לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

out of the blue


 

כבר הרבה זמן אני רוצה  לומר משהו שהוא ממש לא קשור לשום דבר

ולא מצאתי את הזמן הנכון לומר אותו

ואז הבנתי שאין דבר כזה "זמן נכון", אז פשוט אומר אותו:

 

אני חושב שצריך להחרים את המשחקים האולימפיים בייג'ין 2008 !

אני יודע שזה לא יקרה כמובן

אבל מההתחלה הציקה לי הצביעות של הועד האולימפי הבינלאומי שבכלל בחר במדינה כמו סין שיש בה  משטר טוטליטרי מדכא, כמדינה מארחת ארוע כזה

הועד האולימפי הבינלאומי משיקוליו שלו נתן פרס למדינה שלא מגיע לה לארח ארוע כזה

 

אז אולי הסינים יעשו אחלה אולימפיאדה

אבל הדרך לשם .אוי הדרך, רצופה פגיעה בזכויות אדם בסיסיות, דיכוי וטרנספר של אלפי בני אדם מכפריהם רק כדי לסלול כביש .להרחיב פה נשהו ושם משהו אחר

 

מוזר שאף אחד  בעולם לא פוצה ומצפצף על הפגיעה בזכויות האדם

כולם יודעים יפה מאוד לצעוק על מה שקורה בדארפור ובמזרח קונגו ובעוד מקומות באפריקה

אבל להרגיז את הסינים??? חס וחלילה

 

ברור גם שישראל לא תעז להחרים לבד את המשחקים ולאמריקאים אין שום אינטרס (וגם לא ממש איכפת להם מהפגיעה בזכויות אדם)

 

אז נמשיך בוודאי לקרוא על ההכנות לאולמפיאדה, ובין לבין יספרו לנו  איך הסינים יעילים ואיך  בשביל 17 יום של משחקים אולימפיים הם פגעו באוכלוסיה שלהם עצמם .

 

עצוב ומיותר לדעתי

אבל זה מה יש.

 

אחרי השתתפות ב3 פרוייקטים של  פרוייקט האהבה של ארז זוננשטיין אין לי מה לחדש בנידון

אני יכול רק להצטרף למה שגאמאמא כתבה

כי  כמו שהיא חוותה חברות ,דאגה ועזרה מכל מי שהיא מכירה כשאורן היקר נפצע

גם אני חוויתי דבר דומה כשחליתי ושביליתי זמן בבית החולים

אדם שמקבל תמיכה ואהבה כזו אל לו לקבל את התשורה הזאת כמובן מאליו.

 

שיהיה לכולנו חג שבועות שמח ושקט

 

 

נכתב על ידי טליק , 22/5/2007 18:08  
35 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-25/5/2007 17:26




461,842
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)