לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

שוב דילמות,הפעם דילמות ספורטיביות


 

ראיתי אתמול  בטלויזיה את משחק הכדורסל  בין הפועל ירושלים אהובתי

להפועל חולון שהיא הקבוצה המועדפת עלי אחרי ירושלים בליגה.

חולון שיחקה מצויין,הוליכה כמעט כל המשחק ובדקות האחרונות  ירושלים הפכה את התוצאה והובילה 5 הפרש.

אז נזרק רימון ההלם שפצע את המאבטח.

באתרי החדשות באינטרנט מדווח  שהמשטרה עצרה כמה אוהדים חולונים בחשד לזריקת הרימון.

לכאורה הגיוני שאוהד חולוני יזרוק את הרימון:

בכניסה לאולם נעצר אוהד חולוני עם חזיז ,אוהדים ירושלמים העידו שאוהדים חולונים ירקו וקיללו אותם כל המשחק ,ללא תגובה של המשטרה. חוץ מזה ירושלים הובילה ,הכדור היה אצלה נשארה עוד דקה וחצי ועוד חוץ מזה, אוהדי הפועל ירושלים רובם ילדים חנונים שלא היו מעיזים לעשות מעשה כזה.

 

אני עצוב בשביל חולון, יש לה קבוצה מצויינת ויש לה בעלים שהוא גם המאמן שיש לו לב ענק ,מיקי דורסמן שהשקיע מאמץ כספי אדיר, גייס כסף כדי לעמוד בתקציב המינימום של ליגת העל.

ואז בא איזה חוליגן והורס את כל המאמצים האלה.

לצערי אני קובע שדין אחד לאוהדי כדורגל חוליגנים ולאוהדי כדורסל כאלה.

חוליגן אוהד כדורסל הוא אפילו פושע  גדול יותר

כי הוא חייב לדעת איזה אפקט עושה פיצוץ של רימון הלם באולם סגור

זה לא איצטדיון פתוח,והסיכוי שמישהו יפגע גדול מאוד.

 

יש כל מיני הצעות מה לעשות להפועל חולון.אחת ההצעות אומרת לסגור את אולם הפחים בחולון כעונש על מעשה האוהדים.

קשה לי עם העונש הזה,כי אני יודע מה זה אולם הפחים בשביל חולון.

מצד שני זה רק כמה חוליגנים וברוח העונש שקיבלה בית"ר ירושלים, למה שקבוצה עם אוהדים מסורים תסבול בגלל 2 פושעים? אני מקווה שהעונש יהיה כזה שהוא יאפשר המשך פעילות של הקבוצה הנפלאה הזאת מצד אחד ומצד שני יגרום לחוליגנים להבין שהם לא רצויים במגרשים.

 

ג'אסטין האנין לקחה את טורניר המסטרס בטניס לנשים ולמרות שאני לא מת על הטניס שלה צריך להודות שהבחורה היא כיום הטניסאית מספר אחד בעולם.

ראיתי חלקים ממשחק הגמר נגד שארפובה ולמרות שהאחרונה שיחקה מצויין זה לא עזר לה.

 

בטורניר המקביל לגברים שנערך בשנחאי הפסיד במפתיע פדרר לגונזלס שכזכור הפסיד בארץ לדודי סלע

הולך להיות מעניין טורניר המסטרס הזה.(מה שיותר מרתק זה לקרוא את התגובות של הטוקסקיסטים בוואלה

 על ידיעות הטניס.יש שם חבורה קבועה שמגיבה עם  אהדה ברורה לטניסאי זה או אחר.

והם גם מבינים בטניס.

 

וקטמון ניצחה שוב !

המשחק הבא נגד נתיבות ביום שישי יהיה ברמלה בגלל שיזרוע  בטדי

אני מתכוון ללכת(עם מי מילדיי שירצה לבוא). מי שרוצה לראות כדורגל מלהיב שאגב  לא יעלה כסף שיבוא.

יש שם מקום ל1700 צופים.

 

בוז לממשלה על עליית מחירי הלחם ופיצוי מזערי לשכבות החלשות.

בוז לממשלה על ההתעקשות מול המורים כשיש כסף בקופה

יש עודף של 15 מליארד שקל,למה הם בדיוק שומרים אותו?

יש בשבת עצרת בכיכר רבין

אני לא מניח שאהיה,אבל  אני קורא למי שיכול,שילך

 

עידכון חדשות של השעה 17:00

 

נעצר אוהד הפועל חולון,שמו יוסי מלאך,שהודה בזריקת הרימון ו"התחרט על המעשה"

 

זהו

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 12/11/2007 16:01  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-14/11/2007 13:03




461,892
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)