לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

מכאן ומשם


 

אתמול הלכתי סוף כל סוף לעשות עיסוי.

כל הגוף שלי כבר צועק הצילו מזה הרבה זמן

השרירים תפוסים מהצוואר ועד  קצות האצבעות אני מניח שזה הרבה פיזי אבל גם נפשי.

האישה הייתה קצת אגרסיבית לטעמי אני מוכרח לומר

אבל אולי זה מה שהגוף שלי היה צריך,לא יודע

ביום שישי יש לי תור לפדיקור אגב,קצת לעשות טוב גם לרגליים

 

כל ההכנות האלה לבר מצווה,הויכוחים מסביב וזה ,לא עושים טוב לנפש.

אז ראשית כל החלטתי לקחת את כל הפרוייקט בסבבה

רוצה ללכת לקנות בגדים? תפאדלי,תלכי

רוצה להסתובב עד 10 בלילה בין קניונים? לבריאות,אני בבית.

אני אתגעגע אלייך,אבל מהבית.

 

ככה וככה לא נותר הרבה לעשות

אני צריך לכתוב את הברכה לילד,לכתוב עם הילד ברכה  ל"הוריי ומוריי שהביאוני עד הלום"(זמן להתחשבן עם כמה אנשים..סתם..סתם נו) כשזה יהיה מוכן,אני אעלה את  זה לכאן,היו סמוכים ובטוחים

ואולי אולי לקנות לעצמי מכנסיים וגם זה לבד,בלי פמלייה.

 

גיליתי דבר מדהים

משרדי הנסיעות וחברות התעופה  נותנים מאוד בצמצום מקומות  דרך האינטרנט.

אחרי שניסיתי בכל הוריאציות למצוא טיסה מלובליאנה לארץ ולא הצלחתי

פשוט הלכתי למשרד נסיעות ושם תוך דקות במחיר סביר  סידרו לי טיסה מלובליאנה לארץ בחברה הסלובנית אדריאה

ומהארץ בחזרה ללובליאנה בישראייר

הקטע שבאינטרנט,ישראייר בכלל לא מציעה מקומות ללובליאנה

מבחינתם דרך האינטרנט אתה יכול לטוס לדוברובניק בקרואטיה אבל לובליאנה לא קיימת מבחינתם

מעניין למה?

 

היום גם הסתפרתי (קרחת כמובן)

תשמעו, הישיבה אצל הספר שלי דורשת פוסט נפרד.

אבל ככה קצת לסבר את האוזן אומר,שזו חצי שעה של סוטול,אני יושב לי בעיניים עצומות בכל התהליך והספר הבוכרי הנחמד הזה פשוט  יודע את מלאכתו.אני מת על עבודת היד שלו עם התער .

האיש  בעל מקצוע,אין ספק.

 

בלי קשר

בחצי גמר הרולאן גרוס מחר:

נאדל נגד ג'וקוביץ'

היום ברבע, משחק מסקן מאוד שיתחיל בשעה 17:00 בין פדרר לגונזאלס,המשחק ישודר ביורוספורט.

ודיויד פרר מול מונפיס הצרפתי

אצל הנשים הסרביות יאנקוביץ   ואיבנוביץ כבר בחצי

עדיין ברבע,סאפינה מול דמנטייבה שהמנצחת ביניהן תפגוש את המנצחת בין קוזניצובה החזקה לאסטונית קנאפי.

שחר פאר שלנו לא בפורמה השנה לצערנו  והיא עפה כמו דודי סלע בסיבוב הראשון.

 

זהו

תיהיו טובים וסבלניים

 

נכתב על ידי טליק , 4/6/2008 16:22  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/6/2008 06:04




461,830
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)