לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אז ככה נראה חודש יוני?


 

נו,אין ברירה צריך להכנס ליוני..

ראשית רוצה לומר תודה גדולה לכל המברכים על הפרגון והמילים החמות

נעמתם לי מאוד.

 

עוד שבועיים וקצת  מגיעה חגיגת בר המצווה.

חילקנו את רוב ההזמנות.

היום הייתה ברית לנכד של גיסתי ולשם הבאנו הרבה הזמנות לחלוקה

נשאר לנסוע למקום אחד בלבד שעליו הייתה הסכמה וזהו.

 

היום הייתי בברית כאמור של הנכד של גיסתי

מה אני אומר לכם,אני ממש מקווה שהסגנון שאני בחרתי (אנחנו,אנחנו בחרנו) לבר המצווה

לא יבריח אנשים

כי אצלנו אומנם יהיו ריקודים

אבל הדי ג'יי לא יוביל את הארוע בקולו החיים יביני

ולא יעמוד אף מלצר עם זיקוקים

ואנחנו לא נאחד בידי הילד ונלך לאיטנו לעבר מנורה רבת קנים על מנת להדליק נרות.

לא ולא

הסגנון יהיה אחר לגמרי.

 

ואני מקווה שכל מי שמחכה ש"פנינה" כמו השיר "יאללה לא בוגד בחייאת עיוני לא בוגד" לא יתמוטט כשיבין שהוא לא נמצא ברפרטואר..

אבל לא אלמן ישראל,יהיו אחרים,מיטב שירי המזרח לצד אחרים לבנבנים שכבודם יוחזר בארוע שלנו :-)

 

מה שעדיין מטריף אותי אבל אין לי מה לעשות בנידון זה קניות הבגדים לארוע.

אבל אני לא מתכוון להוציא אנרגיות על דברים חזקים ממני.

 

בשבת בערב חזרנו מהארוע  החגיגי לסבתא נאווה שהיה בקיבוץ פרוד ובדרך חזרה הבייתה נכנסנו לחנות הנעליים בבני ציון ששכחתי את שמה.

ראשית אני מוכרח לומר שהמזגן שם פועל אללה יוסטור,קור כלבים שם.

אחכ נפלנו על מוכר שכנראה זה היה יומו הראשון או השני

כי בכל פעם שהלך להביא נעליים היה לוקח לו 20-25 דקות לחזור.

ובסוף שכבר החלטנו על נעליים הסתבר ששכחנו את 2 כרטיסי האשראי שלנו בבית..

וחזרנו הבייתה  מקוררים ועייפים.

 

אז זה יוני והנה אני מתחיל את שנתי השישית כאן

 

בלי קשר:

שארפובה עפה בשמינית  ברולאן גרוס

נאדל מול גוקוביץ' ברבע

פדרר עושה חייל על החימר

ספרדי לקח את הג'ירו

ואוטוטו מתחילה סדרת הגמר סל בNBA בין הלייקרס לבוסטון

 

תיהיו טובים וסבלניים

 

נכתב על ידי טליק , 2/6/2008 19:23  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/6/2008 06:06




461,824
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)