לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

ענינים אינטימיים


 

אני אוהב להסתפר,כל הזמן אני אומר לעצמי שיום אחד אכתוב

את התחושות שיש לי כשאני אצל הספר

אבל אחכ גם חשבתי שאולי יהיו כמה מקוראי שלא יאהבו את ה"תאורים הפלסטים" שמתלווים לפעולת התספורת שלעיתים היא אינטימית

מה שנקרא בין אדם לספרו

אבל אני אנסה לתאר בלי לגלוש רחוק מידי..

 

אז תכירו,קוראים לו ישראל והוא איש חביב להפליא שמנהל ביחד עם אישתו מספרה בדרום תל אביב

היא אחראית על המניקור,הפדיקור ובשעות לחץ גם מספרת והוא רק על תספורות.

 

ישראל זאת יש לדעת,עובד לאט ומי שלחוץ או ממהר לא כדאי  שיבוא במצב הזה

כדאי לבוא לישראל רגועים ומשוחררים ממחויבויות  לשעה קדימה

 

אני מגיע למספרה,מקווה שאין אף אחד שמסתפר ואם מאיר לי מזלי אין אנשים והוא מקבל אותי מייד.

כשאני מתיישב בכורסא הרכה ,אשתו ממהרת לכרוך סביב צווארי מין נייר כזה שחוסם גישה של שערות לתוך צווארי הענוג,ואחכ עטופת אותי  בכיסוי דק

ואני מוכן ומזומן  לטיפול מהמסטר.

במספרה כמובן מופעל המזגן,הרדיו מכוון לתחנה שמשדרת מוזיקה

וישראל מתחיל:

 

מכיון שאני עושה קרחת,ישראל מייד מתחיל עם מכונת תספורת שעוברת על כל הראש כקומביין

היא קצת מרעישה,אבל למדתי להנות ממנה

לעיתים הוא עוצר,מנקה את המכונה ואחכ מעביר וויש על הראש שלי לסלק שערות קצרות שנשארו על הראש ולא נפלו לכיסוי

אני מניח את רגליי על הדרגש של הכיסא,עוצם עיניים,לאורך כל התהליך אגב ומתמכר בהנאה להרגשה.

אחרי שסיים לקצור במכונה אחת

הוא עובר עם מכונה שעושה פחות רעש  ומעצבת  כנראה בצורה טובה יותר את קרחתי.

 

אחכ הוא לוקח מכונה אחרת,קטנה יותר ואיתה הוא עובר באזור האוזניים

אני לא יודע כמה אתם ידידי היקרים מודעים  לעובדה שיש אזורים שעליהם לא מדברים ויש בהם שערות

אז האוזניים הם אבר כזה

אני לא מדבר על שיער בתוך האוזן ירחם השם אם כי אני מניח שיש אנשים שנתמזל מזלם הרע והם שעירים ויש להם קצוות שיער באוזניים,לי לשמחתי אין אבל יש אנציצי שיער על המעטפת החיצונית של האוזן וישראל מעביר ברגישות ובנחישות את המכונה הזאת על  המקום ומוריד קצוות בלתי נראים

אחכ הוא לוקח מסרק קטן ובעזרתו עם אותה המכונה מדלל את הגבות.

כמו שיש אנשים עם שערות בתוך האוזניים,יש כאלה עם שערות באף

גם אם היו לי כאלה התחושה עם המכונה בתוך האף לא נעימה ואחרי נסיון אחד לפני כמה שנים,אני לא מסכים לתת לו גישה לאף שלי,מה גם שאני לא זקוק לשמחתי.

 

אחכ מגיע החלק  המהנה בטיפול.

ישראל לוקח תער ומתחיל  להסיר שיער בלתי נראה מאחורי האוזניים,מעצב פאות לחיים בלתי נראות

יורד לעורף,לעיתים עובר את קו החולצה לתוך הגב העליון

ההרגשה חצי אורגסטית,בחיי

יש ספרים שאין להם יד עדינה והתהליך גם מהיר וגם לא נעים

אבל ישראל הוא בעל מקצוע והיד שלו,חלום.

 

הוא מסיים את תהליך התספורת,מוריד את הכיסוי וממלמל משהו ואתה יודע שעכשיו כדאי להוריד חולצה ולגשת לכיור כי הנה מגיע הצ'ופר:

ישראל חופף לי את הראש שזה עתה סיפר

מכוון את המים למים קצת חמים,שם שמפו על הראש ופשוט חופף במשך כמה דקות ארוכות ,עושה מסאג' לקרקפת כשהפינאלה מתבטאת בהכנסת האצבעות שלו לניקוי האוזניים  ותפיחה קלה על האוזניים,פעולה שהוא חוזר עליה כמה פעמים  כשהמים זורמים על 2 האוזניים,פעולה אגב שלא ממש הבנתי את פשרה,אבל היא נעימה לי,אז למה לקלקל בדיבורים...

אחכ הוא מושיט לי מגבת

אני מתנגב,לובש את החולצה,משליש לידו 30 שקל ויוצא מאושר מהמספרה הממוזגת לרחוב המהביל..

אחחח.תודה על חסדים קטנים אני אומר לאל שבמרומים.. והולך לי לדרכי

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 25/6/2008 16:15  
58 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-27/6/2008 17:46




461,821
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)