לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

חיים רמון הורשע בדין


 את זה כתבתי כמה דקות לאחר הכרעת הדין:

ואני רוצה לומר ששיניתי את דעתי

אני משאיר את מה שכתבתי למרות ששיניתי את דעתי והוספתי בסוף תוספת

אבל אכתוב גם כאן שרמון התנהג כלפי החיילת כבריון וגזר הדין בהתאם למה שמגיע לבריונים שחושבים שהכל מגיע להם

 

אז זה היה בהתחלה:

 

מאוד מאכזב,מאוד

לדעתי לא היה צריך להעמיד אותו לדין בבית משפט מלכתחילה

אלא אם כבר בבית דין משמעתי

 רמון לא יוכל לחזור לממשלה לפחות אם לא יערער וערעורו יתקבל בבית משפט עליון

אבל ההרגשה כבדה וזה מאוד מאכזב

 

צריך לבדוק עם מערכת המשפט לא "תפרה תיק" לרמון על רקע ההתנגדות שלו למינוייה של דורית בייניש לנשיאת בית המשפט העליון

 

גם עניין המעשה המגונה נתון לפרשנות

הרי לא הוא יזם את הצילום עם המתלוננת ואת התנוחות בה צולמו התמונות

הרי לא הוא חיבק אותה מיוזמתו

והנשיקה  הייתה סוג של קרבה שהוא הרגיש אליה אחרי חיבוק קרוב וחם מצידה

יכול להיות שהוא טעה בפרשנות לסוג היחס לו זכה מהמתלוננת

אבל מכאן ועד הרשעה במעשה מגונה המרחק גדול

אם לא היה כאן "תחום אפור" לא היו מתגייסות כל כך הרבה נשים לטובת רמון

 

מצחיק שבהתחלה היא בכלל לא חשבה להתלונן

לחץ גדול מצד מפקדה ומצד ראש יח"א לשעבר מירי גולן שרצתה לתפוס דג שמן גרם לה לשנות את דעתה ולהתלונן בסופו של דבר

 

 

זה ישנה לדעתי את צורת החיזור של גברים מול נשים במדינת ישראל

כי אם כך כל בחורה תוכל להתלונן על כל בחור שיפרש לא נכון את הסימנים שהוא חשב שקיבל ממנה

 

בעיה גדולה מאוד לדעתי...

 

 וכאן התוספת המאוחרת:

 

אחרי דיאלוג ארוך עם כמה נשים חביבות כאן הגעתי למסקנה שיכול להיות שחיים רמון קצת "התבלבל" מההתנהגות  שהחיילת הזאת הפגינה כלפיו

כלומר הוא פרש את הרצון שלה להצטלם איתו מחובקת בצורה שהיא חיבקה אותו כמתן היתר לפלירטוט איתה

וההמשך,נשיקה כנגד רצונה מבחינתו נראה אך טבעי

 

אני מוכרח לומר שיש סוג כזה של גברים שחושבים שאם בחורה מפלרטטת איתם קצת הרי שכאילו"נדלקה עליהם" והם יכולים ללכת עם המחשבה הזאת עוד צעד קדימה

יש סוג אחר של גברים עם פחות בטחון עצמי שלא היו מרשים לעצמם לעשות עוד צעד אלא היו מבררים בינם לבין עצמם אם הם לא יתפדחו אם יתנו נשיקה

האמת צריכה להאמר חברים: הסוג הראשון זה הסוג של הבבונים,אלה שמשתמשים ב"קצת כח" להשיג את הבחורה

והסוג השני,החנוני יותר מחכה שהבחורה תאותת איתות יותר ברור כדי להמשיך הלאה

 

מי שמתנהג כמו בבון, מקבל בראש

רמון לצערי התנהג כבבון מצוי ועם כל הצער קיבל בראש ובגדול

 

אדיוס,מודה ועוזב ירוחם

נכתב על ידי טליק , 31/1/2007 12:56  
144 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-3/2/2007 05:06
 



small glass


 

אתמול קנינו מכונת כביסה !

קריסטל

עם אפשרות לבחור מהירות סחיטה,קיבול של 6 ק' כביסה וכו'

היום היא הגיעה אבל המוביל הטמבל שלקח את המכונה הישנה חתך את הצינור שחיבר את המכונה לברז

במקום לא נכון ואי אפשר לסגור את המים

הוא קימבן משהו מאולתר שבנתיים מחזיק מעמד

 

 טכנאי יגיע לסדר ולהסביר רק ביום חמישי בצהריים

למרות תחנוני,אי אפשר לפני יום חמישי

ברור שהכביסה נערמת

וברור שעוד יום אחד אני שוב נשאר ללא תחתונים

 

למי יש כח לסחוב כביסה לדודה שולה  שהאור בקצה המנהרה מתחיל לנצנץ

ואוטוטו תיהיה לי מכונה עובדת

 

YYYY איך שהיא תעבוד בשישי שבת...לא מקנא בה

 

תיהיו טובים וריחניים

 

 

נכתב על ידי טליק , 30/1/2007 15:46  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/1/2007 13:29
 



חצי שעה


 

יש לי חצי שעה עד שאני צריך להביא את הילדה מבית הספר

הילדה בת 13 כאמור ויש לה 2 חברות טובות

שלושתן לומדות באותה כיתה בחטיבת הביניים ביישוב

 בית הספר נמצא די רחוק ובהתחלת השנה החלטנו להתארגן 3 הורים ובמקום שהילדים יסעו באוטובוס לבית הספר וממנו,אנחנו ההורים לוקחים ומחזירים

 

אבא של ס.לוקח בדרך כלל בבוקר לבית הספר ואני וגיסתי מחזירים

ביום ראשון גיסתי לוקחת וביום שישי אני לוקח

באוטו יש כאמור 3 מקומות מאחור ומקום אחד ליד הנהג ועד לפני שבוע לקחנו באופן מאוד טבעי את החברה השלישית לבית הספר

רק שהיא קצת התחילה להגזים

אם היא נשארה בחוג אחרי בית הספר עד שעה מאוחרת לא פעם היא הרימה טלפון וביקשה שאני אבוא לקחת אותה

כשהבת שלי כבר בבית

לא פעם היא ביקשה שנוריד אותה בחזרה מבית הספר במקום אחר שצריך לנסוע אליו במיוחד

ובגלל שהיא חברה טובה של הילדה,עשינו את זה גם אם הרמנו גבה על העניין

 

בשבוע שעבר החברה  הזאת שנקרא לה מ. רבה עם החברה השניה ס.

ס.היא  ילדה מאוד כריזמטית,חכמה אבל מה עקשנית ועם פיוז נורא קצר

מהרגע שס.רבה עם מ. היא מחקה אותה מהחיים שלה

וכך יום אחרי זה  אבא של ס. כבר לא לקח את מ. לבית הספר ומ. המסכנה הייתה צריכה ללכת ברגל

 

האמת שלקח קצת זמן עד שאנחנו ההורים עיכלנו את הריב

חשבנו שזה עניין של יום או יומיים ויעבור

אבל כשיום אחרי זה כשגיסתי באה לקחת מבית הספר ומ.רצתה להכנס לאוטו

ס.חסמה בגופה את הכניסה לאוטו בטוענה שהיא רוצה שחברה אחרת שלה תיסע

גיסתי שהיא בחורה עדינה מצד אחד אבל לא אוהבת באלגנים

אמרה לס. שהיא מחליטה מי יסע איתה ולא אף אחת אחרת

היא אומנם לא לקחה את מ. אבל גם החברה השניה נשארה

 

כשראינו שהענין מסתבך

ומ. מפעילה מניפולציות איימנו לפוצץ את הסדר הנסיעות

לא בראש שלנו להתעסק עם מריבות של ילדות בנות 13

כולה רצינו להקל על הילדים לקחת לבית הספר ולהחזיר

לא איכפת לנו לקחת טרמפיסטים אבל אנחנו לא מוכנים למריבות לכן הוחלט בפורום המסיעים שעד שמ.וס.לא משלימות  אין טרמפיסטים

יתכבדו ויסעו רק שלושת הילדים שהוריהם הם המסיעים ומחזירים

 

מ.קיבלה את הבשורה די בהלם בכתה,קיללה את ס.

היא חשבה שאם היא נשארת חברה של הילדה שלי זה מקנה לה מקום בטוח באוטו

אבל מסתבר שזה בלתי אפשרי

גם כי הילדה שלי מעדיפה את  ס. על מ. וגם כי אנחנו רוצים להסיע בלי בלאגנים

 

הקטע המדהים בכל העסק שס.שהיא חברה טובה של הבת שלי  יש לה לפעמים יציאות שנורא מפתיעות אותי,לרעה:

 

ביום שישי הם קיבלו תעודות

הבת שלי מקבלת את מכסימום ההקלות מבית הספר בגלל הפרעת הקשב והריכוז 

ובגלל קשיי הלמידה שלה התעודה שלה לא הייתה משהו

כבר באוטו בדרך חזרה מבית הספר מ.פונה אלי ואומרת לי:

אתה יודע שהתעודה של נ. לא מי יודע מה?

יש שם הרבה "חמשים"

אני לא מתרגש מההערה הזאת ואומר לה: אוקיי,נגיע הבייתה ואסתכל בתעודה ואז נעיר את ההערות שלנו

מ.לא עוזבת: אתה יודע שבתעודה שלי יש כמה מאיות ולנ. אין?

אני בסבלנות רבה אומר לה: ס יקירתי אני מסתפק בציונים שנ. קיבלה

 בשבילי מאוד חשוב למשל שההתנהגות של נ. בבית הספר היא התנהגות ראויה לציון

שאין לה בעיות משמעת שהיא חברה של כולם ומוכנה לעזור לכולם, אז אין לה תעודה כמו שלך,אבל היא תתאמץ יותר בחצי השני של השנה והציונים שלה ישתפרו,אני בטוח

מ שתקה

ואז אמרתי לה,את יודעת שכשאני  הייתי ילד פחדתי להראות לאבא שלי את התעודה? היתי תלמיד עם קשיי למידה כמו שיש לנ.(היא יודעת שלנ. יש קושי) וקיבלתי ציונים רעים ופחדתי להראות את התעודה להורים

איזה כיף לנ. שהיא לא מפחדת להראות לנו את התעודה שלה?

לא הייתה התייחסות להערה האחרונה שלי בעיקר כי ההורים שלה לא מפרגנים לס. בלשון המעטה

אמא שלה שפגשה אותי יום אחרי זה למטה עוד אמרה ש"היא מאוכזבת" כי ס. משקיעה המון בלימודים והייתה לפי ההשקעה צריכה לקבל תעודה טובה יותר..

 

נו שויין.. אם האמא ככה איך איך הבת לא תיהיה ככה?

 

אני באמת זוכר שיום מתן תעודות היה יום רע מאוד בשבילי

ואני בחיים לא אחזור על מה שעשו לי ביום הזה למי מילדיי

 

בסופו של דבר התעודה של נ. לא הייתה כל כך רעה

בוודאי שצריך לשפר ואנחנו  נותנים הוראה מתקנת (כרגיל על חשבוננו,לא מחלקת החינוך של המועצה ולא בית הספר

לא עוזרים בעניין שיעורי העזר

בית הספר מציע עזרה  כחלק מקבוצה מה שלא מתאים לנ. שזקוקה לעזרה פרטנית של אחד על אחד והמועצה, המועצה חזקה בדיבורים,לא יצא מהם שום דבר)

בקיצור אלה חלק מהמניפולציות שנתקלנו בהם לאחרונה

בלי שהיינו מוכנים

 

אני מניח שידם של הילדות הצעירות האלה נטויה

לפחות אצל הבת שלי פיה וליבה שווים,כמוני היא אומרת מה שהיא חושבת בלי להתיפייף ובלי  להיות רעה אל אחרים

מה שאי אפשר לומר על כמה מהחברות ואפילו אם הן חברות טובות.

אבל הן רק בנות 13..

 

זהו,הסתיימה החצי שעה,אני עף להביא אותה מבית הספר

 

תיהיו טובים ורגישים

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/1/2007 13:48  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-31/1/2007 13:46
 



לדף הבא
דפים:  

461,771
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)