לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

שאלה


 

מה הדבר הכי גרוע שיכול לקרות רגע לפני שיוצאים מהבית לארוע?

לחשוב שאיבדת את המפתחות של האוטו  ,אין מפתח רזרבי,היה,בטח שהיה,התעקם או משהו ועדיין לא עשינו חדש

כלומר רצינו לעשות והלכנו לחנות כזאת שמשכפלת מפתחות של מכוניות אבל בדיוק באותו יום לא היה הדגם שלנו ולא חזרנו כי ברח לנו מהראש ועכשיו אנחנו עומדים לבושים במיטב מחלצותנו (לא עכשיו,אתמול בערב) ומחפשים את המפתח, אני יודע,צריך לשכפל ואכן נעשה זאת אוטוטו...

 

וכולם מסתכלים עלי כי יש לי חור קטן בכיס של המכנסיים ולפעמים דברים נופלים משם.

בחיי שרציתי לתקן את זה,כל יום אני רוצה לתקן את החור המעצבן אבל לא יוצא אתם יודעים

ובדיוק לפני שיוצאים לארוע המפתח של האוטו נעלם.

וכבר הדמיון פורח,בטח מישהו מצא את המפתחות וגנב את האוטו

 

ילד אחד נשלח למטה למשימת גישוש,ילד אחר אחראי על גזרת הסלון,זוגתי ממלמלת דברים לא ברורים על אודות מישהו שיש לו חור במכנסיים ולא טורח לתקן אותם ובאותה נשימה על זה שאנחנו חייבים,חייבים לשכפל עוד מפתח לאוטו כי ברור שזה קורה בדיוק,אבל בדיוק לפני שאנחנו צריכים לנסוע לפ"ת לארוע.

 

ולא רק זה, אנחנו גם מכונית מובילה בראשה של שיירה שאליה מצטרף  בעלה של גיסתי,בחור סלובני בעל תרבות נהיגה  ארופאית וזה אומר שהוא נוהג בדיוק,אבל בדיוק כמו שכתוב בשלטים.

כלומר אם כתוב 70 הוא לא נוהג 80 כי ככה נהוג בתרבות שממנו הוא בא

ברגיל אין לי בעיה.זה רק שאני צריך לנסוע כשהוא נוסע אחרי.

אבל לנסוע בכיש גהה במהירות 70 או אפילו 80 לצורך העניין לא יביא אותנו לבת מצווה במהירות האפשרית.

 

בסוף מצאנו את המפתח, לא במקומו הקבוע כמובן.

 

נסענו לאזור התעשיה סגולה לבת מצווה של  הבת של גיסתי במהירות המותרת ולא קמ"ש יותר

והיה מאוד חביב (הארוע,לא הנהיגה לשם)

רק אם מישהו מוכן להסביר לי

למה בעדות מסויימות (טוב,אולי זה לא עניין עדתי, אלא סוג מסויים של אנשים) מתעקשים בני המשפחה להשאר עד הסוף של הסוף של הארוע.

כלומר ממש הסוף

אני לא יודע באיזו שעה זוגתי חזרה מהארוע כי אני ישנתי כבר שהיא חזרה

אבל לפי מה שילדיי סיפרו לי (אני ב11 וחצי בלילה תפסתי טרמפ  מהארוע עם בני דודים של זוגתי מראשון שהיו נחמדים להוריד אותי בבית) הם הגיעו בסביבות 1:30 בלילה

עובדה,הילד ההצעיר שלי שהחופש הגדול בלבל את  שעות השינה שלו,עדיין ישן..

 

בסוף השבוע הראשון של אוגוסט אנחנו נוסעים לסוף שבוע בכפר גלעדי,אם אני אצטרך לנהוג ולנסוע 70-80 קמ"ש לשעה,ודאי אשתגע ואני ממש מקווה שלא אצטרך להנחות אותו בדרך,שגיסי השני ישא בנטל..

 

תיהיו טובים ואדיבים

נכתב על ידי טליק , 28/7/2008 15:20  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-30/7/2008 13:47




461,818
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)