לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

על דא ואה ועוד כמה דברים


שלושת ילדיי הלכו להם לספריה (ספריה חדשה צריך לומר)

יובל האמצעי אמר לי שהוא הולך
כי אי אפשר להשאיל אנציקלופדיות והוא
רוצה לקרוא על "דברים מענינים"
עידו הלך כי יובל הלך - הוא בגן ולא יודע לקרוא
ונטע הלכה כי משעמם לה לבד בבית
זוגתי חולה והלכה לישון בעוד שעתיים יש לה מבחן  ב"חשבשבת"
על מחשב
מקווה שתצליח בו עם כל הצינון שלה

הקטע אם זוגתי זה באיזו מהירות היא נהיית  חולה
לרגע היא מתעטשת בלי הפסקה
מקנחת את האף
מודיעה שקר לה
במישנהו היא מתחת ל 2 שמיכות פיקה
קודחת מחום
ומתנמנמת כזה

כשאני שואל אם היא הולכת מחר לעבודתה
היא פוקחת עין ובקול צרוד אומרת לי :בטח!
מה בטח?
כאילו את חולה
תשכבי בבית
תשתי כוס תה
מה יקרה?
העבודה תהרס אם היא לא תופיע ?
תחרב ממש??
רק אודים עשנים  ישארו..?

היום בבוקר היא התקשרה אלי שאבוא מהעבודה 
להוציא את הילדים לבית הספר
אני מבין את זה
והתחלתי להתארגן לתזוזה
ורק חשבתי לעצמי איזה באסה להתקע בפקקים של הבוקר
על כביש 44 ב 8 בבוקר לכיוון תל אביב
בסוף היא התקשרה שהיא מסתדרת
ואני נשארתי בשמחה בתל אביב

האמת שגם אני לא ממש בקו הבריאות
אני קצת מצונן משתעל
והכי גרוע חטפתי איזה זיהום באצבע וכואב לי נורא
חשבתי שיעבור מאליו..
תמיד אני חושב ככה
אבל לא עבר - האצבע התנפחה וקיבלה גוון מדאיג

הלכתי לרופא
הרופא באמת איש נחמד
ישר פותח מחשב
ואומר לי:
טליק
אני לא רואה בדיקות כלליות אצלך
מה יהיה?
ואני מחליט לומר לו ישירות
דוקטור אני אומר לו
אני לא אוהב בדיקות כלליות
זה חשוב הוא אומר לי ומסתכל עלי מתחת למשקפיו
אני יודע אני אומר לו
לא בא לי..
השתררה דממה
וגם לא הלכת לעשות בדיקות דם
לא אני אומר לו
לא אוהב שדוקרים אותי
אף פעם לא מוצאים לי את הוריד וזה כואב לי
לא רוצה שיכאיבו לי..

טוב בשביל מה באת הפעם הוא שואל
ואני מראה לו את האצבע הנפוחה
ממתי זה הוא שואל
שבועיים
והוא שוב מסתכל עלי
שבועיים ורק עכשיו באת?
דוקטורה אני אומר לו
עזוב..סתכל על האצבע
זיהום הוא אומר לי
קח אנטיביוטיקה 3 פעמים ביום ומשחה-
לקחתי..


אני מסתובב קצת בבלוגיה
רואים שהסטודנטים התחילו ללמוד
פוסטים של תחילת השנה האקדמית מציפים אותנו
צעירים כאלה
נחמדים
גרים במעונות
רצים מקצה אחד של האוניברסיטה לקצה השני
אין להם זמן לנשום
שלא לדבר על לאכול
שלא לדבר על חיי חברה
יעבור להם
רק יכנסו הלימודים למסלול והם ימצאו זמן להכל
גם לבלות


בצד ימין למטה אצלי ברשימות  וודאי תתפלאו למצוא כפתור
 האמת שאין לי מושג כמה רצינית  ה- פונצ'קית בקטע של תרומה למען ילדים רעבים כפי שתראו אם תכנסו לקישור שמתחת לכפתור
אבל אם המחיר הוא לשים כפתור וכתוצאה מזה יתרם כסף לילדים רעבים
אז אשים כפתור
ויבוא גם לציון גואל

רק לסבר את אוזניכם
כתבתי את הפוסט הזה בטעות בעריכה משוכללת והוא מסרב בכל תוקף למקצה שיפורים
לכן אם קבלתם הודעות על עידכונים אלו רק נסיונותי הכושלים לערוך שוב ושוב את הפוסט
לא צריך לומר שללא הצלחה
ובגלל זה הוא כתוב כמו חיבור של ילד בכיתה ד'

נכתב על ידי טליק , 21/10/2004 16:50  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-24/10/2004 13:58




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)