לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

דו"ח מצב


 

אז ככה

זוגתי מרגישה יותר טוב

לא הרבה אבל יותר טוב

גם בזכות העובדה שהיא לא עובדת ביום שישי והיא פשוט ישנה עד הצהריים כמעט

וגם בזכות העובדה שבלימודים הם קיבלו את תוצאות מבחן הגמר והיא קיבלה ציון  90.

הראשונה בכיתה !!!

לא לשווא השקעתי..

 

ואת זה אמרתי לענת יקירתי שכתבה היום פוסט על רצונה ללמוד

אבל מפחיד אותה לנווט בין עיסוקיה המרובים חובותיה בבית ועזרה לבעלה בעסקו

ואני לא מדבר על שכר הלימוד הגבוה

אני אומר שאם התארגנות נכונה

עזרה מהעזר כנגד והבנה מצד הילדים

אפשר להגשים את הרצון הזה

 

אבא של זוגתי שמימן את הלימודים שלה השנה כל כך התרשם מההצלחה שלה

שהוא יממן גם את הלימודים בשנה הבאה

ואפילו הציע לה לממן לה לימודים בראיית חשבון

רק שזוגתי אמרה לו שהיא לא מחפשת קריירה

ולא תשקיע כך וכך זמן בלימודי ראיית חשבון

אבל בהחלט תשקיע  בהנהלת חשבונות הסוג הבכיר

 

מכל ה"מחלות" שנפלו עלינו השבוע

הבית הגיע ליום הזה יום שישי לא ממש נקי

והחלטנו שהגיע הזמן לגייס את הילדים לנקיונות

אז אולי יהיה קצת בלאגן

אבל הרי זה אף פעם לא "זמן טוב" להטיל עליהם אחריות

אז עידו ויובל טאטאו את חדרם ושטפו אותו

ונטע עשתה אותו דבר לחדר שלה

ועכשיו החדרים נקיים

היה קצת יותר מידי מים

ולא הכל הורם מהרצפה אבל בסך הכל טבילת האש הראשונה עברה בהחלט בשלום

אני טוען מזה זמן שהם גם יכולים לשטוף כלים בתורנות

ולהוריד מאיתנו את העניין הזה

ואתמול בגלל האצבע שלי ומחלת זוגתי נטע באמת רחצה חצי מהכלים

ויצא דווקא נקי..

אני טוען שלמרות אי הנוחות לפעמים והחשש שלא יצא  טוב

בכל זאת צריך להטיל עליהם לעשות דברים בבית

אחרי הכל הם רוצים להרגיש שותפים

אז הנה

הזדמנות..

 

היום כשסיימתי לעבוד רציתי לנסוע לאכול חומוס בקלאבוני בחולון

לפני זה רציתי לעבור אצל המורה הפרטית של נטע כדי לשלם לה

גם היא גרה בחולון

מה אומר לכם חברים

שכחתי שמתקיימת  צעדת חולון..

בתל אביב היה מצעד האהבה

ובחולון

סתם צעדה

להגיע מצומת חולון עד סוקולוב פינת ויצמן  דרך שעושים אותה ביום רגיל ב5 דקות

לקח לי בערך חצי שעה

באמצע הבנתי שסוקולוב  לכיוון מזרח או פקוק או סגור ועדיף שאקח ימינה

לכיוון סטרומה ומשם לתל גיבורים וליציאה מחולון ליד אבו כביר

כי אחרת אשאר בפקק הזה עד סוף ימי

לקחתי ימינה וברחתי מהעיר כל עוד רוחי בי

ולא העזתי להתקרב לקלבוני משום צד כי הצעדה התחילה  מפארק פרס.

 

זהו חברים שלי

שיהיה סוף שבוע נעים ורגוע

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 22/10/2004 16:42  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-24/10/2004 17:40




461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)