לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

בארץ סין גר צ'אן סו לין בבית עם גינה ולו שלושה בנים גדולים ובת אחת קטנה


 

גם לכם יש את הקטע הזה שאם משהו מציק לכם אתם לא מצליחים להרדם?

הנה,ככה הולכת לי שנת צהריים.

מציקים לי  כמה דברים,עד כדי כך מציקים שאני לא מצליח לישון.

מה מציק לי?

בפעם הקודמת שכתבתי מה הציק לי בסיפור הנסיעה של  הילד והסבתא שלו לתורכיה  התנפלו עלי "גורמים עוינים" ואמרו שאני כפוי טובה ושצריך להסתכל על הדברים בפרופורציות אחרות ועוד כהנה וכהנה

אז עכשיו אני נזהר באיך לספר את הסיפור וזה מציק לי שאני צריך לחשוש מתגובות כי כשאני כועס על עוול שאני חושב שנגרם לי או למישהו במשפחתי אני גועש ורוגש.

כזה אני,מה לעשות,

 

אני יודע שלהגיב מהבטן זה לא תמיד חכם ויכול לגרום לצד השני להפגע ולהעלב וניהיית סמטוחה גדולה.

לכן עשיתי מעשה חכם: את מה שעומד לי על קצה הלשון סיפרתי לזוגתי וביקשתי ממנה

שתאמר  את מה שיש לי לומר  בדרכה העדינה  והמתחשבת כדי שההיא תבין שהיא עשתה טעות גדולה.

 

הבעיה שזוגתי שהיא אשה אסרטיבית כשהיא רוצה יכולה גם להיות עדינה מידי ואז כל הפואנטה יכולה להתפספס וההיא שיש לי טענות אליה לא תבין.

אתם ודאי שואלים על מה אני מדבר לעזזאל

 

אומר כך :

 

שמישהו עושה טוב למישהו אחר זה נהדר.

שמישהו עושה משהו טוב בגלל שמישהו אחר עשה משהו טוב דומה  זה עדיין נחשב לטוב

אבל שהוא רץ לספר על זה לחבר'ה וגם לוקח לעצמו קרדיט על דברים שהוא מתכוון לעשות בעתיד כשעדיין אין לו הסכמה על הדברים האלה מצד האנשים שהוא לכאורה רוצה להיטיב עימם,זה כבר מוגזם.

את רוצה להתגאות במה שאת עושה? תתגברי על זה,תהיי צנועה.

מי שצריך לדעת על הטוב שאת עושה ידע,יש אלוהים בשמיים והוא ישלם לך על המעשים הטובים שאת עושה.

 

אבל להתגאות  בדברים שעשית ולספר לכולם כמה את נדיבה וכו' זה ממש פאטטי

ולספר את זה לאנשים הלא נכונים,כאלה שלא קרובים אלייך בכלל זה מביך אפילו, בעיקר שהם לא מבינים למה את מספרת את זה להם דווקא?

כאילו מה את מנסה להשיג בזה? שיחשבו עלייך טובות?

תחשבי שוב,בגדול את מביכה אותם.

 

ואת גם מביכה בגדול את אלה שלכאורה היטבת איתם

כי הם חשבו שעשית את זה  בגלל טוב ליבך ועכשיו יוצא שעשית את זה למען יראו כולם ויהללו אותך וכששירבבת את שמם כמוטבים שחשבו שכל הדברים נעשו בצנעה זה מביך ומרגיז עוד יותר.

 

אז יכול מי מכם לבוא ולומר:

מישהי עשתה לך טובה,הודית לה לפחות ? ואני אומר כמובן שהודיתי ולא רק הודיתי גם נתתי כבוד מעל ומעבר כי ידעתי שלהודות לה לפני כולם ולשבח את פועלה (בלי להכנס לפרטים שהיא נכנסה ועוד איך נכנסה) זה עושה לה טוב.

 

עכשיו אני רואה שהיא לא מסתפקת בעובדה שהודיתי לה קבל עם ועדה אלא היא הלכה לספר בפרטי פרטים דברים שלכאורה היו צריכים להשאר ביננו וגם הגזימה כדי להאדיר את שמה וויצא שהיא מגמדת אותי. ואני לא אוהב את זה.

 

זה מאוד מאוד הרגיז אותי ושקלתי אם להתנפל עליה ולהטיח בה את כל הדברים האלה

אבל החלטתי להמתין ולתת לזוגתי למצות את הדרך האחרת.

אז לי זה "עולה" בלא להצליח לישון צהריים,אבל אם היא תבין שהיא עשתה טעות זה שווה.

 

יולי מסתיים אוטוטו

אוגוסט יהיה חודש עמוס

ב7 לחודש כל המשפחה המורחבת יוצאת לסוף שבוע בכפר גלעדי.(נקווה שיש שם אינטרנט..)

ב8 לחודש נפתחת האולימפיאדה ובאותו יום בני הצעיר חוגג יום הולדת עשירי.

ב14 לחודש נפרדים מגיסתי ובעלה שחוזרים כמה ימים אחרי זה לסלובניה

וב21 לחודש זוגתי חוגגת 50

 

על התוכניות ליום ההולדת יכתב פוסט נפרד כמובן (ואני מבקש להמנע ממזל טוב מעכשיו)

יום עמוס יהיה ה21 לאוגוסט ואני מקווה שהיא תהנה לפחות כמו שאני נהנה מתכנון היום הזה.

 

תיהיו טובים ידידיי ,לא בשביל לצפות לתמורה מיידית,אלא בשביל הנפש הפרטית שלכם

נכתב על ידי טליק , 30/7/2008 14:31  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/8/2008 06:00




461,811
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)