לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

שבת בבוקר השמש כבר מסנוורת..


 

שוב בוקר שבת

שעה שאהובה עלי במיוחד

כולם ישנים

אפילו הכלבה ישנה בתנוחה מוזרה

שוכבת על הגב עם רגליים למעלה

מצחיקה שכזאת.

 

מי שהם הורים לילדים צעירים מכירים את תופעת "ההלשנות"..

 

שכולם בבית

אנחנו עוסקים בשלנו בדרך כלל בסלון

הילדים בחדרם צופים בטלויזיה או עסוקים במשהו אחר

פתאום מגיע במרוצה ילד "ומדווח" על עבירה שעשה ילד אחר.

עכשיו אם זו "עבירה חמורה" מהסוג ש"יובל נוגע בתקע של החשמל"

הרי שזו "הלשנה חיובית"

ואז אתה קם מרבצך ממהר לחדר השני ונוזף ביובל בפעם ה1000

ש"אסור באיסור חמור לגעת בחשמל"

למרות שהוא יודע שאסור לו

 

אבל אם ילד בא במרוצה כדי לומר "נטע החליפה לי ערוץ באמצע סרט"

או" נטע לקחה כריך עם שוקולד למריחה ואוכלת בחדר שומו שמיים"

העברה לא מצריכה קימה

אלא רק רק קריאה לסדר לכיוון של נטע

ובקשה לצאת מהחדר עם האוכל

 

 ואז היא יוצאת מהחדר עם האוכל אבל באה לסלון ומתיישבת לך על הוריד

שתתן לה לראות ה"מורדים" עד שתסיים את הכריך

וככה 2 טלויזיות פועלות על אותו ערוץ מ 2  חדרים

והרעש בלתי נסבל

 

לכן לפעמים מעלימים עין כש"נטע אוכלת בחדר כריך עם שוקולד"..

 

יש "הלשנות" אחרות

ילד שחושב שקופח אללי

מגיע  לסלון להתלונן על ילד שקיבל לכאורה יותר ממנו

ילד שחושב שאחיו או אחותו עשו מעשה רע וראוי שההורים ישמעו ויגנו אותו

והם יחשבו "הילדים הטובים"

אנחנו בדרך כלל לא מתייחסים להלשנות הקלות

מעבירים הלאה

אומרים לילדים

"אנחנו לא רוצים לשמוע ממך על ילד אחר

דבר רק על עצמך

או תיהיה אחראי רק על מעשיך"

 

זה לא עובד חברים

זה פשוט לא עובד

גם להתערב במריבות שלהם ולקחת צד

זה לא עובד

מכיון  שאף פעם

אבל אף פעם אף אחד לא מספר את הסיפור המלא

"למה נתתי לעידו-נטע-יובל  מכה" (לא אני..אחד מהם ..כן..)

 

תמיד ההתגרות המוקדמת שמשום מה בעיני הילד לא נחשבת ככזאת

לא תסופר

רק על המכה יסופר

 

אנחנו כבר הפסקנו להתרגש ממריבות

למרות כשהעניין הופך ל"שדה קרב" אנחנו לוקחים ילד אחד לסלון להרגע

 

אתמול נטע נתנה מכה ליובל והסתגרה באמבטיה

יובל חזק ממנה  ניסה להכנס לאמבטיה ולא הצליח

נטע הבינה שהיא ב"סכנה" וקראה לנו שנעזור לה

יובל לא הסכים לוותר

היא נתנה לי מכה

אני אחזיר לה

ומה תעשה במצב כזה? תניח לילד להכות את הילדה?

 

המצב היה בלתי נסבל מה גם ששוב מהפיכה  אצלנו

זוגתי החלה אתמול במיון וסידור החדר של הילדה

כל הדברים הוצאו לסלון

החדר נוקה (גם בגלל הג'וקים שעליהם עוד נדבר)

והוחל במיון של הדברים

הבת שלי כמוני מתקשה להפרד מג'אנק

אבל היא  מבינה שאי אפשר להחזיר את כל החדר בחזרה כמות שהוא

וצריך למיין ולזרוק

אז ככה בין הררי הדברים בסלון שני ילדיי הבוגרים רבו

את המצב הצילה דודה שולה (בלי ידיעתה)

 

הצענו ליובל  ללכת לדודה שולה

יען כי 2 בני דודיו הגיעו לשם

הוא קיבל את ההצעה והלך וכך נרגע לו הסכסוך

 

אחג יותר מאוחר

גם עידו ונטע הלכו להם לדודה שולה

וכבר עברה לי מחשבה בראש

שהנה

יש לנו "בית ריק"

ואפשר לחגוג את הלבד

רק שלפני ה"חגיגות"  היינו צריכים לסיים את סידור המהפיכה בחדר של נטע

ולהביא אותו למצב סביר

לעשות שניצלים לארוחה אצל דודה שולה

לכן הגענו לדודה שולה לארוחת ערב די תשושים

 

אני פרשתי מוקדם וחיכיתי שזוגתי תחזור

כשהיא חזרה

נטע חזרה איתה כי היא ראתה ג'וק.. (אצל דודה שולה..)

ושעה אחכ עידו הקטן צלצל שהוא רוצה גם לחזור

בית ריק עלק..

(וכשהיא הלכה לישון היא ישנה במיטה של אחיה כי אולי הג'וק שהיא ראתה אתמול יחזור..)

 

חוץ מזה שמאז שזוגתי לומדת

כל ערבי השישי מוקדשים ללימוד ממש עד הבוקר

לכן היא ישבה ללמוד עד 5 בבוקר

כשהיא נכנסה למיטה ב5 בבוקר אני התעוררתי

 

פעם סיפרתי שזוגתי היא לא אשה של בוקר

וזה כולל כמובן שהסקס נעשה בשעות אחרות של היום

רק לא בבוקר

 

נו..אבל אם נכנסים למיטה ב5 בבוקר זה נחשב לילה

כי זו כניסה ראשונה למיטה

זה שזו השעה שאני מתעורר וזה במקרה בוקר לא נחשב

לכן אפשר לומר "שהרווחתי" ביושר סקס של בוקר...

 

לא שהספקולציות האלה עברו לי בראש לפני ובזמן המעשה

אלה רק הגיגים של אחרי ביננו..(ביני ובינכם הכוונה)

 

ביום חמישי לקחנו אותם לסרט

כמובן שהם לא הצליחו לבחור סרט ששלושתם רוצים לראות

למה שיקרה הפלא הזה?

אם שלושתם היו רואים סרט אחד

אני ואמא שלהם היינו יושבים לנו בבית קפה ומחכים שהסרט יגמר

אבל למה שהחיים יהיו קלים?

נטע בחרה ב"מורדים-המסע אל החלום" שהתחיל בשעה 17:15

יובל רצה שרק 2

אבל הגענו אחרי שהסרט התחיל

והוא התפשר על סרט ששכחתי את שמו על חיות שמדובב לעברית

עידו הסכים להכנס לסרט הזה

בתנאי שאמא שלו תיכנס

נטע נכנסה לבד לסרט שלה

ואני נשארתי בחוץ

עם פלאפון למקרה שמישהו יצטרך משהו

(וגם כדי לחסוך בכרטיס-35 שקל לסרט ילדים שלא ממש מדבר אלי זה קצת יותר מידי)

 

לא יודע אם אתם מכירים את קניון חולון

אבל הוא קניון קטן

אין הרבה מה לראות

וככה יצא שעד 7 בערב זמן סיומם של 2 הסרטים

עשיתי "דווארות" בקניון

ישבתי באוטו בחניון ושמעתי מוזיקה

ובעיקר השתעממתי

טוב..מה לא עושים בשביל להעסיק את הילדים בחופש

 

אתמול נטע באה אלי ואומרת לי

"אתה יודע אבא

לא עשינו כלום החופש הזה"..

אמרתי: סליחה?

אמרה :כן לא היינו בסופרלנד בקיפצובה ובספארי

אמרתי לה: יקירתי:

יש עוד חודש חופש !

היי סמוכה ובטוחה שנבקר גם במקומות המופלאים האלה

(בפעם ה300 צריך לומר)

 

זהו יקיריי

פוסט ארוך ומשולב שמשלב מכל טוב הארץ לכולם

כולם עדיין ישנים

מי יוריד את הכלבה אם הם יתעוררו מאוחר?

ניחשתם נכון-אני..

 

היום יום רגוע

כולם הולכים לאכול אצל דודה שולה בצהריים

את הקובה-ביצה-בבינג'אן וקציצות ירק (בראנץ' נוסח עירק)

ולי יהיה אחר צהריים חופשי..

רציתי לכתוב על הטור

אבל הזמן נגמר לי

 

לכן אומר לכם רק

שתיהיה לכם אחלה שבת

 

נכתב על ידי טליק , 24/7/2004 07:11  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-26/7/2004 19:35




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)