לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

פוסטשבת,מזמן לא כתבתי


 

מכיון שאני מתעורר ראשון,אני אחראי בביתנו על ארגון מאכל ומשקה כשיוצאים לטיולים.

אני מוציא מהמקפיא בורקסים,מכניס לתנור

שם בפינג'אן ביצים  ומבשל אותן לכדי ביצים קשות

יש מסורות שלא שוברים אפילו אם אתה מגיע מעדות שביצים קשות ובורקס אלה מאכלים שבילדותך לא ממש אכלת.

 

אחכ אני מוציא פיתות קפואות,שם אותן על השיש ונותן להם להפשיר

יותר מאוחר אמרח אותן בשוקולד למריחה

האמת שבתכנון היה לנסוע השבת לאיזשהו מקום כדי לאוורר את הילדים שמתייבשים בבית

לאחד הילדים,הצעיר שביניהם התהפכו היום והלילה ואתמול הוא ישן מ11 בבוקר עד קרוב ל10 בערב

 

העניין שבחדשות אמרו שיהיה מאוד חם היום ולכן מועצת השבט החליטה שהולכים לים.

נו..דבר אחד זה לטפס על הרים וגבעות שלזה אני מחוייב (לכאורה)

ודבר שני זה לבוסס בחול ולמצוא פיסת קרקע פנויה בחוף הסלע בבת ים.

 

הודעתי מראש שאני לחול שלפני הים לא הולך..

ואני רואה עצמי משוחרר מהעניין הזה.

 

בלילה זוגתי הרגישה רע,יש לה כאב גרון שהפך לחום ואם זה ימשך אני לא מניח שהיא תלך.

תאמרו מי יקח את הילדים לים?

ראשית הילד האמצעי ירד,גם הוא לא אוהב ים והוא החליט שהוא נשאר בבית

הגדולה אמרה שהיא חייבת לצאת מהבית והקטן ילך לכל מקום

השאלה האם הוא יתעורר בכלל בשביל לצאת מהבית

 

אני את שלי עושה

עשיתי ביצים קשות,הוצאתי פיתות והבורקס בתנור

עוד מעט אתחיל בלנסות להעיר את מי שאמור לנסוע לים ואחכ נברר למי מהמשפחה המורחבת יש מקום ל2 ילדיי

אם לא יהיה מקום,לא איכפת לי להסיע אותם ולחזור הבייתה

מהזכרון שיש לי  על שבת בטיילת בת ים,היא פקוקה כבר די מוקדם בבוקר.

אבל מה לא עושים למען איורורם..

 

נשאר עוד חודש חופש

אם לחבר את הפוסט הקודם לזה אומר שאני מאוד רוצה  שיהנו בחופש,אבל הרבה תלוי באמצעים

אני מניח שהילד האמצעי ילך לכמה סרטים בקניון

הילדה הולכת לממדיון מטעם המועצה וכולנו ביחד ניסע ביום חמישי הבא לכפר גלעדי שבסוף השבוע   הזה נבקר בשמורת החולה ויש גם כוונה לטייל לקלעת נמרוד.

הקטן תן לו ללכת לישון אצל חברים או אצל בני דודים שלו  ובשבילו זה בילוי מושלם

כמובן שגם הם באים לישון אצלנו

בכלל איך שמתחיל החופש אתה  צריך מידי בוקר לברר איפה ילדיך ומי הילד הלא מזוהה שישן על המזרון

 

מכיון שלישון אצל סבא או סבתא זה לא אופציה,מזל שיש הרבה דודים עם ילדים צעירים וכולם נושאים בנטל.

נו..אני חושב שכדאי לנסות להעיר את מי שרוצה ללכת לים וצריך גם להוציא כבר את הבורקס מהתנור....

 

מחר יתחיל אוגוסט כשנגלוש ליום יום האפור והמזיע ונצא מסוף השבוע.

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 2/8/2008 06:51  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/8/2008 13:25




461,821
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)