לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

התחיל החופש הגדול


 

התחיל החופש הגדול

נטע תעלה לכיתה ט'

יובל לכיתה ח' ועידו לכיתה ד'

 

פרוייקט השאלת הספרים שהתחיל בשנה שעברה ממשיך גם בשנה הבאה.

תמורת 280 שקל לילד נקבל את כל הספרים והחוברות לשנה הבאה לכל הילדים

נראה לי שזה עסק משתלם

 

כאמור החופש התחיל והחלטנו שפעם בשבוע נעשה משהו עם הילדים

לקחנו מחירים של  מקומות כמו ימית 2000,נחשונית,קיפצובה וכו' וכו'

יש לנו חברים שחברים בהסתדרות המורים ודרכם כנראה נקנה כרטיסים למקומות האלה.

 

בנתיים "חוקקנו" חוקי ביניים

על המחשב לא יושבים אחרי 11 בלילה

בחוץ לא מסתובבים אחרי 10 בלילה

לישון אפשר ללכת מתי שרוצים אבל יש כלב בבית וצריך להוריד אותו בבוקר כשההגדרה של בוקר  גמישה משהו

יש מגמה לעלות את דמי הכיס ושכל אחד ידאג לצרכיו

אם יבזבז הכל על ממתקים,לא יהיה לו כסף ללכת לסרט נניח

 עדיין לא החלטנו בסוגיה סופית

 

חוץ מזה הם אחראים על רחיצת כלים יום יומית

המדיח התקלקל,אין טעם לתקן אותו ולקנות חדש כרגע זה לא אפשרי

על כן הם אמורים להדיח כלים כל יום וגם לטאטא את הבית ולשמור את החדרים שלהם במצב סביר

 

יש לנו אפשרות לצאת לנופש בקיץ  דרך העבודה שלי

אבל יש הגבלה של תאריכים והמחירים עדיין די יקרים למרות הסבסוד

חוץ מזה מרגיז אותי שהאפשרות היחידה לתשלום היא דרך המשכורת שלי

נמאס לי שמורידים לי מהמשכורת

ובכלל אי אפשר לשלם חלק במזומן או חלק באשראי וזה מבאס

הפתרון אולי יהיה לצאת לנופש לצימר כשגיסתי תבוא עם הילדה ובעלה מסלובניה ב7 ליולי.לחודש וחצי

 

בלי קשר:

אנדי רם ויוני ארליך הפסידו בשמינית הגמר בווימבלדון

שחר פאר הפסידה גם היא

 

היום זהו יום ההתרמה למציאת מוח עצם לטליה בורוכוב בת ה10

נכון שזה קצת מאוחר אבל מי שרוצה ויכול שיכנס לקישור שבנושא החם ויראה אם הוא יכול לעזור

זה חשוב ויכול להציל חיים

 

התחיל יולי,תיהיו טובים וסבלניים

 

נכתב על ידי טליק , 1/7/2008 17:49  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-4/7/2008 18:18




461,821
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)