לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

"גשם כיסה את אספלט הכביש ביום הכי קר בשנה"


 

נכנסים לישורת הסופית

עוד5 ימים האזכרה  במלאת 9 שנים לרצח רבין

עוד 6 ימים ההצבעה על תוכנית ההתנתקות

וברקע רועמים תופי ה"מלחמה"

בום...

בום..

בום...

 

היינו בבית כשרבין נרצח

במוצ"ש ההיא

לא..לא הלכתי להפגנה

שבעתי הפגנות

וכבר אז הבנתי שהפגנות גדולות ככל שיהיו נועדו

לחזק את התומכים

הן לא משנות דעות של מתנגדים

 

 

הייתה הפסקה בשידור אני זוכר

כמו לפני פיגוע

ואז עלה יעקב איילון אני חושב ואמר שרבין נורה

איזו צמרמורת יש לי עכשיו כשאני נזכר..

 

"גשם כיסה את אספלט הכביש

ביום הכי קר בשנה

ומעיני שלי טפטוף מקומי

כי סדק בלב אהבה

 

כשהלכת מכאן לא ידעת לאן

מסגרת פני בחלון

אבל גם בתמונות לפעמים הדמויות

מקשיבות לתקתוק השעון...

 

ואולי אתה פה חסר לי

אתה כאן אתה שם

ובכל זאת אתה פה חסר לי

ואולי

אתה פה חסר לי"

 

נראה שזכרון הרצח כהה כבר

רבין נשכח משהו

לפעמים אפשר לראות על מכונית חולפת את הסטיקר

עם תאריך הרצח

4.11.95

כאילו יום שיעמוד לנצח

את הסטיקר עם האמרה האלמותית של הנשיא קלינטון

"שלום חבר" כבר כמעט לא רואים

כי עיוותו אותה כל כך

כי עשו עליה אלפי ואריאציות שלעיתים

אפשר היה לחשוב שרבין הרג את עצמו

 

כאמור יום אחרי האזכרה לרבין תיהיה ההצבעה על ההתנתקות

אומרים שיש רוב לתומכים

אבל הקרבות שמנהלים המתנגדים להסכם

מהלכים אימים על התומכים

ואני יודע שפינוי תושבים מבתיהם הוא מהלך קשה

טראומתי

לא רק למתיישבים עצמם

גם למדינה

קצת חבל שנזכרו עכשיו

קצת חבל שאנשים שקראו מעל מרפסות לרבין בוגד

היום בעצם מבצעים את אותה מדיניות

ונחשדים בעצמם כבוגדים..

 

" אתה אדיוט אמיתי אם חשבת אותי

שאבוא וארוץ עד אליך

וכלום לא קרה כשאתה לא בסביבה

כן..הכל די רגיל בלעדיך

 

הייתי בכייף מחבקת אותך

מחכה לך בין הסדינים

אני שונאת אנשים-אנשים חלשים

שבמקום לדבר הם זזים

 

ואולי אתה פה חסר לי..

 

אנחנו מנסים לנהל את חיינו בשקט

מנסים לכופף את הראש מהריקושטים שעפים מעלינו

כשברקע איומים לרצח נוסף של ראש ממשלה

שברקע איום ממשי ל"מלחמת אחים"

ביטוי שאני לא ממש מתחבר אליו  בקונוטציה הזאת-"אחים"

אחים מקבלים את דעת הרוב

אחים מקבלים את העובדה שיש ממשלה נבחרת שמחליטה

החלטות שהם לא תמיד לרוחם

ואחים צריכים להבין שרוב דומם

הוא לא לאורך זמן שקט

וכדאי שיפנימו

 

"מה יקרה אם פתאום תבוא אלי

ותייפה את הכל

רגע של שקט בחוץ שוב הגשם

ממשיך על הכביש עוד ליפול

 

ואולי..אתה פה חסר לי.."

 

נורית גלרון

 

השיר הזה מעביר צמרמורת במילים שלו

אולי לא ממש מתאים לזכרו של רבין

אבל בחוזק שלו

ובמילים השקטות הוא  מעביר מסר של אהבה

אני לא תמים לחשוב שבמקרה הספציפי הזה האהבה תנצח

אהבה לא ממש קשורה לעניין

לפחות לא עם "חומרי הנפץ" שקשורים למהלכים האחרונים  במדינה

אבל מי יודע

לעולם אי אפשר לדעת...

 

 

נכתב על ידי טליק , 20/10/2004 15:24  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-22/10/2004 12:18




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)