לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

הספירה לאחור


 

בעוד 4 ימים זוגתי היקרה תיהיה בת 50.( בלי "מזל טוב" לפני הזמן,דיר באלק! )

מכיון שמראש היא הצהירה שהיא לא מעונינת בחגיגות גדולות והיא מעדיפה לחגוג בצנעה,

רקחתי תוכנית שעדיין יש בה מקום לשינויים ולהצעות מפי גדולים ומנוסים ממני.

 

אז ככה: בשעה 10 בבוקר  ביום חמישי נלך  לארוחת בוקר במנטה ריי בעלמה ביץ'.

בסביבות 12 וחצי בצהריים אפקיד אותה אצל המניקוריסטית שעובדת בשכנותנו למניקור ופדיקור ומשם לקוסמטיקאית לטיפול פנים ופינוק,במקום לא רחוק מהבית (השאיפה במקרה הזה שזה יקרה במקום אחד, קוסמטיקאית עם פדיקור ומניקיור,אבל אני לא מכיר ואני לא רוצה לקחת סתם מקום מדפי זהב או מהעיתון,2 המקומות אגב רחוקים 4 דקות נסיעה זה מזה כך שזה לא נורא.)

מייד אחרי שהיא תסיים את הפינוק במכון הקוסמטיקה היא תבוא הבייתה  אליו הזמנתי מסג'יסטית שתבוא מצויידת בציוד שלה

 

מאוחר יותר  נתכנס בבית והילדים יביאו לה את המתנה שהם יקנו לה(בושם מוסק אויל,אני מקווה שכתבתי את שמו נכון)

+ברכות ממני ומהילדים שאני עדיין לא סגור מה יקרה אחכ.

 

ביום שישי השאיפה לצאת לסוף שבוע קצר בצימר לא רחוק, לבד,זוגתי ואני (הכי רחוק בצפון זה אזור זכרון יעקב)

עוד לא סגרתי על מקום מכיון שאני יודע שהמחירים יורדים ככל שסוף השבוע מתקרב אבל זה הימור מסוכן.מצד שני,אני יודע שבתקופה הזאת המחירים בלאו הכי נמוכים,כך שיכול להיות שאזמין כבר מקום היום או מחר.

וככה בבילוי משותף ונחמד נסיים את חגיגות יובל ה50

 

עצות שימושיות יתקבלו בברכה

 

נכתב על ידי טליק , 17/8/2008 15:07  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-19/8/2008 12:34




461,865
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)