לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2004    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2004

"אז נשארנו לנו כאן ובנינו לנו בית-האמנו ביונה בשלום עלה של זית"


 

בדרך כלל אני לא אוהב את המוזיקה שעושים סבלימינל והצל

הם ימניים מידי

אגרסיבים מידי

ומעורבים ביותר מידי במקרי אלימות

אבל השיר הזה

מדבר אלי

 

ולא אכפת לי שהיום ט"ו באב

חג האהבה

יש המון אנשים שחג האהבה לא מדבר אליהם כי יש להם טרדות מאוד גדולות על הראש

ונכון אולי שיום אחד בשנה אפשר להפסיק להיטרד

מהיום יום ולהפנות משאבים ואנרגיה לאהבה

 

אבל מה לעשות

והמצב הכלכלי לא לוקח הפסקה

ילדים רעבים ממשיכים לחפש אוכל

קאסמים ממשיכים ליפול על שדרות

חיילים ממשיכים לעמוד במחסומים שאין בהם צורך

בתוך הגדה המערבית

פלסטינאים ממשיכים להדחק כמו עדר בקר שמובל לשחיטה בשרוול הנורא הזה במחסום ארז

ואנשים ממשיכים לא למצוא עבודה

כי פשוט אין

והתאונות אוי תאונות הדרכים לא עוצרות ביום האהבה

יש כל מעט אהבה לצערנו בארץ הזאת

 

אז  יסלח לי ט"ו באב

יסלחו לי החוגגים את חג האהבה

אני רוצה להעתיק שיר  של סבלימינל והצל

שיר עצוב

 

פרחים בקנה

 

השמש תידום בין עזה לרפיח

ירח ילבין על פסגת החרמון

פרחים בקנה ובנות בצריח

ישובו לעיר חיילים בהמון

 

כמה טוב שבאת הבייתה

עשית אמבטיה-השכבת את הילד לישון

הוא חיכה לך שאל איפה אבא

לא ידע שהלכת להביא את השלום

שמש בגבעון דום וירח בעמק איילון

 

חולם על המקום הזה

ביום שנפסיק בו ללחום ונתחיל בו לנשום

מהר כמעיין המתגבר המשתחרר

גורר יחס גורר יחס גורר

שמחה וחיוך אהבה ותמימות

שחרור שני עמים מעבדות לחרות

בנות על צריח במקום חיילים

פרחים בקנה במקום פגזים

חלמתי על היום -התעוררתי בדמעות

תקשיבו

ואתן לכם לראות

 

השמש תידום בין עזה לרפיח..

 

די לבכות אחות קטנה-נגבי את העיניים

אני תומך לצידך מחזיק לך ת'ידיים

כולם בסוף מתים חשוב לי שתדעי

שלמרות שהוא נפל חלל נשאר בליבי

שוב פרחים נופלים כמו עלים בשלכת

והכי קל זה לעזוב לקום ללכת

 

הרי אומרים שנה מקום שנה מזל

אך אין להסתתר מיד הגורל

אז נשארנו לנו כאן ובנינו לנו בית

האמנו ביונה בשלום עלה של זית

ועמדנו בהמנון ושירתנו בצבא

וקברנו חיילים ובכינו בשבעה

נפלנו לברכיים ושוב על הרגליים

די נשבר לנו הזין לחכות לשלום

אני אפסיק לצל לחלום עד שליבי ידום

 

אחרי  56 שנים של הגנה על הבית

כמעט ואבדה התקווה ליונה ובפיה עלה של זית

אבל אנחנו כאן להזכיר לכולם שאסור לוותר על היום

צריך לשלב יד ביד וביחד נהפוך למציאות את החלום

 

פרחים בקנה ובנות בצריח

ישובו לעיר חיילים בהמון

 

השמש תידום בין עזה לרפיח---

 

אני יודע חברים

אני יודע שהשיר הזה מורכב מקלישאות ברובו

אבל תסתכלו מעבר להן

תסתכלו מה קורה לנו בארץ הזאת

איך מקדשים את הבטחון על חשבון

החינוך

והתרבות

ושיפור הכבישים והתחבורה

איך למנהיגינו לא אכפת משום דבר חוץ מעצמם ומהכיסא שלהם

איך פוגעים בעם אחר שנרמס מתחת רגלנו כבר 37 שנה

ורובם אנשים שרוצים לחיות בשלום

לעבוד

להתפרנס

לגדל ילדים

איך 150 אלף איש שגרים בהתנחלויות

גוררים 6 מליון אנשים אחרים  שהם קצת אדישים וכנראה טו' באב חשוב להם

קצת יותר מלצאת לרחוב עם מחבתות וסירים

ולדפוק עליהם

יום יום

שעה שעה

עד שיבוא שלום

ונחזור לשפיות שלנו

 

זה בשבילי חג האהבה

סליחה שקלקלתי את החגיגות

 

 

נכתב על ידי טליק , 2/8/2004 11:26  
53 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/8/2004 21:01




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)