לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2004    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

קצרצרים של בוקר שבת


 

עוד לא הספקנו לנוח מפארק הירקון

והנה אוטוטו אנחנו מפליגים לפארק עין חמד ליד ירושלים..

כמו שאמרתי לנטע..

היה קל יותר כשלא היה אוטו..

מישו רוצה לקנות.? (עם הדו"ח..?)

סתם...

 

ברכות לפוסיקאט להגעתה ל5000 כניסות

היא עוד לא התעוררה

אבל אכילס ואנוכי הכנו לה מתנה..

 

ודבר אחרון

 

אתמול לפני הצהריים

כמו בכל יום שישי

חיפשתי מקום טוב לאכול חומוס

בדרך כלל אני אוכל בקלאבוני באזור התעשיה בחולון

(אגב  לא ברור לי למה אבל ביום שישי מתעורר לו סוג של רעב לאוכל טוב

כבר ב10 בבוקר ונראה לי אחלה לסיים את השבוע ככה וזה עניין ישן

עוד מימי אבו שוקרי-מנגן- וטעמי בשנות ה-70 בירושלים )

 

ואתמול נזכרתי  במסעדה המופלאה הזאת

עלי קראוון

ביפו

או למקורבים

אבו חסן

 

מי שרוצה לאכול חומוס אלוהי

לא אכפת לו להצטופף בשולחן עם אנשים שהוא לא מכיר אם הוא מגיע לבד

או לחכות קצת בתור עם הוא מגיע בזוג או בחבורה

עד שיתפנה שולחן מששת השולחנות שיש שם

שיסע ליפו

 יעלה ביהודה הימית כמעט עד לגלריה 13 וחצי

בצד שמאל  ממש על הסיבוב כשמתחילה הירידה לכיוון הנמל

יש עליה קטנה

רח' הדולפין

החניה אגב משני צידיו של הכביש הרחב הזה-יהודה הימית

 

מקום קטן עם חומוס נהדר

שמוגש בצלחות עמוקות עם מסבחה ופול

חתיכות בצל וצלוחית של רוטב שום שעושה דמעות בעיניים

והמחיר?

מצחיק שבמצחיקים..

אני שילמתי 20 שקל לצלחת כזאת +שתיה

ואחכ נסעתי הבייתה מאושר

 

זהו

עוד שעה עין חמד

נקווה שלא נימס בחום

 

חוץ מזה שתיהיה לחבר שלנו שדות טיסה נעימה לארץ

ומי יתן והארץ תאיר לו את פניה

ולא תמיס אותו מחום...

 

נכתב על ידי טליק , 31/7/2004 08:13  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/8/2004 11:04




461,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)