לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014

חבילה (לא) הגיעה


אתם ודאי יודעים איך זה ,הבן בצבא אתם רוצים לעודד אותו,לפנק אותו,לעשות לו טוב על הלב

ואתם מחליטים לעשות לו חבילה ולשלוח  אליו

 

עד עכשיו  לא השתמשנו בשרותי דאר ישראל כדי לשלוח חבילה לבן שבצבא בעיקר כי כמעט כל סוף שבוע הוא הגיע הבייתה

אבל  אחרי שחזר לצבא בפעם האחרונה,סימס לנו ששכח בבית גרביים ותחתונים ומכיון שישאר שבועיים בבסיס הוא ישמח אם נשלח לו חבילה עם הפריטים החסרים

 

לא צריך יותר מזה כדי לעודד אותנו לשלוח,פשטנו על ההיפר ,קנינו מכל טוב ממתקים וגם הוספנו גרביים חמות ותחתונים חדשים

עשינו חבילה גדולה

וביום שני ה10 לחודש בצעד כושל נכנסתי לסניף הדאר לשלוח את החבילה

שמחתי לשמוע שכשחבילה נשלחת לצבא,אין רלוונטיות למשקלה וגודלה  והמחיר לכל חבילה שנשלחת  לצבא היא 11.80שקל

 

לפני שנפרדתי לשלום מהחבילה שאלתי את הפקידה מתי לדעתה היא תגיע ( זה היה יום שני ה10 לחודש ב9 בבוקר) הפקידה בישרה לי שהחבילה תצא עוד היום ליעדה ותגיע  עד יום חמישי,3 ימים אחכ לידי הבן החייל

 

שמחנו שכך וחיכינו לאות מהבן שהוא קיבל את החבילה

 

בשבוע  הראשון  הבן לא היה בבסיס האם וביום חמישי חזר לשם ודיווח שהחבילה לא הגיעה

התפלאנו מאוד אבל קיווינו שהיא תגיע למחרת ,לקראת שבת

בערב הבן דיווח שהחבילה לא הגיעה

 

ביום ראשון בבוקר צלצלתי קצת כועס לשרות הלקוחות של דאר ישראל,לשמחתי שמרתי את הקבלה ועליה מספר המשלוח

הגברת הנחמדה בשרות הלקוחות בדקה במחשב והודיעה לי שהיחידה כלומר גבעתי "משכה" את החבילה מהדאר יומיים אחכ ב12 לחודש

 

עד אתמול בערב 18 לפברואר,8 ימים מהיום ששלחנו את החבילה היא טרם הגיעה לבן

 

עכשיו יש לי כמה שאלות,ראשית האם הפקידה בסניף שאמרה שהחבילה "יוצאת היום " לא יודעת שיש סידור כזה שהיחידה לוקחת בעצמה את החבילות שמיועדות אליה?

כשהגברת בשרות לקוחות אומרת שהיחידה "מושכת "בעצמה את החבילות ששייכות לה,היא מתכוונת שכל יחידה (גבעתי צנחנים שריון וכו') מושכת בעצמה ,או שהצבא מושך את כל החבילות ששייכות אליו ואז במרכז סמוי ולא נודע מחלקים את החבילות ליחידות הרלוונטיות ואז משם היא היא פוסעת לכיוון קציעות?

ואם זה ככה,כמה זמן לוקחת כל הפרוצדורה המסובכת הזאת ומה הטעם לשלוח חבילה בכלל אם זה לוקח כל כך הרבה זמן

 

עוד יומיים הבן החייל מסיים טירונות,מגיע לרגילה ואחרי הרגילה הוא הולך לבסיס אחר והחבילה? היא תשייט אי שם בחלל הצה"לי?

או שמישהו חמד אותה בדרך בשל גודלה המבטיח ,פרץ אליה וחמס את התחתונים ,את הגרביים ואת כל הממתקים?

 

למי צריך לבוא בטענות? לדאר ישראל שהפקידה הראשונה  שפגשה את החבילה לא מסרה לי מידע מדוייק?

לצבא שהוא כה מסורבל ובירוקרטי שחבילה שנשלחת  הולכת לאיבוד במבוך הצהלי ולא מגיע בזמן  סביר ליעדה

או לנו שאנחנו תמימים ונאיבים ואולי היינו צריכים לקחת את החבילה  ולהביא אותה באופן אישי לשער הבסיס, רחוק ככל שיהיה?

 

סבתא של החייל סיפרה לנו שכשנכדה אחרת שלה שירתה בצבא,היא שלחה חבילה שהגיעה ליעדה אחרי חודשיים וחצי !!

זה לא מנחם אותי שאולי החבילה תגיע לבן כשהוא כבר לא יזדקק לה

וזה מבאס אותי שהיום בשנת 2014 כ40 שנה אחרי שסיימתי אני את הצבא ושרתתי רחוק יותר ואלי הגיעה כל שבוע  חבילה מהבית ולבני שמשרת קרוב יותר (הכל יחסי כמובן,אני שרתתי בסיני) הצבא לא מצליח להעביר חבילה בזמן סביר

 

בלי קשר

 

היד פחות כואבת,אבל עדיין הכאבים לא  מאפשרים לחזור לעבודה,אני לוקח את הכדורים + כמוסות  של תמציות שורש כורכום שהרוקחת בבית המרקחת המליצה עליהם,אני מקווה שהיא עשתה זאת אגב בגלל שהיא רצתה שאבריא ולא לפשוט ממני את העור לטובת רווחי בית המרקחת של הקופה,כי המחיר בקבוק של 60 כמוסות  עולה 95 שקל וזה לא זול אתם יודעים

 

גיסי האהוב חוגג היום יום הולדת 60, ביום שישי נארח אותו  ואת אחותי וילדיהן לארוחת ערב  לכבוד המאורע החשוב ואנחנו מגדילים לעשות כי גיסי הוא טבעוני ואנחנו צריכים להכין ארוחה  שחלקה טבעוני,אז תתארו לכם את  ההכנות הנפשיות  והאחרות לארוע המכונן

 

חוץ מזה אני מכין לו הפתעה סודית,מדובר על הפתעה בינלאומית שמצריכה שיתוף פעולה מאנשים שלא מכירים אותו  ותלויה רק בטובם וברוחב ליבם ואכתוב עליה אם היא תצליח (ואולי גם אם לא תצליח.. נראה)

 

בושה גדולה ומלא החופן נאצות  לאותו איש נבזה שירה על ביתם של אנשים מוגבלים בשכונת צהלה בצפון תל אביב,לא מצליח להבין איך מישהו עושה דבר שכזה

הבוקר רואיין אחד המוגבלים  בתוכנית הבוקר של קשת,האיש דיבר בצורה מרגשת ,חמה ואמיתית והביע חשש גדול לחייו וחיי חבריו ותמיה על זה שיש מישהו שחושב שבגלל שהם גרים שם,סשקט ובשלווה ,ערך הדירות ירד לא עלינו.

אני מקווה מאוד שיתפסו את הפושע ויביאו אותו לדין למרות שאיך שהמשטרה פועלת ,ספק אם זה יקרה

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 19/2/2014 08:04  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-20/2/2014 14:14
 



לא סבבה


טוב ,במסגרת יומן הרשת  שאני כותב,צריך לספר גם על דברים לא נעימים שקורים לי ולעיתים נדמה שהבלוג הפך לסוג של יומן מחלה וזה לא נחמד לי,לא רוצה להרגיש שאני כותב כאן רק על  דברים כאלה לאחרונה

 

במשך שבועות רבים הרגשתי כאבים  שבאו והלכו מהכתף הימנית לכיוון יד ימין,הרגשתי שהכל שם תפוס,חזק מכיון שלא ייחסתי חשיבות רבה למה שקורה טיפלתי בעצמי בכדורים נגד כאבים

אבל אתם ודאי יודעים שלכל כאב יש סיבה ואם לא מתקיפים את הסיבה ,הכאב לא עובר

 

אבל הכאב עבר,הוא עבר מהכתף לשורש כף היד

 

לקצר סיפור ,מיום חמישי אני לא מצליח לסגור את כף יד ימין לאגרוף,או ליישר את האצבעות ,אני לא יכול להרים כוס ביד הזאת בלי שיכאב לי

ביום שישי הכאב הפך בלתי נסבל ורק עם כדורים  הצלחתי לתפקד

 

היום הצלחתי למצוא אורטופד,הלכתי אליו,הוא איבחן דלקת בשורש כף היד,נתן טיפול תרופתי,אני צריך לעשות פיזיוטרפיה ועשיתי גם צילום רנטגן

 

הרופא רצה לתת לי חודש מחלה ! סרבתי ,גם לשבועיים לא הסכמתי והתפשרנו בשלב הראשון על 9 ימים עם הבטחה שאקח את הטיפול התרופתי ואתחיל פיזיוטרפיה

 

אני מודה שאני לא שומר על עצמי כמו שצריך,אני לא אוכל מסודר,לא שותה מספיק מים ובגלל שהפסקתי ללכת עליתי במשקל ואני חש עייפות רבה

 

ועכשיו זה

 

ברור לי שאני צריך לעשות שינוי והחלטתי לקחת את עצמי בידיים וראשית להתחיל לאכול מסודר ובריא ולשתות יותר מים ולנסות לשים לב איך ומה אני אוכל

 

זהו,לא מצב נעים,אבל אני מתכוון לשנות אותו

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 16/2/2014 20:32  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-19/2/2014 19:24
 



פוסטשבת-כמה אמיתות משלי על פייסבוק וwhats up


אין לי הרבה חברים בפייסבוק,פחות מ100  ואני מסתכל מסביב ורואה שלאנשים יש מאות ואלפי חברים בפייסבוק

בהתחלה רציתי גם ,אבל אחכ חשבתי שאני לא רוצה לצרף כל אחד

מה לי ולבן הגדול של אח של גיסי?

הוא מבקש בעקשנות חברות מזוגתי וברור שזה לצורך ההתחרות הזאת,למי יש יותר חברים בלי קשר למי הם,מה טעמם האישי  ועוד כהנה וכהנה פרמטרים.

 

לפעמים אתה נתקע בפייסבוק עם מישהו שמעדכן הרבה ואז כל כמה דקות  יש ציוץ מעצבן כזה בפלאפון (שכמובן מ חובר לפייסבוק) שמודיע לך שיש עידכון חדש

ואני תהרגו אותי לא אוהב שבפלאפון בקצה המסך העליון יש סימנים של עידכונים ואגב זה לא העידכון היחיד :

 

פייסבוק שולח עידכון והוואטס אפ שולח עידכון,והאפליקציה 365 שזו אפליקציה שמעדכנת תוצאות ממשחקי כדורגל שולחת צפצוף (שריקה שמתחיל המשחק,,צפצוף כשנכנס גול ושריקה נוספת שמסתיים המשחק)

ואתרי ה חדשות  ווינט וואלה ולאחרונה גם הארץ כשקורה משהו  שמצריך כותרת  שלאק שולחים עידכון והייתי גם מנוי על האפליקציה של כלכליסט שגם היא תרמה  עידכונים

בקיצור אתה מוצף עידכונים  מכל אתר ועיתון והסמרטפון משמש כלי כיבול ואתה הנואש רק מוחק עידכונים,כדי לפנות מקום לאחרים

 

אבל עסקנו בפייסבוק,יש לי חברים פעלתנים יותר וכאלה שפעלתנים פחות,למדתי שאפשר למנן את  קבלת העידכונים מהם ולמדתי שיש מנג'סים שפשוט ה הגיע הזמן להפסיק לעקוב אחריהם,אני מכיר מישהו שאשכרה מפחד להפסיק לעקוב אחרי מנג'ס כזה,לא חס וחלילה להפסיק להיות חבר שלו ,סתם לא לעקוב יותר אבל הוא מ פחד להפסיק לעקוב שמא החבר יעלב

ואני אומר  אני לא מתעסק עם נעלבים,אני רוצה לשמור על שלוות הנפש שלי לפחות בפייסבוק  ולא איכפת לי אם מישהו יחשוב עלי רעות כי אני לא עושה לייק  למשהו שהוא חושב  שזה נס הבריאה

אמרתי כבר שעייפתי מצילומי חתולים ,לדעתי גם החתולים עצמם התעייפו ,כי חתול הוא לא חיה מתחנפת והיא לא זקוקה לעשיית פוזות מול מצלמה וודאי לא לפרסום התמונות בפייסבוק,אבל אוהבי חתולים הם זן מיוחד ואם הם חושבים שטובה להם ולסביבתם תמונה של חתול בפייסבוק שיהיה,

לא מתווכח איתם

 

זן נוסף של אנשים שאני עוקב אחריהם,אבל לא הופך להיות חבר שלהם אלה המקצועיים האלה יש בהם שמאלנים מקצועיים,מזרחים מקצועיים  ועוד מהסוג הזה ,בהתחלה זה נחמד ואפילו מרתק לקרוא את הגיגיהם אבל מהר מאוד זה הופך למתיש,כי הם נורא שקועים בעצמם ובהגיגיהם,נורא מלאים בצדקת דרכם ונהנים להיות מיעוט,מגדלור לכאורה

אני גם חושד באלה  שהם נורא נהנים מהסטאטוס שלהם כשומרי חומות ומוכיחים בשער וגם אם יגיע יום שיהיה כאן שוויון זכויות מלא בין מזרחים לאשכנזים ונגיע להסדר כזה או אחר עם הפלסטינים ויהיה שלום עולמי,הם ימצאו על מה לרדת ואת מה לבקר

חוץ מזה נראה לי שהם נ ורא מתאמצים לייצר סטאטוסים שיעשו רעש כזה או אחר וזה כבר הפך לדעתי למשהו שאם לא יעמדו באיזשהו סטנדרט,יודחו  אללי ממקומם הקבוע  ואז אנא הם באים?  ואני יכול לתת שמות אבל לא בא לי להסתבך עם אף אחד כזה,למה לי

 

בגדול הפייסבוק משמש אותי  לעלות תמונות מארועים נחמדים שאני רוצה לזכור,לייצר סטאטוסים  שאני רוצה שיגיעו לאוכלוסיה קצת שונה מאשר אלה שמגיבים בבלוג ,למרות שלפחות 50 אחוז מחברי בפייסבוק הם מגיבים בבלוג, ועוד כהנה וכהנה שיטוטים

 

בעיקרון אין לי בעיה לסגור את דף הפייסבוק,לא בדמי להיות שם אבל הוא לא מפריע לי אז שישאר ואם בלעזוב מקומות עסקינן ,תגידו את האמת,כמה פעמים רציתם לעזוב קבוצה מהקבוצות של הוואטס אפ בהם אתם נמצאים? אני חבר ב4 או 5 קבוצות,שתיים מהן הן קבוצות משפחתיות ולכן אין מצב לעזוב אותן

אבל  באחרות שוב יש את העניין הזה של לא לפגוע ולא להעליב אף אחד אם תתאייד מהן

 

אז נכון זה נחמד הוואטס אפ הזה ,המצאה גאונית באמת וזה  על ידך בסמרטפון,זה לא שאתה צריך להתאמץ לשמור על קשר

אבל לפעמים עובר לי ב ראש שמתחשק לי לעזוב אבל  תיכף ומייד זה עובר לי כי כי אם אני  לא שם אני לא קיים וזו מחשבה בלתי נסבלת שאפשר גם בלעדי,לא?

 

קטמון יצאה אתמול תיקו 0:0 עם עפולה,לפי מ י שהיה במשחק,קטמון שיחקה רע מאוד,אולי לא היה צריך לדון באיחוד באמצע העונה,אולי זה  מייתר את התוצאות,למרות שהשחקנים,שחקנים מקצוענים וגם אם לא יהיו בקבוצה המאוחדת,ירצו חוזה בקבוצה אחרת בעונה הבאה ולכן הם צריכים להתאמץ בלי קשר לאם יהיה או לא יהיה איחוד.

 

אה ואני מפציר בכם,תקראו את הפוסט הקודם,אין צורך להגיב עליו זה פשוט נכתב מדם ליבו של העיתונאי המצויין חיים ברעם וזה ממש לא רק עניני ספורט

 

שבת,בנתיים שמש

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 15/2/2014 08:33  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-19/2/2014 14:57
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

461,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)