לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2007    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

סתימה בצנרת


 

לא מצליח לכתוב,פשוט לא מצליח.

נכון,תמיד אפשר לתת סקירה על אליפות ארה"ב הפתוחה בטניס (להחזיק אצבעות הערב ב18:00 לדודי סלע במשחקו הראשון בבקשה).

או להגיד בפעם האלף שהרבובדיה (הרב עובדיה) די מנותק מהמח שלו למרות שהוא גדול בתורה וזה,

ואיך זה בכל פעם שהוא פולט דברי הבל,אלה דברים ש"הוצאו מהקשרם",או "שלא הבינו אותו נכון" או שטויות מסוג אחר.

 

ואיזה עצוב שגלעד שליט חוגג יום הולדת בשבי החמאס ואיך זה שממשלת אולמרט עוד לא השכילה לשחרר מחבלים תמורתו.

כי בסוף בסוף הם ישחררו.אז לא כדאי  לשחרר עכשיו ולחסוך ממנו ומהוריו סבל?

 

וקצת נמאס  להלחם בתחנות רוח,כמה אפשר לכתוב נגד חוק ההסדרים המתגבש ולחזות שוב בציניות ,ברע של  הממשלה  בהתנהלות שלה נגד השכבות החלשות?

 

מעבר לכל זה אני עובד נורא קשה בימים האלה וגם עושה שעות נוספות ואני מגיע הבייתה ודי צונח למיטה.

 

חוץ מזה  אני מרגיש שהפכתי לעסקנצ'יק "אומנם עסקנצ'יק אינטרנט אבל עדיין ואני לא רוצה שהעסקנות תשתלט לי על החיים.

 

אני מקדיש הרבה זמן לנושא החם.מבחירה.

 

אתם אולי לא ערים לעובדות אבל הייתה סערה רבתי אתמול סביב הנושא החם העכשווי..

מישהו שמע על טוקיו הוטל?  עד אתמול לא שמעתי ולא ידעתי שום דבר על הדבר הזה,וכמה סערה זה יחולל שיעלה נושא חם בנושא.

 

טוקיו הוטל היא להקת פופ גרמנית שילדים אוהבים ומסתבר שיש כאלה שמאוד לא וסביב הנושא התפתח קרב

עד כדי כך שמישהי  שלחה מייל לאילנה(מנהלת התוכן של נענע כאילו..) שבו אמרה שלא צריך לעלות נושא חם כה מעורר מחלוקת:-)

 

אני לתומי חשבתי שנושאים מעוררי מחלוקת הם אלה שעושים את העניין,אבל כנראה לילדות בנות 12-13 יש מחשבות אחרות..

 

חוץ מזה בתוקף תפקידי כעורך הנושא החם (ובעיקר כי עוברים תחת היד שלי הרבה מאוד פוסטים) אני ממליץ לנענע על פוסטים ראויים,והם מוצאים את דרכם (מידי פעם) לדף הראשי של נענע וזה נחמד להיות חלק מהתרחשות כזו.

 

אבל מפה לשם אני כותב פחות.אני יודע שזה זמני,אני יודע שזה  דברים שהולכים ובאים

אבל כשאתה בחסימה ומדגדג לך באצבעות ולא יוצא כלום זה  מבאס

 

אין דבר,יעבור.בדרך כלל שעושים אקנולדג'מנט (מכירים בעובדה שזה כך ולא נלחמים בזה) לתופעהוהיא חולפת (כמו עכשיו..)

 

בני האמצעי שהולך בעוד 5  ימים לכיתה ז',התקבל לכיתת המצויינות של בית הספר,גאווה גדולה לכולנו

כבר היה במפגש בבית הספר,הכיר את המורה ואת בית הספר והכל נחמד.

 

במסגרת ההכנות לבית הספר הדבר היחיד שטרם רכשנו ,הוא חולצות בית ספר.

ואם אני זוכר נכון ככל שה2 בספטמבר מתקרב , העומס על החנויות האלה שמוכרות  חולצות עם סמל בית הספר הולך ונעשה גדול ואז זמן ההמתנה לרכישה הולך וגדל ,בקיצור צריך הרבה סבלנות.

 

אני רוצה להמליץ ברשותכם על פוסט של בחורה נחמדה בת 18 שכותבת רהוט, דעתני ומעניין.

קראו ושפטו בעצמכם.

 

זהו,החופש הגדול ביחד עם אוגוסט הולך ומסתיים לו

 

תיהיו טובים ותעשו לביתכם

 

נכתב על ידי טליק , 28/8/2007 16:36  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חורף. ב-29/8/2007 16:38




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)