לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מכתב ממנהל נענע ;10


 

תשמעו

כמוכם,אני סובל מהבעיה של העידכונים  על פוסטים חדשים ועל תגובות לתגובות

ומהעובדה שבבלוג 5 אין כל כך תשובות כי  הם אולי ה"פרונט מן" של ישרא

אבל  לצערנו  הם לא יכולים לעשות ההבדל אם כל רצונם הטוב כי הם לא אלה  שבפועל זוחלים מאחורי השרת ומתקנים את הקלקולים שלו..

 

אז נכון שלא כתבתי מייל לאיש הספציפי שנמצא כנראה גם עכשיו בקרביו של השרת (תתארו לרגע את התמונה בדמיונכם: איש הרוס מעייפות יושב בתוך מבנה גדול ומלא חוטים ולא ממש מוצא את ידיו ורגליו).

 

אבל כתבתי  מייל לאיש האחראי שעמותת ישראבלוג תתפקד לשביעות רצוננו.

וראו פלא פלאים,תוך פחות מיממה הוא החזיר לי תשובה.

אני כתבתי לו על מצוקותנו,על המחוייבות שיש לנו למקום הזה,על האהבה הגדולה ועל  איך היה  כשיריב החזיק את ישרא,איש אחד בלי כמעט אף תקלה.

ביקשתי ממנו לדעת אם הוא מודע לתקלות

אם הוא יודע שלאנשים נמאס

אם הוא ער לעובדה שלמרות האבה הגדולה שאנחנו רוחשים למקום בסוף לא ישארו אנשים איכותיים כאן

כי  כבר בלתי אפשרי כמעט לנהל חיים ככה

ועוד כהנה וכהנה

מייל בתקיפות מנומסת ותרבותית.

 

הוא הרשה לי לפרסם את תגובתו אלי:

אגב חלק מההערות  בסוגריים  הן שלי אליכם,אני מקווה שתדעו להבחין,כי אני לא יודע איך להדגיש את מה ששלי)

 

"אני מודע היטב לבעיות בישרא.סמוך על אילנה שהיא נלחמת כלביאה(סליחה על הקלישאה) לקבל משאבים

2.לא רק שאני לא חוזר בי מההכרזות(חספר הכריז במאי 2007 בבלוג של  גדי שמשון שישרא הוא מרכיב חשוב בעמותת ישראבלוג ואני שאלתי אותו אם הוא עדיין חושב כך גם היום כדי להדגיש את מחוייבותו): ישראבלוג הוא מרכיב חשוב בעמותת ישראבלוג

3.המצב הוא כזה: אנחנו עוסקים בימים אלה בהתארגנות פיתוחית לשידרוג עמותת ישראבלוג(למעשה זה הרבה יותר משידרוג) יש התלבטות האם לשפצר את ישראבלוג(בעוונותי לא שאלתי מה הכוונה "בלשפצר את ישרא")

ב.לכתוב אותו מחדש על אותה פלטפורמה(בעוונותי כנ"ל)

ג. לכתוב אותו מחדש על פלטפורמ חדשה(אני מניח שמי שמבין במינוחים האלה מבין למה הוא מתכוון,אני לא מבין ולא שאלתי אשמח אם מי שיודע למה הוא התכוון גם יסביר לי)

 

ההתלבטות הזאת הכרוכה בבדיקות רבות אמורה להסתיים עד סוף החודש הזה(עוד שבועיים יה מנייאק..)

4 בנתיים אישרתי לאילנה משאבים נוספים כדי לפחות "להנשים" (מילה לא טובה,תסכימו איתי) את המערכת עד שתתקבל החלטה על הפלטפורמה

 

שוב,לא נזניח את ישרא,הוא בעינינו נכס חשוב -גם אם הוא שייך בעיקר למשתתפיו.

 

בברכה זאב חספר

 

זה המכתב כלשונו

אני יודע שזה לא עונה על כל השאלות ודאי לא נותן מענה לתקלות היום יומיות

אבל לפחות אנחנו יודעים עכשיו שעמותת ישראבלוג מתייחסת ברצינות לישרא.

כמובן שאפשר להיות ציניים ,לא להאמין למה שהאיש אומר

אני בוחר לחזק את עבודתה הברוכה של אילנה ולהאמין לזאב חספר.

יש עוד שבועיים,בואו ניתן להם את הזמן הזה.

 

 

נכתב על ידי טליק , 15/11/2007 19:09  
62 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-17/11/2007 06:03




461,853
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)