,לשפר את התנאים ולהבטיח צפייה בטוחה

דבר שני לחוקק חוק שיעניש אוהדי כדורגל שמתפרעים זורקי רימוני הלם ואבוקות וקוראי קריאות גזעניות.

להעביר חוק שירחיק אנשים כאלה ממגרשי הכדורגל  אולי לא לצמיתות אבל לזמן רב

לתת קנסות גבוהים,להכניס לכלא,לעשות הכל שאנשים כאלה לא יבואו למגרשים !

 

(פעם אמרו שאנשים באים לכדורגל בשביל להתפרק מעמל יומם מתלאות היום יום וכו' אבל  מה שקורה היום זה סכנת נפשות)

ולהפסיק להתייחס אליהם בכפפות של משי

כי הם לא רק אלימים במגרשי הכדורגל

הם אלימים בכביש,הם אלימים במועדונים ובכל מקום

זו תרבות של לקחת בכח,לכופף את החוק איפה שאפשר,לומר מגיע לי

זה אנשים שבפקק נוסעים על השוליים,אלה אנשים שיעקפו אותך בתור בכל תור שתעמוד בו וינפנפו אותך כשתעיר להם

זו תרבות  של לקצר תהליכים

פעם היית יכול להעיר להם בנימוס

היום אתה אפילו לא תעיז,כי הם יוציאו לך סכין,יביאו חמולה שתכה אותך  או יזיקו למכונית שלך לעסק שלך ולבית שלך

ויש להם כסף והרבה לעורכי דין טובים שיוציאו אותם מכל צרה

 

וכל זה מתחבר לי למה שכתב יאיר לפיד בטור שלו אתמול

וזו אחת הפעמים היחידות שאני מסכים לגמרי אם מה שכתב

 

אנחנו כאןמתוך בחירה,זו המדינה שלנו ולא מגיע לנו שום דבר

לכן תפסיקו לילל ותתחילו להרוויח את המקום שלכם כאן ולשנות כדי שיהיה טוב

מי שלא רוצה להיות כאן,העולם גדול,אתם מוזמנים למצוא לכם מקום,קוסטה ריקה,סינגפור וואט אבר

אני רק  מזכיר לכם שאם היית בבון מצוי כאן והמדינה סבלה אותך לא אומר שכדאי שתיהיה בבון גם שם כי שם אתה מה שתאילנדי או פיליפיני כאן,אדם בתחתית הסולם,ללא זכויות וללא מעמד ואם אתה גם תשחק אותה בבון,אתה תעוף כמו טיל לכלא או חזרה הבייתה לזרועותינו הפתוחות:-)

ואם זה יקרה,נא לא ליילל, מגיע לי

לא מגיע לאף אחד כלום מעבר למה שהמדינה נותנת לכל אזרחיה

 

ובנימה אופטימית זו נסיים..

 

תיהיו טובים וחזקים

 

נכתב על ידי טליק , 19/5/2007 06:33  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-20/5/2007 12:27




461,830
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)