לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2022    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

צמיגים ובוכים


 

אתמול שוב גלגלו מתנגדי ההתנגדות צמיגים למרכז כביש סואן

ועצרו את התנועה במחאה על תוכנית ההתנתקות ההולכת ומתקרבת

מעבר למחשבה המעוותת שלהם

שחסימת  הכביש המרכזי של ישראל

בשעה הכי סואנת תגרום למישהו מהנהגים התקועים

לקפוץ מהמכונית שלו  וליפול על כתפיהם בדמעות

ולהכריז על תמיכה בהתנגדות להתנתקות הם טועים מאוד

 

אני מניח אם נפליג לרגע על כנפי הדמיון..

שאלה שנתקעו בפקק הארוך ביציאה הדרומית של נתיבי איילון

רצו להגיע הבייתה אחרי יום עבודה

להגיע לחתונה או בר מצווה (כמו מאמאקוראז')

או לחילופין שונאים פקקים סתם

ולא רוצים להזדחל בהם

והם לא יהיו שגרירים נלהבים של המתנחלים ותומכיהם

 

אבל

לא לעניין הזה אני רוצה להדרש

אני רוצה להדרש לעניין תשומת הלב שהם מקבלים

 

תראו את נהגי מטרודן בבאר שבע

3 חודשים הם שובתים על עניין צודק מאין כמוהו

וענינים מגיע לתקשורת רק בהקשר שהשר הנאור מאיר שטרית

הרים טלפון לשופט בית הדין לעבודה סטיב אדלר

כדי ,לברר" איתו מדוע פסק כמו שפסק

(בנתיים בית המשפט העליון התיר לחברה אחרת בבאר שבע להפעיל תחבורה ציבורית כך שהעוקץ של השביתה כהה עוד יותר)

נהגי מטרודן ותומכיהם

שובתים בבאר שבע ומול הבית של יושבי ראש החברה בהרצליה

אבל הם ילדים טובים

הם לא שורפים צמיגים

הם לא עוצרים את התנועה והם מתפזרים מייד כשהמשטרה  מבקשת

אולי אם היו שורפים צמיג שניים ביציאה הצפונית מבאר שבע

ענינם היה זז הרבה יותר מהר

 

וכמה אתם שומעים על מאבקים אחרים? כמה מקום נותנת התקשורת לעובדה שהמועצות המקומיות שוב מלינות את שכר עובדיהם?

 כמה מקום נותנת התקשורת לעובדי עיריית רמלה שלא מקבלים דמי הבראה כחק כי לראש העיר אין כסף

ואולי עובדי עיריית רמלה ישרפו צמיג ביציאה מהעיר?

(לא היום בבקשה..מחר

היום יש לי חתונה שם...)

 

אתם מבינים

מתנגדי ההתנתקות מאורגנים

יש להם  מודעות חזקה לתקשורת

זה סתם אתם חושבים שהם התחילו לשרוף את הצמיגים קרוב לשעה 8 בערב

הם מבינים בתקשורת ויודעים שבשעה הזאת

ידווחו עליהם ב2 המהדורות המרכזיות של הערב

והם יהיו אייטם חם

 

חוץ מזה המיקום שבו הם שרפו הוא מקום כזה

שהמשטרה התקשתה להגיע במהירות למקום בגלל הפקקים וזה נתן להם עוד כמה זמן

לחגוג על הצמיגים השרופים

וזו מחשבה נכונה מבחינתם

 

אבל הם משומנים בכסף

בגיבוי פוליטי

ההפגנות מצטלמות היטב

ורק הנהגים המסכנים שרוצים להגיע הבייתה בשלום סובלים

 

מתנגדי ההתנתקות לא לוקחים בחשבון את הנהגים האלה

כמו ששמעתי היום ברדיו

כלומר הם ממש חושבים שבפעולה הזאת הם מצילים את עמישראל וכולם איתם למרות ה"אי נוחות"

כמו שהם מגדירים את זה: אי נוחות

 יש לי הפתעה בשבילם

הם לא חשבו שהמוני נהגים שתוקעים אותם בדרך הבייתה

לא יהיו בעדם בשום אופן

אני בטוח שיש להם בשרוול עוד דרכים למשוך תשומת לב בלי  לגרום נזק

וכדאי להם להפסיק

כי בדעת הקהל הם מזמן מפסידים

 

ובלי קשר

הערב בערוץ 10 יוקרן הפרק הראשון בסדרה  שמגיש עמנואל רוזן

"בעקבות הגביע האבוד"

סדרה על הכדורגל הישראלי

אני בטוח שגם מי שלא מתעניין בכדורגל יאהב את הסדרה כי היא לא מדברת אך ורק על כדורגל

היא גם מראה קצת מי אנחנו

 

את הפרק הראשון לצערי לא אראה כי כאמור אני מוזמן הערב לחתונה

בנו של חבר מהעבודה מתחתן ברמלה

וזו לי פעם ראשונה להיות בחתונה  של יוצאי קזחסטן

אבי החתן אמר לא לאכול מהצהריים..

יען כי יהיו שם הררי אוכל

 

מחר אם מתנגדי ההתנתקות לא יחליטו לסגור את כביש 44 בואכה רמלה

ואני אגיע הבייתה בשלום

אחלק איתכם את חוויותי מחתונה קזחסתנית...

 

מזל טוב לשלגיה שחוגגת יום הולדת

הללויה לשדות שחזר הבייתה

ולא לשכוח ב4 לאפריל

נשרוף צמיג ליד הסלולרי

 

כה לחי

 

נכתב על ידי טליק , 15/3/2005 14:34   בקטגוריות אקטואליה  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-17/3/2005 13:09
 



הנה דילמה מוסרית


 

אני רוצה לפרוס בפניכם דילמה מוסרית

אני לא מתכוון לנקוט עמדה

הייתי רוצה את דעתכם הכנה

 

איציק מרדכי

שר בטחון בעבר

לוחם עטור באות המופת מקרב החווה הסינית במלחמת יום כיפור

מנהיג מפלגת המרכז

 

נאשם בעשיית מעשים מגונים ב-2 נשים

הוא הורשע

בכל ערכות המשפט

נידון נדמה לי למאסר על תנאי

עונש שמישהו אחר בטח היה כבר יושב בבית סוהר

וצריך לומר שהאיש לא הביע חרטה

בעיקר כי הוא לא הודה במעשה

 

בכל מקרה האיש נשפט ומשלם  על מעשיו

ירד מכל נכסיו הציבוריים

אין לו סיכוי לחזור

לחיים הציבוריים

 

בעת האחרונה כשעדיין ירו קאסמים על שדרות

הוא החליט לעבור לגור שם כדי לתרום מנסיונו הבטחוני לעיריה

עכשיו הוא התנדב כדי להרצות על מורשת קרב לתלמידי התיכון בעיר

 

משרד החינוך מסרב להרשות למי שנשפט על מעשים מגונים בנשים

להיות סוג של מודל לתלמידים

מצד שני ראש העיר אומר שלא אכפת לו מה אומרת מנכלית  על משרד החינוך

ואם מרדכי עדיין רוצה הוא ילמד מורשת קרב

 

בתקופה האחרונה התרבו הקריאות להניח למרדכי

הוא נשפט

משלם ציבורית מחיר כבד

ולא צריך לרמוס אותו אומרים אלה שבעד

מעט חמלה לא תזיק

הרי סולחים לפושעים גדולים ממנו

 

מנגד אומרים אחרים

פושע הוא פושע

הוא לא הביע חרטה

ואין לו מה להכנס לבית ספר גם אם זה לספר על קרב החווה הסינית שבו הוא היה המג"ד

 

תוספת "קטנה" שלי לכל הרחמנים:

אם הוא היה עושה מעשה מגונה בבת האישית שלכם

גם אז הייתם מסכימים שהוא יכנס לבית ספר להרצות?

או שהוא היה מת מזמן...

 

אשמח לתגובות

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 12/3/2005 18:21   בקטגוריות אקטואליה  
116 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-29/3/2005 21:18
 



עכשיו בערוץ הסרטים הישראלים ב YES


 

"חסמבה ושודדי הסוסים"

סרט משנת 1985

שעבדתי בו וגם שיחקתי בו בתפקיד פעוט (היו חסרים ניצבים...)

סרט נחמד

ספי ריבלין  מצחיק מתמיד

 

אנקדוטה נוספת בסרט הזה

השחקנית הבלונדינית שעושה סקס (כאילו..כאילו..זה סרט ילדים דחילק)

עם ספי ריבלין בחלק האחרון של הסרט

היא אלמנתו של השופט עדי אזר שנרצח לא מזמן

אני חושב שזה התפקיד היחיד בקולנוע שהיא עשתה

 

ואני משחק את אחד מ2 השוטרים שתופסים את ספי ריבלין

(בחלק האחרון של הסרט)

ואני זוכר שכל כך צחקנו שהיו צריכים לצלם את הסצינה המון פעמים

אני עם המשקפיים

וזה היה לפני 20 שנה ראבק...

 

 

נכתב על ידי טליק , 12/3/2005 10:02   בקטגוריות אקטואליה  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-13/3/2005 10:43
 




דפים:  
461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)