לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2006    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

מותק של פרוייקט..


 

נו..לא היה רחוק היום שעוד פרוייקט טרנדי יכבוש את מקומותינו

ותסכימו שזה נוח,כי זה חוסך מחשבה על מה לכתוב כשהראש ריק

 

אז מסתבר שסבינה המציאה את זה

 

אני ראיתי את זה אצל  דריה שממנה העתקתי

והיא קראה לזה:

 

 מותק של פרוייקט-דברים שאני אוהב

 

אז הנה,נתחיל

 

ג'ינס-מת על ג'ינסים,יש לי כרגע 2 שמישים שאני הולך איתם ביום יום כל הזמן

 

סניקרס-אין לי ולא אוהב,יש לי נעליים גבוהות ונוחות שמחזיקות היטב את הרגל

 

תחתונים-יש,כאילו למי אין,נוחות הכי חשובה כאן

 

בושם-אפטר שייב- אחד בשם ADAM ואחד בשם STING

אין לי מושג כמה הם עולים ומה טיבם ואם הם IN או לא קיבלתי אותם במתנה ואני משתמש אנא עראף

 

שמפו (נו..שוב ללכת לאמבטיה..לא יודע קרליין,אני חושב)

 

מרכך-אני לא משתמש (ואני לא אלך שוב לבדוק !)

 

ספק טלויזיה-YES

 

ערוץ טלויזיה- אין העדפה

 

תוכנית טלויזיה- מה..כאילו כזאת שאני לא מפסיד?

אני משתדל לא להפסיד "ארץ נהדרת" ו"משחק מכור"

וגם אמאל'ה אבל אם אני עייף שום דבר לא קדוש

אגב הייתי שמח לו היו מחזירים את התוכנית המצויינת

ששכחתי את שמה על כמה גייז שמלבישים ומייעצים לבחור סטרייט על עיצוב הבית,לבוש ומסדרים לו את החיים

תוכנית נהדרת !

 

נזכרתי: דייט עליז לסטרייט שיעיז..אחלה תוכנית בערוץ 12 נדמה לי בYES

 

תחנת רדיו: בבוקר גלגל"צ- בגלל השירים

יותר מאוחר-גבי גזית בגלל מה שהוא

ואחכ מה שיוצא

 

עיתון יומי-מנויים על "ידיעות אחרונות" וחוץ מזה קורא חדשות כל יום באינטרנט.

מת על טוקבקים...

 

ספר-סיימתי את "וכי נחש ממית" של ישראל סגל,טיפה מסובך כי צריך להתרגל לצורת הכתיבה שלו

אבל הספר מרתק

 

אוכל-שניצל,אורז,מת על קציצות ברוטב,חומוס כמובן

אני די משעמם באוכל

 

מתוק-בזמן האחרון התמכרתי לכניפה

 

יוגורט-לא אוכל

מסטיק- לא לועס (ומי שעושה לידי בלונים מסתכן בהוצאה להורג..)

 

תה-רק שחולה. בעיקרון נס קפה עם שתיים וקצת סוכר ואני שותה אותו חם !

 

רכב-אוטו שלי מתוק-מיצ'ובישי כריזמה 99

 

מסעדה-בית קפה-אין לי משהו קבוע ומזמן לא הייתי

אבל בפגישות הקבועות עם אנשים מהגרעין שלי אנחנו יושבים ב"עד העצם" בהרצליה פיתוח (כמו שיקרה ביום שלישי הקרוב)

בימי שישי זוגתי ואני בולסים בקלאבוני באזור התעשיה בחולון

חומוס-פלפאל,סלט מדהים וצ'יפס קצת שרוף (שונא שהציפסים לבנבנים ומיהרו להוציא אותם מהשמן) נקי שם ,זול ומשביע

כמובן שיש את אבו חסן ביפו אבל הוא תמיד מלא

חוץ מזה כשיוצא אני תמיד שמח לאכול אצל משה באור יהודה

ובמסעדות ערביות בכביש צפת כרמיאל בואכה עכו

 

אם אני רעב באמצע העבודה : מנת פלאפל בסניף של "שוורמה ראש העיר" בתחנה המרכזית החדשה

קומה שישית

ואפשר לקחת עם המנה מכל טוב

משביע מאוד

 

 

בר- מזמן לא הייתי אבל הייתי שמח לחזור לסיבוב בשופטים ובשניידר(ממש סליחה אם אני לא אופנתי)

 

מועדון-לא הולך

 

מכון כושר-לא הייתי המון שנים אבל אני עושה הליכה ברחובות היישוב שלנו

 

סיגריות-הפסקתי לפני שנה ויש ימים שאני מתגעגע,חבל על הזמן

 

סמים..-נגד (עשיתי מזמן,היה נחמד,לא הייתי רוצה שילדיי יתקרבו לעניין אפילו)

 

זהו בערך

 

ולכמה דברים אחרים

 

המסאז' שאני עושה בימי חמישי במכבי טבעי התגלה כסוג של שיאצו עם מתיחות שנעשה על מיטה מתכווננת

הבחור הרוסי פשוט פרק לי את הצורה !

ויש לי עוד 7 פגישות כאלה

 

אמילי מאורסמו לקחה את אליפות אוסטרליה הפתוחה אצל הנשים

אתם מאמינים שזו פעם רקאשונה שהיא לוקחת גראנד סלאם???

בגברים נראה מה באגדאטיס הקפריסאי מסוגל לעשות מול פדרר

 

ישראל הוגרלה לאליפות אירופה 2008 בין השאר מול רוסיה אנגליה וקרואטיה

מי שחושב שיש לנו סיכוי שירים את ידו..

 

כל קבוצות הכדורגל שאני אוהד כבר עשו לי נחת אתמול,רק לידיעה.

 

זהו.שבת יפה יש

בתוכנית : המשפחה  ב"צהריים" אצל דודה שולה

ואני בבית בקצת ספייס.

 

תיהיו טובים כאילו..

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 28/1/2006 08:02  
76 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/1/2006 14:14
 



צ'מעו קטע


 

אצלנו בבית ברגיל הכביסה הנקייה ממתינה לקיפול בסלון

לא יודע איך זה בבתים אחרים,אבל אצלנו היא בסלון

והיא לפעמים

נערמת

ונערמת

ונערמת

עד שבאיזשהוא ערב מול הטלויזיה זוגתי מתיישבת ומקפלת

ככה עד ששוב נערמת כביסה

 

הנקיון של הבית?סביר

לא מצחצחים את הבית כל יום,למי יש כח?

מעבירים פעם בכמה ימים טאטוא ומייד אחכ שוטפים

אבל לא משתגעים

בקיצור שומרים על רמת תחזוקה סבירה

אבל אצל זוגתי חלה סוג של מטאמורפוזה כשהיא יודעת שעומדים להגיע אורחים,נניח לארוחת צהריים

 

וזה הולך ככה:

 

ביום המיועד

תוך שניות ,הכביסה עפה מהסלון ונערמת על המיטה בחדר שלנו

זוגתי מתחילה לבשל את המצרכים שהיא קנתה קודם בסופר

מעמידה סיר מרק על להבה אחת

חותכת תפוחי אדמה לתוך תבנית,מטבלת אותה,שמה בתוכו כמה שוקיים של עוף ומכניסה לתנור

ועושה שניצלים

בנתיים היא הולכת לנקות שרותים ואמבטיה

 

אני מטאטא את הסלון

ואת המטבח

אחרי שהיא מסיימת לנקות שרותים ואמבטיה

אני מטאטא גם שם

בזמן שהיא משגיחה על הבישולים

היא גם מסדרת את השולחן בפינת האוכל,כל דבר חריג עף כמובן לחדר שלנו..

אחכ אני שוטף את הסלון

את המטבח את האמבטיה והשרותים

והיא מסיימת לבשל

 

תוך שעתיים אנחנו מנקים את הבית

ועושים ארוחת צהריים מושקעת (יחסית)

 

כשהילדים מגיעים מבית הספר בצהריים

הם פוגשים את האורחים

שולחן עם מפה חדשה (שנקנתה 10 דקות לפני שהאורחים מגיעים  כי מה יחשבו אלה  אם ישימו לב שומו שמיים שהמפה הישנה קצת מרופטת ויש עליה כתמים של שוקולד??? אה? מה הם יחשבו עליה כמארחת?) שנפתח

בסלון 

ואז כולנו יושבים ליד השולחן ואוכלים ארוחת צהריים בכייף

 

כשהאורחים הולכים

תוך חצי דקה הכביסה מוחזרת אחר כבוד לסלון

כלי הפלסטיק שהיו אמורים להיות מוחזרים לאחיות שלה  בהן הביאו לנו אוכל כשהיא הייתה בחו"ל ומאז שוכבים בתוך שקיות ניילון במטבח מוחזרות למטבח(האמת שהיייתי מאכסן אותן בבאגז' של האוטו כי הגיונית אם נפגוש אותם נוכל להעביר מבאגז' לבאגז' אבל אחרי שבבאגז' שלי שכבו במשך חצי שנה שקיות בגדים שהיא התכוונה להעביר  לחלקים אחרים במשפחה ובסופו של דבר נשכחו שם,אני מעדיף שיהיו מול העיניים שלי ושיגיעו בסופו של דבר לתעודתם)

ורק ריח עדין של חומר השטיפה נשאר עוד כמה שעות בבית

להזכירנו שהיה כאן מאמץ לכבוד כאלה שבאו להתארח לשעה קלה

 

זה רק אצלנו הטרוף הזה?

כאילו אני לא מתנגד לנקות את הבית,לטאטא,לשטוף וכאלה ואפילו לרכוש מפה חדשה

אבל נראה כאילו זה סוג של אובססיה

לא?

 

מצד שני

 

כשיש 3 ילדים פעילים בבית כמה אפשר לומר להם להחזיר דברים למקום?

לא להשאיר כוס בסלון

להחזיר את המכסה של קופסת הקורנפלקס

לאסוף את הבגדים מהריצפה בחדר

באמבטיה

לא לאגור מגבות שהתנגבתם בהם

ועוד כהנה וכהנה

לכן הבית נראה מבולגן משהו,לא יצוגי,

ואני יכול להבין את הרצון שלה לשוות לו מראה נורמלי לשעה קלה

 

ובלי קשר

 

תקראו מחר במוסף 7 ימים של ידיעות את הטור של יאיר לפיד

אני יודע שכתבתי רעות נגדו כמראיין

אבל בטור של מחר יצא לו  לא רע,

בסדר

אפילו טור טוב יצא לו

הוא כותב על העובדה שאמהות לוקחות ללב יותר מאבות במה שקשור בפגיעה לכאורה בילדיהם (פגיעה נפשית,העלבה על ידי ילדים אחרים הכוונה)

והוא תולה את זה בסוג של מנגנון נפשי גברי לעומת כזה נשי

ומה לעשות,אני מזדהה עם הדברים

 

וגם את הטור של ספקטור כמובן

 

זהו

אני הולך עוד מעט למסאז',רפואי כמובן נו מה..

במסגרת הטיפולים לגב במכבי טבעי

 

תיהיו טובים ,

אוקיי..?

 

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 26/1/2006 15:41  
60 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/1/2006 14:15
 



תכירו,נעים מאוד


 

 

זה מרקוס באגדטיס,מקפריסין

זוכרים?

הבוקר הוא ניצח את דויד נלבנדיאן !

ועלה לגמר אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס

נגד פדרר

לא ממש משנה מה הוא יעשה בגמר

כי את שלו,הוא כבר עשה ובגדול

 

אצל הנשים

שארפובה הפסידה בחצי הגמר לז'נין הארדן

וקלייסטרס שאך אתמול עלתה למקום הראשון בדרוג העולמי נאלצה להפסיק את המשחק נגד אמילי מאורסמו בגלל פציעה

העונה האחרונה מאירה סוף כל סוף פנים למאורסמו שלא הצליחה בגראנד סלאם

וזה משדר אופטימיות  שאפשר שדברים כאלה יקרו

מרקוס באגדטאיס

נכתב על ידי טליק , 26/1/2006 15:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-26/1/2006 16:36
 



לדף הבא
דפים:  

461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)