לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

הערות לסדר


 

המגמה הזאת של ידיעות חוזרות ונשנות על מתקפה עתידית של ישראל על אירן

שבאות מכל מיני כיוונים גרמו לי קצת לתהות:

 

ראשית איזה אינטרס יש למשרד ההגנה של ארה"ב להוציא ידיעה שישראל תתקוף את אירן עד סוף 2009  זמן שבו האירנים יוכלו לפי דברי מומחים לייצר פצצת אטום.

באותה נשימה נמסר שיש מגעים חשאיים בין אירן לארה"ב.

 

אני מניח שהמגעים החשאיים לכאורה הם לא על עניני ספורט ומישהו בפנטגון לא ממש מרוצה  מהעובדה שבמשרד החוץ,זרוע אחרת של הממשל יש אנשים שכן מדברים עם אירן.

 

ולכן כדי לפגוע בדיאלוג מוציאים ידיעה שישראל,זו הפסיכית הלא שפויה,זו שאי אפשר לדעת מה תעשה ומתי(ראה הפצצת הכור בסוריה למשל) תתקיף את הכור באירן וידיעה כזאת מקווים בפנטגון, אולי תלחיץ את האירנים והם ימהרו לפרק את עצמם מהנשק הגרעיני.

נו,כמובן שהם טועים ולא בפעם הראשונה

 

נוסף לכך אני מניח שיש למישהו במימשל האמריקאי כמו גם במימשל הישראלי אגב,אינטרס למקד את תשומת הלב באירן הרשעית,באחמדאינאג'אד המטורף ועוד כהנה וכהנה:

 

ארה"ב תשמח להסיט את תשומת הלב של אזרחיה ממשבר הסאב פריים,ממחירי הדלק העולים

ואותו דבר גם בישראל

להפחיד את האזרחים באיום האירני, יגרום לדעתם לקבל בהבנה את עליית מחירי הדלק (אירן מפיקת נפט,היא אשמה כמובן בעליית מחירי הדלק) ואת עליית מחירי כל המוצרים כולל ירקות ופירות והרמת הראש של האינפלציה.

 

נשפוך קצת שמן על המדורה האירנית  ואנחנו מסודרים כמה שבועות קדימה

ניתן להמונים קצת יורו,קצת ווימבלדון,הנה גם מגיע החופש הגדול ותיכף נשכח כמה עולה אורז ולימונים ושוב יהיה כאן שמח

והכל יהיה בסדר.

"סמוך עלינו,תיכף יהיה כאן בסדר"

 

אגב,למרות כל האמור לעיל אני לא מציע לזלזל ב"איום האירני" אני רק מציע שהאיום האירני לא יבוא על חשבון דברים אחרים ולא ישמש כלי בידי מנהיגים כאלה ואחרים להסיט את תשומת הלב מדברים אחרים חשובים לא פחות.

 

תיהיו טובים ותפקחו עיניים, תרתי משמע

 

נכתב על ידי טליק , 2/7/2008 16:05  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/7/2008 19:30




461,824
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)