לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

אין כותרת


 

בניגוד לפוסט הקודם שהסתיים במילים

"תישארו -עושים פה חיים"

זה לצערי לא יהיה כזה

 

אני לא רוצה לצאת בהצהרות בומבסטיות שאחר כך אתחרט עליהן

אבל המאורעות שמתגלגלים כאן בימים האחרונים

גרמו לי למגוון של רגשות והרגשות

שאפשר לסכם את כולם תחת הכותרת

 

"אני לא רוצה להצטער שאני נמצא כאן"

 

באתי הנה לכתוב

זה הכל

לא אכפת לי מהפאקינג מסגרת בלוגים פעילים (למרות שאני נמצא שם  חודשים מאוד ארוכים)

אני רוצה הכי הרבה לדעת שאני כותב בסוג של  SAFE SPACE 

ושמותר לי לומר הכל !

לא רוצה להיות מוכיח בשער

רוצה להמשיך לתת קרדיט לתבונתם של האנשים כאן

ובעיקר לא רוצה להרגיש רע

 

הרגשתי רע כשנוי לי כתבה את התגובות לתראזי בפוסט ההוא

הרגשתי רע מהצהלה סביב תראזי

כאילו מעלים אותו על מוקד וכולם רוקדים סביב המדורה

ועל מה?

ובעיקר למה בשם שמיים???

אז יש לו דעה שונה משל נוי לי

אסור שתיהיה לו?

 

נעלבתי מהבלוג הפיקטיבי

כן נעלבתי

כי אני ביסודי אדם שמאמין למה שאומרים לו

ככה אני

תגידו תמים

תגידו מה שאתם רוצים

ככה אני

מאמין

והייתה לי הרגשה שנוי לי העמידה אותי במבחן שאני ממש לא צריך לעמוד בו

זכותה כמובן לעשות מה שהיא רוצה

זכותו של כל אחד לעשות מה שהוא רוצה

רק לא לפגוע

 

אני הסרתי את המנוי מהבלוג של נוי לי

ככה אני מביע את מחאתי

אני לא מניח שהמעשה דראסטי

 כי כפי שהיא העידה דווקא נוספו לה מנויים

ואני מאחל בכל ליבי שיתווספו עוד ועוד

 

אני כאמור לא רוצה להצהיר שום הצהרה על  דרכי כאן

כי באתי לכתוב

ולא להתעסק עם שום דבר מעבר לכתיבה

הקשרים שנוצרו

החברויות

הם בונוס

בונוס יקר

 

בואו נשמור עליו

אני מניח שגם אני צריך לעשות מאמץ לשמור על הבונוס היקר הזה

ואני מתחייב לעשות זאת

 

אגב אם אני לא מגיב לפוסטים של מנויי היקרים זה רק בגלל

האתר של  YAHOO שעושה בעיות

ואני לא מצליח להכנס למייל שלי

היו סבלניים איתי

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/7/2004 14:13  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/7/2004 07:44




461,767
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)