לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2014

קצרים


בלוג המונדיאל יוצא לדרך,יש כבר עיצוב ראשוני,משתתפים ראשונים,הקונספט הוא לא לשתף בהכרח רק אוהבי כדורגל

הפעם הקונספט ייצג וראיטי רחב של משתתפים בעלי ידע ויכולת  כתיבה במגוון רחב של נושאים

 

אנחנו גם מממשיכים לחפש כמובן אנשים שאוהבים כדורגל ורוצים לסקר את הנבחרת שאותם הם אוהדים,אגב לא מספיק לומר "רוצה אני" ,ודאי לא כאלה שלא מוכרים לי ולא חוזרים להשאיר שם מלא ומייל,זה לא קופת חולים, אמרת אנגליה ונעלמת,אנגליה לא תישמר לך לעד,יום יומיים ואנגליה לצורך העניין   תועבר למי שאני מכיר וסומך עליו.

 

אני מחפש מבקר טלויזיה משהו בסגנון של רב ערוצית מי שהכיר,לקבל סקירת  טלויזיה על שידור משחק,תדירות הסיקור : תיהיה במו"מ איתי

 

אני מפציר בכל מי שקורא כאן לחשוב פתוח בקשר לכתיבה בבלוג המונדיאל,זה לא יגזול הרבה מזמנכם,בעיקר בגלל העובדה הזאת אני מנסה למצוא כמה שיותר אנשים,אני מודע לעובדה שלכולנו יש חיים ובלוג לתחזק,אבל ראו זאת כתרומה לקהילה הישראבלוגית

 

המשחקים כאמור מתחילים ב12 ביוני-עד 13 ליולי,אני מעריך שבלוג המונדיאל יתחיל  לעבוד ברצינות בתחילת יוני,למרות שעניין התאריכים גמיש

 

בלוג המונדיאל יקבל עזרה בחשיפה  ממריאט  באחת המסגרות בדף הראשי בישראבלוג ובעמותת ישראבלוג וכמובן  מהבלוג הזה,בכוחותי הדלים

 

בלי קשר

 

יום שישי,סוף אפריל,הבן לא בא הבייתה היום,קטמון במאבק השרדות בליגה הלאומית,היום נגד הרצליה בהרצליה,אני לא הולך למשחק

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 25/4/2014 06:19  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lxzhdlhbmym ב-13/4/2015 00:49
 



לקראת מונדיאל 2014


אליפות העולם בכדורגל,או המונדיאל יתקיים השנה בברזיל.

זהו הטורניר 20  בסך הכל  והוא יחל ב12 ביוני וימשך חודש שלם עד ה13 ביולי 2014.

 

המונדיאל הוא חגיגה כללית,גם מי שלא מעורב בכדורגל העולמי השוטף במהלך כל השנה,אך אוהב ספורט,יכול למצוא עצמו נדבק למסך בתקופה הזאת,או משתתף בערבי צפייה עם חברים בסלון או בפאב.

 

כמו בעבר במשחקים אולימפיים ובטורנירי מונדיאל אני מתארגן לחגיגה  ספורטיבית בעזרת כותבים  מישראבלוג שחולקים  את התשוקה לטורניר.

 

 

הכוונה שלי ליצור  קבוצה מובחרת של 15 בלוגריות ובלוגרים שיסקרו את  משחקי 31 הנבחרות המתחרות.

 

לשם כך יפתח בלוג  מיוחד שיקודם בעמוד הבית של ישרא.


 

בשלה המוקדם חלוקת הבתים היא כזאת:

 

בית א'-ברזיל,קרואטיה,מקסיקו,קמרון

 

בית ב'-ספרד ,הולנד,צ'ילה,אוסטרליה

 

בית ג'-קולומביה ,יוון,חוף השנהב,יפן

 

בית ד'-אורוגוואי,קוסטה ריקה,אנגליה ,איטליה

 

בית ה'-שוויץ,אקוודור,צרפת,הונדורס

 

בית ו'ארגנטינה ,בוסניה הרצוגובינה,,אירן,ניגריה

 

בית ז'-גרמניה,פורטוגל,גאנה,ארה"ב

 

בית ח'-בלגיה ,אלג'יריה ,רוסיה,דרום קוראה

 

 

 

זהו,האתר הרשמי של המונדיאל 

 

 

  

כאמור אנחנו מחפשים בלוגריות ובלוגרים שירצו לצפות ולסקר את התרשמויותיהם מהמשחקים (לפחות בהתחלה זכות בחירת הנבחרות המסוקרות מבחינת ראשון זוכה).

מי שהולך עם נבחרת המעפילה לשלבים המתקדמים ילך איתה עד הסוף,נבחרות שיפלו בדרך ישחררו את מסקריהם ממחויבות מבחינתי.

 

נשמח כמובן לסיקור  מבלוגרים  שמתכוונים לנסוע לברזיל למונדיאל כדי לצפות  במשחקים והם יקבלו עדיפות מבחינת פרסום רשמיהם.

 

נשמח להעשיר את הבלוג גם בסקירות חברתיות ,כלכליות וחוויות שלכם מברזיל המדינה המארחת ועוד כהנה וכהנה רעיונות שלכם לפי שיקולי עריכה.

 

הערה אישית לסיום :

 

אני מעדיף בניגוד לעבר ,לא לסקר אף נבחרת אלא לשמש כעורך בלבד של המיזם,

אם יהיה  צורך  אקח על עצמי גם סיקור של קבוצות שלא נמצא להם מסקר.

 

 

הייתי רוצה שעד לאמצע חודש מאי נצליח לגייס את מספר האנשים הנדרש.

 

הערת עריכה לקוראים שמגיעים מהקישור בעמותת ישראבלוג: מי שרוצה לכתוב והוא רציני  צריך להשאיר שם מלא וכתובת מייל,אפשר כאן ואפשר בכתובת המייל שלי [email protected]

ודאי תבינו שמכיון שאני לא יודע מי המציע (שני אנשים שהגיעו מנענע הציעו את עצמם אבל לא חזרו להשאיר פרטים וודאי תבינו שאי אפשר לבנות מדינה על רצון בלבד,) לכן אנא,שם מלא וכתובת מייל כדי שנוכל להשיג אתכם)

 

זהו בלוג המונדיאל שיתחיל לפעול סמוך למשחקים

 

תודה לכולם ובעיקר למריאט שתקדם את המיזם במסגרות ישראבלוג

 

תיהיו טובים

 

 

נכתב על ידי טליק , 23/4/2014 14:33  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jkiqzspe ב-25/3/2015 22:36
 



כמה הערות על תחושות של אי נוחות


המימונה הוא חגיגה מפוארת אין ספק,חגיגה של שכנות טובה ,קהילתיות ורוח של הכנסת אורחים

אבל בכל פעם שמסקרים מימונה או הכנה של מימונה בטלויזיה אנחנו נחשפים לצד שגורם לי תחושת אי נוחות קשה

 

למה הטלויזיה חייבת לסקר מימונה עם פוליטיקאים? למה צריך להראות לנו את  האנשים הבלתי נלאים והמאוסים האלה?

חובשים תרבושים מגוחכים,לבושים בגלביות מסורתיות לצורך ,פוטו אופרטיוניטי "

 

מפואד הבלתי נגמר המשך בריבלין  ואי אפשר אייטם על מימונה בלי ראש הממשלה הדוחס לפיו מופליטות ורעייתו שכבר העידה על עצמה שהיא ארופאית עדינה

למה אנחנו צריכים לשמוע  את הדקלומים של נשיא המדינה על אחדות העם ויפי העדה  ועוד בלה בלה שיצאו כבר מכל החורים?

 

ובעיקר למה בעלי השמחה מוכנים להשתתף בהתבזות הזאת,מה ,לא מספיק  שהם מכריזים שביתם פתוח לכל וכל מי שרוצה לבוא מוזמן? למה הם צריכים לשתף פעולה  עם הביזיון הזה?

 

ולמה שדרי טלויזיה וכתבלבים למיניהם חייבים לראיין נשים,רק נשים אגב שמתגאות שעשו לבד 300 מופליטות,למה אין עבודה משותפת של כל המשפחה

הרי ברור שהנשים מנקות ומצחצחות את הבית לפני הפסע בטראנד הנקיון הקיומי ובסופו גם עומלות לבדן על הכנת המופליטות

 

על איכותו של האוכל עשוי הבצק הרך הזה אני לא יכול להעיד כי לא אכלתי,אבל מן המפורסמות הוא שרבים מהמאכלים המסורתיים טבולים בהמון דבש וסוכר

אז איפה יפיפי הנפש שמתריעים בדרך כלל בשער ? או שלהעביר ביקורת על מאכלים האלה יחשב לגזענות כמו גם על מי שמכינות את האוכל הזה,

כי הרי הגברים מארחים את הפוליטיקאים לסוגיהם ומי מכין את המופלטות ,סבתא שלי?

 

המימונה הוא חג נהדר עם כוונות נהדרות אז איך נוצרת תחושת אי נוחות כזאת קשה מסביבו?

 

נכתב על ידי טליק , 22/4/2014 14:17  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של poebujw ב-13/4/2015 04:51
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

461,063
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)