לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מעלה קרחות


 

היום עשיתי קרחת,או בירושלמית מדוברת ,גרעה..

אני אוהב את התחושה הזאת בראש ,חוץ מזה שבשנים האחרונות בין כה וכה הסתפרתי קצוץ קצוץ

אז זה לא כל כך משנה.

 

סיפרתי לא פעם שכילד היו לי בעיות נוראיות עם השיער שלי.

התקופה הייתה תקופת ה"ביטלס" ו"האבנים המתגלגלות",

מי שהתמזל מזלו והיה לו שיער חלק היה מושא לקנאה וההערצה בעיני (ובעיני עוד כמה).

ולי היה שיער קשה,ליפתי (מלשון ליפא או איך שכותבים את זה ) שלא תואר היה לו ולא הדר.

 

ומי יעיז לקצץ בשערו בצורה מוגזמת שהאופנה היא ללכת עם שיער ארוך ?

אז כמו כולם גם אני ניסיתי לגדל:-)

 

לא אלאה אתכם בתאורים,זה לא היה זה.

מה שלא עשינו,לא הלך,

ועשינו,תאמינו לי

היו כאלה ששכללו את ה"אבו עגילה" המיתולוגית לדרגות  גבוהות..

כמו לחפוף את השיער(אני מדבר על בחורים,שלא תיהיה טעות) לסובב אותו  כשהוא רטוב לכיוון השני ולשים עליו רשת שמהודקת לראש!

וככה עם הרשת להסתובב כמה שעות עד שמתייבש לבד

 

אני זוכר שבשל"ת המוקדם במרום גולן לפני ארוחת הערב  בחדר האוכל שאליה היינו "חייבים" לבוא חתיכיים.

הרבה מהבנים היו עומלים וטורחים על אבו עגלתם כאילו חייהם תלויים במהלך..

 

נו,היו כאלה שהצליח להם וכאלה שלא

אני ,אם אני זוכר נכון ברכתי על הרגע שהגיע הזמן ללכת לצבא מבחינת הנסיונות להחליק את השיער.

אני חושב שהצבא הציל אותי מהאבו עגילה שמעולם לא ממש הצליחה לי ,רק גרמה נזקים לשיער.

אגב במקום שיער חלק שלא היה לי התפארתי בשפם נוסח פרנק זאפה שגם לו הצבא שם קץ וטוב שכך...

 

אח"כ האופנות התחלפו והשיער העסיק אותי פחות ופחות.

באחד הפוסטים האחרונים בעיר מקלט(תמצאו לבד,הם לא כל כך רוצים שיציפו אותם) העלה מישהו פוסט על היותו קרח או מתקרח ושאל את בנות המין השני אם קרחת מפריעה להן אצל גבר.

כמובן שרב הבנות שהגיבו לפוסט אמרו ובצדק שהקרחת היא עניין שולי שבשולי

החשוב מה יש מתחת לקרחת ואם לבחור לא הולך עם בחורות כדאי שיבדוק מתחת לקרחת.

אני מצטרף בכל לב להצעה הזאת.

 

אגב,אם ר' בעל השיער הכי חלק בירושלים בשנות ה60 וה70 קורא כאן

אני יכול לומר לו בלב שלם :נגמלתי,טוב לי בקרחת שלי.

 

והאמירה הזאת חברים מקפלת בתוכה הרבה,בעיקר השלמה על מה שכבר בחיים לא אהיה.

וזה ממש בסדר מצידי עכשיו

 

רודיק עלה לחצי גמר המאסטרס בשנחאי

תחזיקו אצבעות לרם וארליך במשחקם השלישי בטורניר מסטרס  הזוגות בשנחאי

 

והכי חשוב,תיהיו טובים ונדיבים

 

נכתב על ידי טליק , 14/11/2007 15:48  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-16/11/2007 05:42




461,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)