לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

שינויים בהרגלי צריחה


 

אז ככה ,הענינים מסתבכים משהו.

יומיים לפני יום ההולדת ,זוגתי נפלה למשכב.

 

הכל התחיל במלון בכפר גלעדי,בלילה הראשון ישנו עם מזגן דולק ולמחרת היא קמה עם כאבי גב

שבמשך 3 ימים היו נסבלים.

אחכ הם נעלמו ובשבת הם חזרו כשהם הולכים ומתגברים,עד כדי כך שאתמול בצהריים היא התקשרה אלי בוכה כדי שאבוא ואקח אותה הבייתה.

 

מכיון שהכאב היה בלתי נסבל נסענו למוקד קופ"ח מכבי בחולון

אבל שם לא רצו קבל אותנו !

בין 12 וחצי ל16:00 אין רופאים.

ומה עושה אדם שיש לו כאבים בלתי נסבלים בדיוק ב2 בצהריים תהיתי בקול? האחות משכה בכתפיה ומלמלה משהו על חדר מיון.

 

אבל למה שאלך לחדר מיון ואשלם הון תועפות בשעה שאת קופת החולים שלי ויש כאן רופאים?

 

אבל אין לי תורים היא אמרה

 פניתי ללב שלה ואמרתי ש"אישתי מאוד סובלת,אולי בכל זאת יכול הרופא לראות אותה"

והכי מצחיק אמרתי לה שכשנגיע לרופא הוא ירצה שנעשה צילום ואז נצטרך לחזור לכאן שוב

כי רק כאן יש מכון רנטגן.

 

כלום לא עזר

נסענו הבייתה וב4 אחר הצהריים הלכנו לרופא במרפאה ביישוב שלנו  ששלח אותנו לצילום בקופ"ח מכבי בחולון כפי שחשבתי וכשהצילום לא העלה כלום הוא  סבר שהכאב הגיע מהתקררות חזקה ואולי דלקת באחד הגידים בגב

והציע 3 ימי מנוחה.

 

עכשיו מה שקורה ,תיהיה קצת בעיה לעשות מסאג' כי אולי מי שיעשה את המסג' הוא לא מטפל רפואי ויכול להגרם לה נזק לגב ,לשבת קשה לה ולצורך מניקיור ופדיקור צריך לשבת.

אני אחכה עד מחר לראות  מה קורה ואם מצבה ישתפר אזמין תור לקוסמטיקאית.

 

אגב  במודעות בעיתונים לגבי הזמנות לסוף השבוע הזה המחירים מאוד נמוכים

300 שקל לאדם בחדר זוגי

 

נקווה שביום ,יומיים הקרובים היא תרגיש טוב יותר כדי שנוכל ליישם את תוכניותנו

 

מזל טוב לאמזונה יקירתי ליום הולדתה

 

תיהיו טובים ונחמדים

 

נכתב על ידי טליק , 19/8/2008 12:16  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-20/8/2008 15:42




461,858
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)