לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2007

מילון למילים שאני ממש לא אוהב


 

במשך הזמן כידוע לכם התאספו בשפה העברית

מילים,כל מיני מילים,בעיקר סלנג שבא לחזק את העברית הקיימת

הכל עניין של טעם כמובן וחלק מהמילים אני ממש לא אוהב.

החלטתי להביא כמה מאלה שאני לא אוהב לכאן ולתת להם פרוש משלי

 

נשמה- מישהו שלא מכיר אותך ועוד רגע ישכח שראה אותך אי פעם אבל רוצה ממך משהו בקטע של סיפוק מיידי.

דוגמא: אתה עומד ברמזור אדום קצר ומחכה בסבלנות ראויה לתורך

מישהו בהונדה אקורד לבן עוקף אותך ומסמן לך שהוא רוצה להכנס לפניך

אתה מתקומם בכל מאודך מתופעת הנסיעה על השוליים,אבל אז הוא פותח את החלון שלו וצועק לך"נשמה תן לי להכנס" הוא גדול ונראה קצר רוח ואתה אומר לעצמך,נו שיכנס,עכשיו אני אתחיל להתעסק איתו?

ומרגיש שאתה מלך הפראיירים בעצמות..

המהדרין מדגישים את האות ש'

וזה יוצא הרבה יותר מעיק: נשששששמה

 

כפרה או כפרות- בערך אותו סוג אבל באותה מידה זה יכול להיות מישהו שעוצר אותך ברחוב

דוגמא-כפרות אתה יכול לתת לי 5 שקל אני צריך להגיע לקרית גת ואין לי מספיק

(שימו לב,לא להלוות לא להשאיל,לתת,כי גם הוא יודע שהוא לא יראה אותך שוב בשביל להחזיר..)

אם אתה נמס מהתואר הבלתי צפוי אתה נותן

אם אתה מרגיש שאתה שוב הולך להרגיש פראייר,אתה תופח  על הכיסים ואומר: בחיי שאין עלי גרוש

 

אחי-סתם מישהו ברחוב שאין לך מושג מיהו אבל אתה צריך לפנות אליו כדי לומר לו משהו

 אחי,סלח לי רגע,אני רוצה לעבור

המהדרין משתמשים בביטוי "אחשלו" ששוכלל על ידי טל פרידמן בארץ נהדרת:

אחשלו,שמור לי רגע על האוטו אני נכנס לבנק רק לקחת פנקס צ'קים

אתה יוצא,ואין אחשלו ואין אוטו

 

אם אתה צעיר יוצא צבא הביטוי הופך לאחשלי:

אחשלי תעשה טובה בוא תעזור לי רגע עם הדבר הזה

 

גבר-מישהו שרוצה לתת לך מחמאה ואין לו מושג מי אתה:

גבר, יש לך סיגריה

רק מהמחמאה הלא צפויה שאתה מוכר כגבר אתה נותן לו את כל הקופסה..

 

גבר גבר-אתה נמס והוא הופך לאחשלך

 

כוסית-בערך המילה הכי מגעילה בלכסיקון השפה העברית

אני מודה שאני לא ממש בטוח אם עדיין משתמשים בה

אבל בעיקרון יש כאלה שבשבילם כל בחורה בטווח היא כוסית

 

זה בערך,אשמח אם תוסיפו משלכם

 

ובלי קשר:

 

מארט סאפין כבר בחוץ ברולאן גארוס

שחר פאר בשני

ציפי אובזיילר נוצחה בשני מול סאפינה

 

ואגב,את החוק הזה צריך לעצור כשהוא עדיין בחיתוליו,כי אחכ יהיה מאוחר

 

 

מחר אני חוגג 4 שנים

לא משהו גרנדיוזי,יהיה כמובן פוסט בנושא,יהיה איזכור בנושא החם

אבל ברוח התקופה זה יחגג בצניעות ראויה...

קצת סטטיסטיקות שאני גאה בהן

ותובנות,הכי חשוב תובנות

 

אה,ועדיין לא לברך,פליז,רק מחר(אתם יודעים,עין הרע וזה..סתם...)

 

תיהיו טובים ורגישים

נכתב על ידי טליק , 30/5/2007 15:20  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/5/2007 15:01




461,896
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)