לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

הכל אני יכול בחופש הגדול


 

נדמה לי ותקנו אותי אם אני טועה שיש סוג של מסע הפחדה

 אודות המפלצת הקרויה החופש הגדול.

מכל עבר,בעיתונים,בטלויזיה,בתוכניות רדיו מנסים ל"הקל" עלינו את רע הגזרה.

 

ואני אומר, ראשית החופש הגדול אינו מפלצת ודי עם ההפחדות האלה.

נכון שיש המון זמן פנוי ותמיד יש חשש שהילדים חס וחלילה ישתעממו למוות

או לחילופין מוחם ימס מצפיה בטלויזיה או מישיבה ארוכה מול המחשב

אבל אני חושב שעם תכנון נכון ביחד עם הילדים,והדגש על עבודת צוות אפשר  לעשות שהחופש יהיה נעים לכולנו.

 

נכון גם אני חושב שהחופש ארוך מידי (תרגיעו ילדים,לא אני מחליט על אורכו וזה שאכתוב את זה שחור על גבי בלוג לא יגרום לזה שיקצרו אותו) אבל את זה אנחנו אומרים בכל חופש גדול ולא נראה שמישהו מהאחראיים מתכוון לעשות משהו בנידון לקיצורו

 

אז בנתיים זה מה יש ולא יעזרו שום זעקות שבר על כמה רע נורא ומפלצתי הוא החופש.

הכי כדאי כאמור לשבת עם הילדים כצוות מוחות ולחשוב איך בתקציב  שפוי אפשר להעביר את החופש

 

בשביל זה כדאי להצטייד בחברים או במשפחה שמי מהם עובד באחד מארגוני העובדים הגדולים: ארגון המורים,חברת חשמל ובעצם כל משרד ממשרדי הממשלה שיש לו ועד עובדים שמכבד את עצמו ועושה למען עובדיו יכול לנפק רשימה של מקומות בילוי במחיר שפוי.

 

רק השבוע למשל לכבוד התחלת החופש מכר ועד העובדים אצלנו כרטיסים לנחשונית באזור פ"ת במחיר של 25 שקל כרטיס לילד(מבוגרים נכנסו חינם) שם הם היו מהשעה 16:00-22:00 ומאוד נהנו ממתקנים,בריכה  גדולה ואווירה סבבה.

 

אז זו דרך אחת למצוא תעסוקה לילדים,אפשר גם לשבת ולחשוב על פעילות באזור מגוריכם.

פעם אחת בשבוע לתת להם ללכת לסרט,פעם אחרת לפיצה או אנילאיודעמה.

 

אגב ,אני מדבר על ילדים בגיל של הילדים שלי 10-14 שיודעים גם להעסיק את עצמם וחלק מהפעילות החוץ ביתית נעשה גם ביוזמתם ולא כרוכה בעלויות גבוהות.

אני לא מדבר על גילאים גדולים יותר 16-18 שאני מניח שהוריהם פחות דואגים לעיסוקם

ולא על גילאים צעירים ששם זה צרה אחרת לגמרי

 

כדאי גם להזכר במשפחה הגדולה שיש לכם בהזדמנות הזאת  ולהתחיל להדק קשרים עם בני הדודים בעיקר כאלה שהם בערך בגילאי ילדיכם.

 

כך למשל אני  משלח את בני יובל אל בן דודו ברחובות שהם בערך בני אותו גיל ויש להם תחומי עניין משותפים

כמובן שאתם צריכים להערך גם לביקורי גומלין,ולהעסיק את הילד האורח כאילו היה ילדך.

בני הצעיר יסע ודאי אל בן דודו בגן יבנה וכמובן  זה יקרה  הפוך.

 

מי שגר בעיר ורוצה לשלוח את ילדיו לבריכה,צריך לדעת שבבריכות עירוניות כדאי לרכוש כרטיסיה.

זה בהחלט מוזיל את העלות ואגב זה לא בושה לקחת מיני מזונות ומשקאות קלים לבריכה.

לקיוסקים בבריכות יש נטיה להיות יקרים ולעיתים יקרים להחריד שלא לדבר על חופי הים בארץ.

ועם בחופי ים ,אפשר בהחלט לקחת לים כיסאות מתקפלים ולחסוך את מחיר כיסאות הים היקרים

 ולעשות בים כמעשה הבריכה להביא אוכל מהבית. זו לא בושה ! וחוץ מזה למה לפרנס את הקיוסקים שסקר חופים שנעשה הראה שהם שודדים לא קטנים.

 

כמובן שכדאי ומותר לצ'פר את הילדים בארטיק או בגלידה אבל בגדול כדאי להביא אוכל מהבית.

 

בקיצור אל תתנו לאף אחד להפחיד אתכם עם החופש הגדול

הוא ארוך,נכון,הוא עולה כסף אבל עם ניהול זמן וכסף בצורה נכונה נוכל להתגבר עליו

ונסיים את החופש שגם אנחנו וגם ילדינו ישארו שפויים.

 

יאללה,הלכתי להחזיר ספרי לימוד לבית הספר

 

תיהיו טובים ותשננו אלף פעם לילדכם ולאמשנה באיזה גיל הם: שיזהרו בכבישים,גם כנהגים צעירים וגם כהולכי רגל.

 

 

נכתב על ידי טליק , 3/7/2008 15:23  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-6/7/2008 12:21




461,830
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)