לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

סתם יום של חול


 

נגמרו חגיגות הטניס

ונחתנו למציאות האפורה..

 

אז אתמול אני מחזיר את עידו מחוג

וככה לפני שאני מחנה את האוטו מתקשרת אלי דודה שולה

אני חושבת שפרצו לבית שלי היא אומרת לי

אני לא יכולה להכנס

הכנסתי את הילד שכבר היה בחוץ בחזרה לאוטו

ונסעתי לדודה שולה

מצאתי אותה יושבת על מדרגות הבית

 

הבית אגב שייך לאמא של זוגתי שנפטרה לפני 5 שנים

הבית- וילה אם תרצו בנוי  על שטח די גדול שאי אפשר לעשות איתו משהו

כי הוא ירושה לכל האחים והאחיות

ולאף אחד אין מספיק כסף לשלם לאחרים אם יחליט לבנות על השטח

אז בנתיים דודה שולה גרה שם והבית מהווה מקום כינוס משפחתי

ככה הכי טוב

 

בקיצור

אני מגיע לבית

מרחק 3 דקות מהבית שלנו

דודה שולה כבר הספיקה "לבשר" את הבשורה לכולם

אני עומד מול הדלת הסגורה

"בוחן" אם יש סימני פריצה

עונה לפלאפון של גיסי האחד

דודה שולה בפלאפון עם הגיס השני

מתייעצים

ואז מגיע נמרץ הבן של גיסתי שגם הוא הוזעק

הוא בוחן את הדלת

מנסה להגיע לחלון

מגיע ונכנס

פותח את הדלת ואנחנו נכנסים

בפנים-בדיוק כמו בסרטים

כל תכולת הארונות על הריצפה ועל המיטות

כנראה הזדים חיפשו כסף מזומן ותכשיטים

אין לא את זה ולא את זה

אבל מהפכה גדולה יש

 

אני פחדתי על הכביסה שלי...

תשאלו ובצדק מה עושה הכביסה שלי אצל דודה שולה????

מודה..נשברתי..

החורף לא מקל עלי

כל בגד עבה כמו אנלא יודע מה

ההצעה שלי שהם ילבשו מכנסיים יותר מיום אחד

נתקלה במבט קר מצד זוגתי

(כאילו הרי הם לא מתגוללים בבוץ. אני מבין לגמרי החלפת תחתונים גרביים ואפילו חולצה אחרי יום לבישה

אבל למה מכנסיים בשם שמיים?)

בקיצור הכביסה עלתה על גדותיה

לא הצלחתי להשתלט על הכמות

ובאתי בהצעה לזוגתי שאקח הכל למכבסה

ונתחיל מ-0

לא הצעה טובה?

 

נדחתה ההצעה

 

אבל כשדודה שולה שמעה שיש לי פיגור בכביסה

היא הציעה להביא אליה כמות גדולה ולכבס

בחדווה רבה העמסתי את האוטו

והורדתי אצלה

אתמול אחרי הפריצה "חילצתי " את הכביסה היבשה

והבאתי הבייתה

עכשיו נראה כמה זמן תשכב המסכנה עד שתקופל..

 

והיום אני  נוסע באוטו ומרגיש משהו לא בסדר

ולא מזהה למה

אני עומד להכנס לחניון ליד העבודה ומישהו צועק שיש לי פנצ'ר

 

אני יוצא ובודק

וכל הגלגל הימני הקדמי שטוח

מסתבר שנסעתי ככברת דרך די ארוכה על הג'אנט

למזלי הטוב עזרו לי להחליף גלגל

ונסעתי הבייתה

 

אחכ נסעתי לפנצ'ריה ושכחתי את הפלאפון בבית

ושדות התקשר כשלא הייתי

לא הייתי מציין את זה לולא הוא נכנס לאשפוז

ומאוד רציתי לדבר איתו

מכאן אני שולח לו החלמה מהירה

שיבריא

ויחזור מהר לאיתנו !

 

ובלי קשר ובמסגרת סיוע לחבר

זאזי עומד להגיע ל-50 אלף

הפוסט שאליו תיכנסו עלול ל"זעזע" אנשים רגישים וזה

אבל תעזרו בכל זאת

מגיע לו

הוא אוהב אדם ידוע זאזי

 

סוף ינואר

היום אני נמצא כאן שנה ו-8 חודשים

או כמו שאומרים בגולני

שנה ושמונה חודש...

ככה או ככה

שהחודש הבא שיהיה יותר טוב

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 31/1/2005 15:53   בקטגוריות עוד יום של חול  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/2/2005 17:35
 



אליפות אוסטרליה הפתוחה-הפינאלה


 

מארט סאפין יקיר זמני של הבלוג

לקח את הגראנד סלאם באוסטרליה

דווקא יואיט התחיל יותר טוב ולקח את המערכה הראשונה

1:6

אבל סאפין חזר ולקח את שלושת המערכות הבאות

3:6

4:6

4:6

ושבר את ליבו של הקהל במלבורן

ואת חבורת המעודדים הנפלאה בצהוב ביציע

שעודדה  את לייטון יואיט לאורך כל האליפות

 

סאפין שיחק מצויין למעט המערכה הראשונה

והגיע לו לקחת

 

עד הגראנד סלאם הבא

ביי ביי טניס...

 

 



נכתב על ידי טליק , 30/1/2005 13:50   בקטגוריות מבזק טניס  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.A boy ב-2/2/2005 19:29
 



קצרים של שבת בבוקר- טניס מאוסטרליה ועיניני אקטואליה


 

לפני כמה דקות סרינה וויליאמס ניצחה את לינדזי דבנפורט

בגמר אליפות הטניס באוסטרליה

סרינה ניצחה

2:6

6:3

0:6

לא ראיתי את כל המשחק רק את המערכה השלישית

ולא נראה לי שסרינה התקשתה לנצח

מה שכן

זה בהחלט COMEBACK של הטניסאית האמריקאית הזאת

שסבלה מפציעה

מענינים במשפחתה (אחותה הגדולה נרצחה לא עלינו)

ונראה כאילו היא רוויה מטניס

נו..אז מסתבר שלא

 

מחר הגמר של הגברים

מארט סאפין נגד לייטון יואיט

יש לי סימפטיה גדולה  ל2 הטניסאים האלה

ועדיין אין לי העדפה מי אני רוצה שינצח

 

במוסף של שבת יש כתבה של ב.מיכאל על גזלת קרקע מפלסטינאים

עכשיו מעבר לעובדה המרגיזה הזאת

חשבתי על דברים אחרים

ב.מיכאל הוא עיתונאי מוערך

דעתו נחשבת

הוא בעל טור בידיעות אחרונות

והוא מתעסק בעיקר בעוולות שאנחנו כמדינה עושים לאחרים

(בעיקר לפלסטינים)

העניין שזה הפסיק לזעזע  הידיעות האלה

זה לא מזיז לאף אחד

פשוט ככה

אז קוראים את הידיעה

מצקצקים בלשון

והופכים את הדף והופ...הכתבה המזעזעת שקראנו לפני רגע-נשכחה

 

השאלה בשביל מה ובעיקר בשביל מי הוא כותב את הדברים האלה

אז אני חושב שהוא כותב למתי מעט שעוד איכפת להם ועושים משהו בנידון

כי יש המון אנשים שאיכפת להם-כמוני אבל לא יצאו מהבית בשביל הדברים האלה

תשאלו למה?

כי זה לא עוזר!

זה פשוט לא עוזר

הפגנות ומחאות וכו'

זה אגב לא אומר שלא צריך לעשות את זה

צריך

רק שאנשים בגילי עשו את זה בשנות ה-70 (ואגב הצליחו במקרה של מוטי אשכנזי)

ואחכ כבר לא היו הצלחות גדולות ואחכ אנשים איבדו עניין

וככה לאט לאט נהייתה תחלופה של אנשים בעניני המחאה

אז עכשיו מובילים את המחאה נגד הגדר ונגד מה שעושים לפלסטינים חבר'ה צעירים בשנות ה20

וגם בצד השני של המתנחלים ההנהגה מבוגרת אבל  יש המון אנשים צעירים בצד השני שמוחים נגד ההתנתקות

וזה אחלה שאנשים צעירים מעורבים פוליטית

הלוואי שלצד שלנו הייתה את אותה מחוייבות וזעם קדוש שיש בצד השני

 

אז כשב.מיכאל כותב על עוולות

הוא  מנקה את נפשו מצד אחד

מצד שני הוא מכסה את התחת שלו ושל קוראיו

כאילו אמר : הנה אני מוסר לכם את העובדות

תבחרו מה לעשות איתם

אבל מצד שלישי

אין לו יכולת להשפיע על מהלך הענינים

כאילו זה סתם

רק שנדע

וזה קצת עצוב

 

האמת לא התכוונתי לכתוב כל כך הרבה

בטח לא על זה בשבת בבוקר

אבל מצד שני מה זה משנה...

 

השמש כבר עלתה

זה ממש לא נראה ינואר

מצד שני לפי מה שרואים באירופה ובארה"ב מבחינת מזג אוויר

נחמד שיש לנו שמש.

 

שתיהיה שבת טובה טובה

 



נכתב על ידי טליק , 29/1/2005 06:59   בקטגוריות אקטואליה  
67 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמזונה ב-5/2/2005 23:31
 



לדף הבא
דפים:  

461,767
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)