לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

רקוויאם לאיש אחד מדרום תל אביב


 

צבי ל.הלך לעולמו

ככה,פתאום אתמול במשך היום

צבי,התגורר בדירת חדר קטנה בדרום תל אביב

אחרי שעזב בית ,אשה וילדים

אני לא יודע בדיוק למה עזב,אולי הועזב.

בכל מקרה לדעתי הוא הסתתר בדירת החדר הזאת מאישתו שלדבריו סרבה למרות פסק דין של בית משפט למכור את הדירה המשותפת ולהתחלק בכסף.

אולי הסתתר מהעולם.

 

צבי היה סוג של אומן

נפגשנו במקרה שהחזיק בידו מכתב מגלריה תירוש בהרצליה

היינו זרים אחד לשני אבל  המעטפה עם סמל הגלריה סקרנה אותי ושאלתי איזה קשר יש לו לגלריה ובתמורה קיבלתי סיפור חיים.

 

אני עובד בסביבת מגוריו ובמשך הזמן הוא הראה לי עוד כמה מכתבים מהגלריה הזאת שהזמינה אותו לצייר כדי למכור תמונות שלו.

ראיתי גם שהוא בגילו (לדעתי בסביבות החמישים) התקבל לבי"ס לציור,אבני נדמה לי,אולי קלישר

אבל בגלל  מצבו הכלכלי הוא לא הלך ללמוד.

 

באמצע השנה הוא נעלם לי לכמה ימים,אחרי שחזר ראיתיו נעזר במקל והוא סיפר שהיה לו ארוע מוחי,שכמעט מת וניצל ברגע האחרון.

 

במהלך השנה הוא עבר טיפולים לשיקום,הוכרז כנכה על ידי הביטוח הלאומי והרגיש הרבה יותר טוב.

 

אבל הוא המשיך לגור לבד

בעל חנות המכולת השכונתית היה חבר שלו והוא הפציר בו לא פעם לעזוב את הדירה הקטנה מאוד בה הוא חי ולעבור לגור לפחות עם שותף,כדי שאם יקרה לו משהו,לא יהיה לבד.

 

צבי לא ממש רצה לוותר על הפרטיות שלו,היה לו נוח בלבד שלו בחדר הקטנטן שלו בדרום תל אביב,

בכל פעם שהיה פוגש אותי היה מניף אלי את ידו האוחזת במקל ההליכה שלו כשהוא אומר די בשקט,"הכי חשוב להיות בריא טליק,זכור את זה"

 

היום עברתי שוב ליד חדרו וצעקתי "צביקה שלום" לתוך הדלת החומה הסגורה

חיכיתי רגע לראות אם  יענה לי

אבל אז יצא מישהו מחדרון סמוך ואמר: צביקה מת,אתמול בלילה..

הסתכלתי עליו נדהם לגמרי ואמרתי משהו טיפשי כמו :איך זה יכול להיות?

והבחור אמר: מת לגמרי,מצאו אותו אתמול בערב,הייתה משטרה באלגן.

 

אחכ הלכתי למכולת,מסתבר שבעל המכולת שהתרגל שצביקה מבקר אותו בכל יום דאג כשהוא לא הופיע אצלו כל יום אתמול,הלך אליו הבייתה,קרא לו ולא נענה,שבר חלון וראה אותו מוטל על המיטה.

 

בעל המכולת הזמין משטרה שפרצה את הדלת,הרופא שהוזמן קבע את מותו ואמר שכנראה קיבל דום לב כבר  אתמול בבוקר,ולא הספיק להתקשר לאף אחד.

 

אמרתי לו שלא יגור לבד קונן בעל המכולת,אמרתי לו.

 

צבי.ל ,איש נחמד, מת לבד בדירת החדר שלו בדרום תל אביב

החיים שלו בשנים האחרונות לא היו משהו

לא היה לו מחשב,אינטרנט לא עניין אותו,עד כמה שהצלחתי להבין לא הייתה לו בת זוג.

היו לו כמה חברים,כמה מכרים וכן ציור שכמעט ולא השתמש בו

צביקה מת אתמול בלילה

והעולם לא עמד מלכת אפילו לרגע

 

יהי זכרו ברוך

נכתב על ידי טליק , 5/6/2008 15:40  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-7/6/2008 06:04




461,834
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)