לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

לא מאשים אף אחד


 

היום התפרסם דוח העוני

דוח קשה

לכאורה יש שיפור מסויים אבל השיפור הוא לעג לרש

מדינה שיש לה רזרבות של כ15 מילארד שקל ולא מוכנה להשקיע 2 וחצי מילארד שקל בעניי עירה

יש לה בעיה.

גם בישרא יש בעיה,אבל ישרא היא פניה של ישראל.

 

אלפי אנשים כותבים כאן

אתם יודעים מה,לא אלפי אנשים,מאות.

בתוך המאות האלה יש המון ילדים שעיקר עיסוקם הוא בהגדלת הרייטינג של עצמם.

וזה בסדר,מותר להם.

אחרים עסוקים בעיצוב ערים וירטואליות,אחרים בלהקות החביבות  עליהם

הכל בסדר,הכל נורא נורמלי.

 

הנושא החם בישרא בא להבליט תופעות

לעיתים אנחנו משתעשעים,לעיתים כותבים על תופעות כאלה ואחרות,

ולעיתים אנחנו צריכים להתגייס למען מטרה.

כן,גם הילדים.

גם אלה שעוסקים בערים וירטואליות

גם אוהדי טוקיו הוטל ומתנגדיהם

גם אלה  שהם אימואים(אלוהים אולי יודע מה זה),פריקים,ערסים ,פרו אנות או אנטי אנות,פאקצות.

כולם !!

 

תעשו הפסקה לרגע במה שאתם עושים פור קרייסט סייק ותתעסקו  במשהו שנוגע לכולם:

דוח העוני למשל

הקאסמים על שדרות

 

כי היום זה שדרות ומחר זה אשקלון

היום השכן שלך עני ולילדיו אין ארוחה חמה כי ההורים מובטלים ומחר ירחם השם מישהו מבני המשפחה שלכם שעובד כעובד קבלן יפוטר ויתקשה למצוא עבודה  והופ  הוא יהיה פרט סטאטיסטי בדוח הבא.

אתם מבינים,זה נוגע לכולנו.

 

כולנו עובדים קשה ומנסים לשרוד.

כולנו מנסים לעשות הכי טוב שאנחנו יכולים בשביל משפחתנו

חלקנו גם הולך למילואים.

חלקנו היה במלחמה האחרונה וחלקנו במלחמות קודמות.

כולנו רואים טלויזיה,כולנו מצ'קצ'קים בלשוננו על כל קאסם שנופל בשדרות ,אבל  זה נשכח, אחרי דקה,צריך לומר את האמת.

אבל הם לא שוכחים.

 

אם לא נרים קול זעקה,הממשלה הזאת תמשיך להחזיק את רזרבות הכסף שיש לה ,לייבב שאין לה

לא להקצות שקל נוסף לא לעניי עירנו ולא לפתרון הקאסמים.

הזעקה שלנו היא לכתוב פוסט בנושא

לא מבקשים שתצאו מהבית להפגנות,לא שתתרמו  כסף שאין לכם

רק לגרום למודעות יותר גדולה בנושא.

ובעיקר להראות לכמה דקות שאתם מזדהים.

גם לי אין פתרון לצערי

אני רק רוצה לומר דבר אחד:

 

לא יכול להיות שהפלסטינים יקבלו מאיתנו מים חשמל ודלק ויפגיזו אותנו

אין תקדים לדבר המגוחך הזה בשום מקום עולם !

אז אני לא אומר לכבוש את עזה,בעיקר  כי אני לא רוצה שיפלו חיילים ולא לשלוט על מליון אנשים על כל הכרוך בכך.  אבל למען השם ולמען תושבי שדרות

תלחצו כלכלית על הפלסטינים,נתקו להם את המים,כבו להם את האור מידי פעם כדי שהם ילחצו על משגרי הקאסמים להפסיק.(ואני מודע לקולות שבאים מהעולם)

 

כיתבו על שדרות ,לנקקו לאביעד,תעשו הבדל גם במקום הקטן הזה

 

תודה ושלום

 

נכתב על ידי טליק , 4/9/2007 19:59  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-5/9/2007 19:42




461,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)