לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

על צביעות,התחסדות והנושא החם


 

אני רוצה לנצל את ההזדמנות שיש לי זמן עכשיו ולומר כמה מילים על ה"נושאים החמים", של השבוע.

אני יודע שזה לא המקום האידיאלי כי אלה שיש להם טענות למה אני מעלה נושא כזה ולא מתייחס לאחר,ספק אם קוראים כאן וגם אם קוראים,ספק אם יודו שקוראים.

 

לצערי בהיותי  העורך של הנושא החם, מאליו  יש אנשים שכל הזמן מחפשים אצלי  טעויות,יש אנשים שמתמרמרים כל הזמן למה מעלים נושא כזה ולא נושא אחר,יש אנשים שמחפשים להכשיל ואחרים שעושים דווקא:כותבים פוסט לנושא החם אבל אחכ מטבלים בדברים אחרים כשהם יודעים שאי אפשר להכניס את הפוסט ואז כשאני פונה אליהם ומבקש להוריד את הקטע השני בין שאר הלהג שהם מלהגים גם מאשימים אותי באפליית בלוגרים וקוראים לי פסיכי ועוד כהנה וכהנה.

 

אז  נמאס לי מהצדקנות ומההתחסדות של אותם אנשים וגם אחרים.

 נמאס לי שהם חושבים שיש להם מונופול על שלום כלל עולמי ועל האשמה  שכל העולם צודק ורק אנחנו עם חרה שמתנכל לכל מי שמסביבנו וישראבלוג ובראשם אני מייצג בעיניהם את הרע  ,אנחנו  כמובן משתפי פעולה עם האוייב הסיני,הנאצי,האמריקאי הכובש (אתם תבחרו)ורק הם אנשי שלום ואהבה ממש נזירים טיבטים מבית הדלאי למה,לא פחות.

 

השבוע  היה שבוע מאוד סוער שהיו בו המון נושאים לעלות כנושא חם.

הבעיה העיקרית שלאחרונה התבצעה החלפה של  הדף הראשי של ישרא

בדף ראשי חדש שבו  לא רואים אוטומטית מה הנושא החם.

צריך ללחוץ על הלשונית כדי לראות מה הנושא החם וזה מאוד פוגע  במסגרת.

 

עורכי הדף הראשי ואילנה מודעים לבעיה והבטיחו לשנות,

בנתיים החשיפה של הנושא החם בדף הראשי מתחלקת  עם עוד 2 רובריקות :"פוסטים מומלצים" ופוסטים חמים" כשהרובריקה השניה, לי לא ממש מובנת ,כי נמצאים שם בלוגים שמופיעים  גם "בבלוגים פעילים" וזה די צורם שיש להם חשיפה כזאת (כן..זו ביקורת,שטרם הספיקותי לומר לנוגעים בדבר).

 

בכל מקרה,מי שנמצא רב הזמן בפרונט של הדף הראשי זה פוסטים בהמלצת העורכים וזה המצב.

אני מקווה שעורכי הדף הראשי ישימו לב כמוני למצב ויאזנו את חלוקת הרובריקות כך שגם הנושא החם יקבל פרונט.

 

קראתי תלונות בכמה מקומות שהנושא החם על הילדה רוז היה  באוויר מעט זמן.

קראתי תלונות שלא הוקדש נושא לאייבי נתן.

 

תגידו,מישהו הסתכל בסטאטיסטיקה שאילנה הביאה בפוסט האחרון בבלוג 5 ? 55 אחוז מהכותבים הן בני נער בגילאי 14-17.

 

מישהו ראה חדשות בערוץ 2  אתמול? הייתה כתבה של עמית סגל על חבר'ה שסיימו כיתה יב' ועשו בגרות והם לא ידעו מי זה משה שרת.

מילא משה שרת,חלק לא ידעו שישראל נמצאת באסיה,חלק חשבו שישראל נמצאת באירופה

חלק חשבו שהמשורר הלאומי הוא שלמה ארצי אבל את המילים בשיר הפלצני והמוזר של ישראל בראון בכוכב נולד כולם ידעו

 

מה שאני בא לומר שאם אני מעלה נושא כמו יום הולדתו של גלעד שליט ואת מספר הכותבים שמתייחסים לנושא החשוב והכואב הזה אפשר לספור על 2 ידיים,איך אני יכול לעלות את נושא אייבי נתן? כמה אחוז מהכותבים בישרא שרובם בגילאי עשרה יודעים עליו משהו?

בעיקרון אני מגוון את הנושא החם לפי צרכי האוכלוסיה הכותבת,אבל כשהנושא לא מוכר והאוכלוסיה הכותבת שמכירה את אייבי היא נאמר 2 אחוז מהכותבים(בהנחה שכל 2 האחוז שכותבים כאן והם מעל 40 שמעו על אייבי נתן) כמה יכתבו פוסטים על הנושא הזה?

 

שם המשחק בנושא החם הוא רייטינג,פשוט מאוד,כמה שיותר יותר טוב

אין קיום למסגרת אם לא כותבים אליה

 

בסוף השבוע הקודם העליתי נושא קליל "5 דברים שאי אפשר בלעדיהם" לנושאים האלה תמיד יש רייטינג.

זה נושא קליל,לא מצריך מחשבה רבה וקל לכתוב אותו

משכתי את הנושא הזה עד יום שני עת אילנה נזכרה שזה יום הולדת 7 לישרא.רציתי לעלות את הנושא החם כמה שמוקדם,אבל חיכיתי לפוסט סטאטיסטיקות שאילנה הייתה אמורה לעלות בבלוג 5 באותו יום.

כשראיתי שהפוסט לא עולה,העליתי את הנושא החם שלכאורה היה אמור לתפוס : יום הולדת 7 לישרא,יו נו

אחלה נושא

בפועל מעטים כתבו על הנושא,כשבעבר, בימי הולדת קודמים הייתה התייחסות רבה לנושא.

 

בד בבד התבשל בתקשורת נושא הילדה רוז וכבר התחלתי לקבל מיילים שקוראים לי לעלות את הנושא.

ניסיתי להמתין עם הנושא ,גם כי צו איסור הפרסום לא הוסר על הפרשה ולא רציתי לעלות נושא חם לפני שכל העובדות ידועות וגם כי ידעתי שלנושא יהיה זמן מאוד מוגבל כי ביום שלישי בערב מתחיל גמר כוכב נולד וכמובן שלא יכול להיות מצב שלא אתייחס לנושא  הזה.

 

תאמרו,מה יותר חשוב.גורלה המר של ילדה קטנה או סופה של תוכנית ריאליטי?

ואני אומר ככה: לו הייתה יותר התייחסות  לנושא של רוז הקטנה בפוסטים ששוייכו לנושא החם כשהעליתי אותו יום אחרי,הייתי משאיר את הנושא בלי התייחסות לנושא כוכב נולד.הבעיה שההתייחסות לנושא של הילדה המתה הייתה מינורית יחסית לגודל הפרשה.מאוד מינורית.וחבל.

 

ביום שלישי בצהריים אם אני לא טועה  העליתי את הנושא של כוכב נולד לקראת הגמר שהיה בערב.

כמה שעות אחכ הייתה מסיבת עיתונאים של המשטרה  אחרי שהסירה את צו איסור הפרסום על העלמה של רוז וכל הפרטים נחשפו,מייד העליתי נושא חם בעניין הזה.

 

הייתה הענות, הזעזוע וההלם מביא את כולם לכתוב על הנושא.

אבל לא הענות מספיקה, ב27 לחודש במהלך היום כבר  לא כתבו הרבה על הנושא, ואני לא יכול  לחכות למאחרים,

זה לא אוטובוס ולצערי אין עדיין מנגנון שיכול לשייך פוסטים של מאחרים בנשף לנושאים קודמים.

ומכיון שכך הייתי חייב לאזכר את זכייתו של ישראל בר און בכוכב נולד וגם לנושא הזה היה גבול כי יום אחכ לגלעד שליט  הייתה יום הולדת 22 ואין מצב שלא היינו מתייחסים לזה.

רק שאז מת אייבי נתן.

 

עכשיו  יש כאן דילמה

אני שואל את עצמי כמה מכותבי הבלוגים בישרא מכירים ויודעים (בלי לגגל) מיהו אייבי נתן ומה  עומד מול מה במאזניים שלי: מותו של אייבי או יום הולדתו של גלעד שליט

מבחינת רייטינג אין ספק איזה נושא מביא יותר רייטינג.

מבחינת חשיבות הנושא,ברור שאייבי נתן הוא סמל, יש לו מניות בתהליך השלום ועוד כהנה וכהנה ובזמנים רגילים בוודאי היה ראוי להקדיש לו נושא חם ולא משנה כמה רייטינג הנושא היה מקבל.

אבל כשיש יום הולדת לגלעד שליט,ברור מה יהיה הנושא החם

וגם לנושא הזה כתבו מעט אנשים כי כאמור החשיפה שמקבל הנושא החם בדף הראשי החדש היא מעטה.

 

אז שלא יבואו לי כל מיני פעילי שלום ואהבה מהסיקסטיז שבכלל לא גרים בארץ ויודעים רק להעביר ביקורת מחורבנת בלי שהם יודעים ומכירים את השיקולים למה מעלים נושא כזה ולא נושא אחר.

תשאלו לפני שאתם מותחים ביקורת בבלוגים האיזוטרים שלכם שרק יפי נפש כמוכם מבקרים בהם וקוראים הללויה  לדעתנות המתחסדת שלכם.

וכל הבלוג הוא חיבוקים מזוייפים ודברי  שלום ואהבה ומצד שני שנאה מכוערת  לכל מה שמייצג בדל ממסד.

 

בלי לברר,בלי לטרוח לשאול מה השיקולים, ולשקר בקטנות,ואנשים לא שמים לב לשקרים הקטנים האלה כי הם תחת רושם דיבורי השלום ואהבה וציטוטים מכתבי הקודש של הדלאי למה

ומה יותר פוליטיקלי קורקט מלהביא ציטוטים מהדלאי למה? זה שהעלינו נושא חם כמה וכמה פעמים על התנגדות למשחקים האולימפיים,לזה אין איזכור

זה שבסוף המשחקים התקיימו בסין זה אשמת ישראבלוג ואשמתי שלי,אני אחראי שהועד האולימפי הבינלאומי החליט שהמשחקים יהיו בסין

אני ולא אחר.

 

יאללה בחייאת דינק.תפתחו את העיניים כבר,מאכילים אתכם דורה בצורת דברי מתיקה מדרום אמריקה

ויש כאלה שאוכלים את הלוקשיאדה הזאת.

אז נכון זה בשולי השוליים,אבל עדיין מרגיז

אותי זה מגעיל

 

מגעיל יותר שאף אחד גם לא טורח להגן עלי שם

אף מילה !

מה,בגלל שאני סוג של איש ציבור, דמי מותר? אפשר להשמיץ אותי? לקלל אותי,להשוות אותי לנאצים גם כשלא משתמשים ממש בשמי המלא? והכי גרוע יפי הנפש המעטים שקוראים שם לא פותחים פה ומצפצפים

הם עסוקים בלחבק את בעלת הבלוג ולמלמל מנטרות מדברי הלמה למה או איך שקוראים לו.

 

סליחה שסטיתי לרגע מהנושא

 

מה שאני רוצה לומר לסיכום  שבדף הקודם הנושא החם קיבל מקום ראוי ובחדש פחות ואני מקווה שבמהרה זה יתוקן לטובה,אני סומך על אילנה ועורכי הדף הראשי שגם להם חשובה המסגרת וגם הם רוצים שהנושא החם יחזור לימי זוהרו.

 

בנתיים,אם משהו לא נראה לכם,אם אתם רוצים להציע נושא חם

אם אתם לא מבינים למה עלה נושא כזה ולא נושא אחר שלדעתכם נראה חשוב לא פחות ,תשאלו.

אל תמתחו ביקורת ,תלעיזו, תשמיצו לפני שאתם מבררים

לא מצאה חן בעיניכם התשובה שלי? אתם חושבים שאתם צודקים ואני לא? אין בעיה

תכתבו מה שבא לכם. כשהעובדות נכונות והאמירה תרבותית,אין לי בעיה לקבל ביקורת

 

אני יודע שהפוסט הזה יקפיץ כמה וכמה אנשים

אני אשמח לדיאלוג תרבותי ועניני מנומק ובלי חארטות

 

תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 30/8/2008 07:00  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביילע ב-31/8/2008 21:12




461,807
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)