לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2003    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2003

אני קצת מבואס


וברור לי לגמרי שאני מכור ללא תקנה לבלוג
זה כל פעם קורה לי אם משהו חדש
לפני 4 שנים הייתי מכור לצ'אט
היה חדר אחד ב-IOL שהייתי נכנס אליו באופןן קבוע
למעשה כל לילה
הייתה שם חבורה די קבועה
שהיינו משוחחים אחד עם השני כמעט כל יום
מהחדר הייתי יוצא
"לגיחות" ואחכ חוזר
היה גם סייבר סקס למרות שמהר מאוד אולי אחרי הפעם הראשונה
כבר שהבנתי שזה נורא טכני
כאילו  לפחות מהצד שלי זה נראה די מגוחך
למרות שזה היה יכול להראות למישהו מבחוץ נורא מגרה
אבל זה כאמור לא היה
זה היה טכני
ואני עוד פיתחתי "שיטות"
וזה היה די פטאטי בדיעבד
אחכ היו שיחות באודיגו
באודיגו אתה חושב שהאדם השני תיכף יצא לך מאוחרי המסך ויגיד הלו   -- אני כאן
הייתה תקופה די אינטנסיבית באודיגו עד שהסרתי אותו ונעלמתי לתוך השקיעה
אחכ היו הפורומים
עדיין ב-IOL
חדר 45+ עם אנשים קבועים
שגם היו נפגשים בניהם
אני לא
העדפתי להשאר מאחורי המסך של המחשב
אחכ היו קטעים מכוערים כשהתחילו להכנס כל מיני אנשים שהתחילו להכניס וירוסים למחשבים של אחרים
ואז הפורומים של -IOL התפרקו והועברו לוואלה
וכבר זה לא היה אותו דבר
והאנשים נפוצו לכל עבר
ואז הוקם אתר חבר'ה
ואני הייתי מהראשונים שנרשמו
ולמעשה הקמתי את האתר של הגרעין שלי
היום באתר יש 2 אלבומים עם 378 תמונות
יש כ7000 כניסות  ו47 חברים רשומים
הפקתי דרך האתר פגישת גרעין
וכמו כן פגישת מחזור מבית הספר היסודי עןם אנשים שלא התראו
35 שנה
אחרי פגישת הגרעין האחרונה
אנשים קצת התאדו מהאתר
ואני כנראה מכור כבד ויש לי צורך במקום עם אנשים
קראתי בעיתון על ישראבלוג ובאותו יום כבר הייתי בפנים
אני מוכרח לומר שמעבר להתמכרות הרגילה
שזה לכתוב קטעים
יש את עניין התגובות
כמו בפורומים
אבל כאן זה אחרת ראבק
כאן אתה קצת צריך לבלוט שיקראו אותך
שיואילו להכנס לבלוג שלך
בפורומים זה היה פתוח
כולם ראו מה שאתה כותב
כאן יש "תחרות על תשומת לב"
והחלשים נשברים ופורשים
כי מהר מאוד זה נהיה מי יכתוב יותר יוצא דופן
ומסתבר שהותיקים כאן לא ממש מתים על חדשים
כמובן שיש יוצאי דופן
כמו פמה ואביה
אבל אין הרבה מסוגן
ואני אוהב את המקום הזה
את תשומת הלב שאני מקבל
ורוצה עוד
ככה זה עם מכורים
צריכים עוד...
נכתב על ידי טליק , 21/6/2003 18:55  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טל ב-22/6/2003 10:36




461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)