לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2007    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אוי איזה יום רע


 

היה יום רע היום שחבל לכם על זמנכם...

אתמול זוגתי ציוותה עלי למסור את המטריה הטובה שלי לאחד מילדי

ולקחת מטריה אחרת

היא גם ביקשה ממני לרכוש כמה מטריות,קטנות כאלה שנכנסות לתיק

זו שאני לקחתי לא נכנסת לשום מקום

היא גדולה ומסורבלת.

בסוף גם הסתבר שנתתי לשווא את מטרייתי הנוחה יען כי שלושת ילדיי לא הלכו לבית הספר בכלל.

הצעיר מחלים  מצינון,הבינוני לא התעורר והגדולה גילתה לפני יציאתה מהבית שהמעיל שלה נקרע

זוגתי רחמאית שכמותה (וגם ממהרת לעבודה בבוקר) השאירה את שלושתם בבית

וגם מטרייתי  הטובה נשארה כמובן

 

לרגל כמה עיסוקים הייתי היום בדרום תל אביב.

אני לא יודע איזה גשם ירד אצל מי מכם, אבל מה שקרה היום שירד גשם,לפחות באזור שבו אני הייתי

זה ששני רחובות הוצפו.ממש

הייתי צריך לעבור כביש מצד אחד של רח' העליה לצד השני באזור רחוב וולפסון.

ובפעם השניה לעבור את הכביש בלוינסקי פינת צ'לנוב ואי אפשר היה !

פשוט אי אפשר.

ומה לעשות שיש לך עניין בצד השני של הכביש?

נו,נכנסתי.

המכנסיים, והנעליים התמלאו במים אלא מה.  וקר ורטוב ואיכסה.

 

והבעיה הכי גדולה אחרי כל זה שנכנס לי גשם גם לאוטו !!

קוראי המסורים ודאי זוכרים שסיפרתי על  הרשע שפגע במכוניתי בדלת הקדמית,קימט אותה וברח.

לא תיקנתי בזמנו כי עלות התיקון יקרה. אבל גיסי סידר את הדלת בצורה כזאת שהיא תיסגר ואפשר להמשיך לנסוע.

העניין שהתיקון לא היה תיקון מקצועי,בדיעבד הסתבר שנשאר רווח קטן בין החלק העליון של הדלת למסגרת של  האוטו שנושקת לדלת ואללי,נכנסו מים פנימה!

בהתחלה חשבתי שזה עניין של הגומיות שיושבות על הדלת למעלה

אבל היום שהמושב של הנהג היה רטוב מהגשם (וגם הגב והטוסיק שלי..)מיהרתי לפחח והוא הראה לי את הרווח הצר שנשאר.

הוא גם ניסה לפתות אותי להחליף את הדלת אבל הסתפקתי בנתיים בתיקון שיחסום את כניסת הגשם.

אני ממש מקווה שבזאת סיימנו את סאגת  המים באוטו.

 

בלי קשר:

 

בקישור  הזה  יש מידע על תחנות בדיקת הדם של עמותת עזר מציון

התחנות פתוחות עד 20:00 בערב

נכון,יום לא משהו,גשום וקר

אבל יש ילד אחד,עומרי עטייה שמו שאולי תוכלו לעזור לו.

 

ועוד בלי קשר:

 

מישהו שלח לי בקשת חברות בפייסבוק.נחמד לא?

בלי להעליב ,אין לי עניין באתר הזה.

אני לא נכנס אליו,הוא לא עושה לי כלום,הוא לא מעניין אותי ורציתי להגיד את כל זה למי ששלח לי את הבקשה אבל צריך להקליד שם ברובריקה איזו מילה והיא לא הייתה ממש ברורה לעיני הקשישות.

ופייסבוק לא ויתר לי,אז אני ויתרתי.

 

אז שתדע שהתכוונתי לענות,לא ברור למה אני צריך לכתוב איזו סיסמה בשביל לענות.

זה כבר יותר מידי בשבילי

 

ועוד בלי קשר

 

הודעה לועדת המשמעת של איגוד הכדורסל: פרופורציות חברים,פרופורציות

האוהד שזרק את החזיז הוא לא אוהד חולון,האחריות  אם כבר על הקבוצה המארחת ועל המשטרה.

אז תרגיעו עם העונש.

מיקי דורסמן חשוב לכדורסל הישראלי וגם הפועל חולון בכדורסל

אל תהרגו אותם.

 

ועוד בלי קשר שהוספתי טיפה מאוחר אבל זה דחוף לי:

אני ממש לא אוהב את הפרסומת המגעילה שמיקי בוגנים עושה לאיזו חנות מנורות

הרמיזות המטומטמטמות האלה בגלל המספר 69.

מה אנחנו? ילדים מפגרים שכל פעם שמזכירים את המספר הזה אנחנו חייבים  להכנס לאיזו ויברציה? ובאיזה הקשר,כולה חנות מנורות

מיקי,לא מתאים.

 

אני סיימתי

 

תיהיו טובים ויבשים..

 

 

נכתב על ידי טליק , 21/11/2007 14:59  
83 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-22/11/2007 20:36




461,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)