לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

ספירת מלאי


 

 54-שנים ו-11 חודשים  שאני כאן,על האדמה הזאת,בעוד 17 יום תיהיה לי יומולדת 55.

 

 4- זה הגיל שהייתי בו כשעזבנו את רח' פועה בחיפה אחרי שאבא סיים ללמוד ארכיטקטורה בטכניון.

מהבית ברח' פועה אני זוכר את מראה הים מחלון המטבח,את דודה חורסי השכנה הבולגריה שהייתה עושה  בייבי סיטר עלינו,ואת הארנבת שהייתה במעבדה שאמא שלי עבדה בה במרכז הכרמל.

 

16 זה היה הגיל שבו התנשקתי בפעם הראשונה,קראו לה עדנה והיינו חברים אחרי הנשיקה הזאת עוד איזה שבועיים שלושה.

 

3 שנים הייתי בצבא,אכלתי חרא בפעילות מבצעית בבקעה ,על גבול לבנון  ובמלחמה אחת בסיני.

 

403 זה מספרו של גדוד התותחנים שאיתו הייתי במלחמת יום כיפור,יש דברים שכבר  לא שוכחים לעולם.

 

19 זה הגיל בו איבדתי את בתולי,קראו לה ד',זה קרה במרום גולן והיה עוד מישהו בחדר שחשבנו שהוא ישן

ואחרי שנים הסתבר שהוא לא ישן:-)

 

23 זה היה הגיל שעזבתי את מרום גולן,בלילה אחד,בחורף קר בלי להסתכל אחורה,אחרי שכבר הייתי רכז תרבות של המשק

כל זה קרה בגלל שהתאהבתי בבחורה ירושלמית,ע.שמה שעזבה אותי 3 שבועות אחרי שהגעתי לירושלים באימרה הידועה "זה לא אתה ,זה אני"..

 

30 זה היה הגיל שעזבתי לנצח את ירושלים בדרכי לקריירה קולנועית בתל אביב.

 

4 פעמים הייתי בפסטיבל קאן (כולל פעמיים על השטיח האדום בפאלה ד' פסטיבל)

 

1 פעמים בפסטיבל ברלין לפני נפילת החומה.

 

7 שנים ! ישבתי על הבר בשופטים,ערב ערב חוץ  מערב יום כיפור וערב ליל הסדר

ערב ערב,שתיתי וודקה אשכוליות שצ'ארלי בוזגלו שאחכ ניהיה שדרן רדיו ברשת ג' ואז בארמן מוביל חיזק לי למורת רוחו של איציק,מאז שנישאתי אגב הפסקתי לגמרי לשתות.

 

39 זה הגיל שבסופו של דבר התחתנתי,האמת שחשבתי שאני כבר לא אתחתן,אבל אז החלטתי לשנס מותניים,הלכתי לטיפול וויתרתי לעצמי קצת:-)

 

את זוגתי הכרתי אגב בבלינד דייט בינואר 90 באמצע מלחמת המפרץ הראשונה כשהפגישה הראשונה הייתה אצלי בבית ואיך שהתחלנו לדבר התחילה אזעקה ושנינו סיימנו את המפגש עם מסיכות אבך על הפנים בחדר אטום..

 

40 זה הגיל בו הפכתי לאבא

 

15 אלה שנות הנישואין שנחגוג השנה

 

500,567,234,567 שמעתי את הקריאה "אבא" במשך שנות היותי כזה

זה גם בערך המספר שלקחתי ,החזרתי,לקחתי החזרתי מחברים,מבית ספר,מחוגים,לקניון, והפוך

 

2 פעמים ואולי 3 הופעתי כשחקן משנה בסרט,כלומר עבדתי בסרטים האלה,אבל היו חסרים ניצבים ולכן לקחו  חברי צוות

אני שמח שלא בחרתי בליין הזה כמקצוע

 

1 קבוצת כדורגל  אהדתי כל חיי,הפועל ירושלים,השנה העברתי את האהדה שלי לאלתר להפועל קטמון

 

55 שנים אחגוג בעוד שבועיים,אני מוכרח לומר שרוב הזמן אני לא מרגיש בגיל הזה.

 

אגב עוד 5 כניסות אני ב130 אלף...

 

תיהיו טובים ואופטימיים,זה לא מזיק

נכתב על ידי טליק , 1/11/2007 12:50  
94 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-12/11/2007 15:26




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)