לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

סלינו על כתפנו ראשנו עטורים...


 

אתמול  ביומן  החדשות של ערוץ 10 הייתה כתבה  על משהו שנקרא "פירמידה הפוכה".

הם קוראים לעצמם אג'ל שאת פרוש המילה אני לא יודע(ובנתיים הסתבר לי שזה סוג של ויטמין,שיהיה)

הם מעצימים את עצמם על ידי חיזוקים חיוביים,מאמינים שהם יכולים לתקן את העולם ועל הדרך בהפצת הבשורה(כאמור הויטאמין המופלא) גם לעשות ממנה הרבה כסף אם ירשמו אנשים חדשים לתופעה.

 

הסתכלתי על האנשים בכתבה ונזכרתי בעצמי בתחילת שנות ה-80.

כבר כתבתי לא מעט על  הסדנאות שאני עברתי דרך מה שנקרא בזמנו הEST ודי הבנתי  את האנשים בכתבה.

 

למסתכל מבחוץ זה נראה  שהאנשים הזויים לגמרי,שטופי מוח ומכורים למילים של המאמן או של המנחה (שאגב מדבר במיקרופון וידוע שמי ששולט בקולו בקהל גובר על כל בדל התנגדות בגלל יכולתו להרים את קולו ולהגיע לכולם)

 

אבל למשתתפים זה הכי SAFE SPACE שאפשר וברור איפה הכי כדאי להיות בעת הזאת מבחינתם

 

מצד שני,גם אם לא יעשו כסף,הסוג הזה של הסדנא,הוא מעין מתנה לחיים,פשוט מאוד.לטוב ולרע

גם מהדברים הפחות טובים לומדים מן הסתם.

והיום בדיעבד בהסתכלות אחורה ברור שקיבלתי דברים טובים

אני לא נחרץ כלפי הסדנא של הג'ל כי אני לא בקי במה שקורה שם.

 

אם יש משהו שלקחתי מהדבר הזה,ויש לי הרבה ביקורת עד היום על הדברים שמאכילים אותך שם ולמה זה הופך אותך וכו'

אבל לא בזה אני רוצה לעסוק,אלא בחיובי,

אם יש משהו שלקחתי,זה את הכח לעשות דברים

זה את ההרגשה שאני יכול לעשות הבדל בחייהם של אנשים,אתם יודעים מה,עזבו אנשים

המשפחה הקרובה,זוגתך,ילדייך

תתחיל בהם

 

וכל השאר לא ממש חשוב

 

זה שאנשים שצולמו ודיברו בכתבה נורא האמינו במה שהם אומרים  עושים,זה לא רלוונטי כרגע

כי חשוב מה ישאר להם בעוד 10-20 שנה מהדבר הזה

ובשבילם אני מקווה שישאר.

 

אגב שלא יהיה  ספק,אני נגד הסדנאות מהסוג הזה.

הם מנצלים אנשים,לוחצים עליהם ברמות כבדות ודווקא אלה שאין להם כסף מתפתים לעשות זאת.

אבל אני אומר דבר אחר

אם אתם כבר שם,נסו לעשות משהו למען עצמכם.

 

תאמינו לי,אני יודע על מה אני מדבר

הייתי שם גם אם קראו לזה בשם אחר.

 

אתמול בבוקר הלכתי לפדיקור

לאלה שלא יודעים מה זה אומר :פדיקור זה טיפול בכף הרגל

לקלף את השכבה העליונה של העור היבש ולחדש את מה שמתחתיו

קצת משחות,קצת מסאג' לכף הרגל,פינוק שהתבקש,היא גם מסדרת את הציפורניים רגליים בצורה אסטתית,משייפת כאן ושם,זה פחות חשוב לדעתי

אשתו של הספר שלי,אשה בוכרית נעימת סבר עשתה לי את זה בעדינות רבה ובכייף

ואגב,זה לא כואב הקילוף הזה

 

אחכ לקחתי את זוגתי  להסתובב קצת ביפו,מזמן לא הסתובבנו שם

אזור שוק הפשפשים (הילדים לא רצו לבוא)

היה קצת קשה להגיע אולי בגלל שהפקקים זזו דרומה בגלל מצעד הגאווה,אולי בגלל שחופרים בשד' ירושלים שוב.

ככה או ככה אין חניה ונאלצנו לחנות בחניון

20 שקל לחניה ! כאילו,מה קרה?

אבל אין ברירה כי פשוט אין איפה לחנות

 

אחרי שהסתובבנו קצת והרגשנו תיירים,התיישבנו לארוחת בוקר מאוחרת בד'ר שקשוקה.

זוגתי מתה על שקשוקה,אני פחות

אבל החצר שלהם מוצלת,ההגשה מהירה והאוכל לא יקר

ככה בילינו לנו שעה קסומה עד שהילד שחזר מבית הספר צלצל ואמר שאין לו מה לאכול ושנחזור מהר להכין לו:-) 

 

כשהגענו הבייתה צנחתי ל 3 שעות שנת צהריים מתוקה

היה טוב.

 

היום אנחנו נוסעים לחלק הזמנות,כלומר דודה שולה וזוגתי נוסעות,אני לא נוסע

אני אתרכז בעשיית כביסה MIND YOU ויש הרבה

 

בגלל ההכנות לבר מצווה וקניות כאלה ואחרות רק אתמול זוגתי קיפלה כביסה שהייתה מונחת בשבועיים האחרונים בסלון ואני באיזשהו שלב הפסקתי לכבס,כי כמה אפשר להעמיס

עכשיו משקופלה כל הכביסה אפשר להתחיל לכבס במרץ מחדש.

 

אגב אני מנצל את ההזדמנות  וקורא שוב לקוראי משכימי הקום להצטרף לטבעת חדשה שפתחתי: טבעת משכימי קום(כמה  נדוש)

אנחנו מיוחדים,אנחנו נדירים,מגיע לנו טבעת משלנו !

 

בלי קשר:

 

היום גמר הנשים ברולאן גרוס

הערב מתחיל היורו (כדורגל,לא כסף)

בוז ארוך להתנהלות של הטיפש הזה אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל על רצונו למנות את מאור הגולה הזה אייל ברקוביץ למאמן נבחרת הנערים של ישראל

האיש אולי היה שחקן כדורגל מהולל אבל כאדם הוא לא יכול לחנך אף אחד,קודם שיחנך את עצמו.

 

זהו,תיהיו טובים ושיהיה לכולנו חג שבועות שמח ושקט

נכתב על ידי טליק , 7/6/2008 06:06  
46 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-11/6/2008 12:38




461,840
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)