לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

קשה להיות הורה


 

ביום שישי בערב שודרה בערוץ 10 כתבה על ילדים בני 13-14 ששותים אלכוהול

לא סתם שותים

שותים אשכרה עד אובדן חושים

הילדים עצמם העידו שהם מבינים שהשתיה לא טובה להם

הם המשיכו והעידו שהם ילדים שלומדים בבתי ספר,שלא חסר להם שום דבר ובכל זאת הם שותים עד לאובדן הכרה

ההורים כמובן לא יודעים מכל העניין הזה.

 

אחרי הכתבה חשבתי שכנראה בכל זאת חסרים להם דברים אם זה מה שיש להם לעשות בערבי שבת.

אולי חסר מישהו שיכוון אותם לסוג של מסגרת שתיתן מענה לחוסר המעש בו הם שרויים

אולי חסר מישהו שיסביר מה אלכוהול וסמים עושים למוח האדם ולשאר האברים בגוף.

 

אחכ חשבתי איזה מזל שאנחנו גרים ביישוב קטן ולא  חשופים לפיתויי העיר..

כמובן שמייד ביטלתי את המחשבה הזאת כי גם אצלנו ביישוב יש ילדים בני 12 ששותים אלכוהול ומעשנים סיגריות

גם אצלנו ביישוב מסתובבות בליל שבת קבוצות של ילדים חסרי מעש ולא אחת האוטו שלי ניזוק ממשועממים כאלה.

מה שכן,בגלל שהישוב קטן וראש המועצה מודע לתופעה יש נסיון כן להדביר את התופעה

אם על ידי פתיחת מועדונים, ועוד כהנה וכהנה

 

אחכ חשבתי שזה תלוי בהוריו של הילד ושוב ביטלתי את המחשבה

הנה עובדה ,בסרט, ילדים אומרים שהם בסדר גמור עם הוריהם ובכל זאת שותים.

למרות שאני בטוח שיש סוג של קצר ביןתשומת הלב שמבקש הילד ומה שמעניק לו ההורה

אולי זו קריאה למתן יותר תשומת לב,לא יודע

 

אז מה  יכולה להיות הסיבה העיקרית? אולי לחץ חברתי? "מי שלא שותה לא גבר"?

"מי שלא שותה לא מקובלת " ואנחנו יודעים כמה לחץ  יש בגיל הזה

אתה לא משתתף בשתיה אתה לא מהחבר'ה

אתה לא מהחבר'ה,לא תוזמן ליציאה הבאה

תשב בבית אומלל ולא יהיו לך חברים,זה לא פשוט

צריך להיות בעל אופי חזק לעמוד בפני קבוצה שעושה דברים כאלה

 

ואני רואה את זה בכיתות של ילדיי

לא בצורה קיצונית אבל עדיין

אם יש לי נחמה קטנה מכל הסיפור הזה שבגלל שאנחנו גרים ביישוב קטן  וילדיי עדיין בחטיבה ובכיתה ו' של יסודי בהתאמה

הם עדיין לא "יוצאים " באופן קבוע בימי שישי

 

מידי פעם הבנות הולכות לסרט בקניון

הבנים הולכים לבאולינג כשהורה לוקח ומחזיר

יהיו שיגידו ילדים חנונים

מצידי שכל החיים יהיו חנונים,רק שלא יתעסקו עם וודקה וגראס

חוץ מזה אנחנו מעודדים אותם  לספר לנו כל מה שקורה להם בלי למהר לשפוט או להאשים

ובנתיים טפו טפו טפו,הם לא עושים שטויות

 

רק שימשיכו כך

 

להבהיר דבר חשוב:

 

 לא חשבתי ואני לא חושב עכשיו ששתיית אלכוהול ועישון הוא מנת חלקם של כל הילדים.

ודאי שיש ילדים,נערים ונערות שמבינים שהדברים האלה מזיקים ונמנעים מלעשות אותם.

כן ירבו ילדים כאלה

 

ועוד דבר: שחר פאר הפסידה בשמינית הגמר לקוזניצובה,מספר 3 בעולם

נכתב על ידי טליק , 3/6/2007 14:47  
88 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-5/6/2007 12:45




461,810
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)