לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

31 בינואר 2010 רוד לייבר ארינה


 

הגדול מכולם ניצח !!!!

אין מילים

3 מערכות כשהשלישית ,אחת המרתקות שנראו בשנים האחרונות

רוגר פדרר,אין מילים

פשוט אין מילים

 

גראנד סלאם 16 !!!

נכתב על ידי טליק , 31/1/2010 13:00  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/2/2010 12:11
 



פוסט שבת,למרות שהייתה לי כוונה לא לכתוב אחד כזה היום


 

אתם יודעים מה גיליתי? שאי אפשר באמת להשתלט על כל הכביסה

תמיד יש מישהו ש"אוגר" באיזו פינה בגדים מלוכלכים ובזמן שנראה לו הוא פתאום מציף את סל הכביסה המלוכלכת

בעוד בגדים.

אז אתמול עשיתי מעשה והכרזתי שמי שיאגור כביסה (הצעיר מתחת לשולחן הכתיבה שלו,האמצעי על קצה המיטה שלו מעורבב עם הבגדים הנקיים והגדולה בכלל בחדר שלה שרב הזמן סגור ואוי למי שיכנס בלי רשותה), יקבל עונש  או נקרא לזה סנקציה,לא לגלוש על המחשב לכמה שעות.

 

א נו נראה כמו שהייתה אומרת סבתא שלי,אם זה לא יעזור.

כאילו,די,נמאס לי

חוץ מזה הייתה לי תקלה לפני כמה ימים,הכנסתי חולצה של הצופים,חולצת חקי כזאת,אתם יודעים עם כביסה צבעונית וגם זוג תחתונים  ששומו שמיים קיבלו צבע אחר.

 

וכשזה קורה חברים,אני נתפס לפחות כאוייב הציבור מספר 1.

בסדר טעיתי,הרי את התחתונים אף אחד לא רואה חוץ מהלובש אותם

וחולצת חקי נצבעה בקצה שלה בקצת כחול ,אז בשביל זה עושים כזה סיפור?

מה עם המאמץ הסיזיפי במשך שנים על שנים שלכל אחד יהיה מה ללבוש? ואתם חושבים שבחורף זה כל כך קל לכבס את הבגדים השמנים האלה?

פתאום נוחתים בארגז הכביסה הלא נקייה  4-5 סווצ'רים ולא בצבע אחד, והם גורמים לארגז הכביסה לטפוח,כאילו לא עשיתי כביסה כל השבוע

ואחכ צריך להפריד את הסווצ'רים האלה לפי הצבעים שלהם כדי שחס וחלילה לא יקבלו צבע של בגד אחר.

אתם חושבים שזה קל כל כך?

 

ביום ראשון עקרונית אני לא מכבס.

בעיקר אם כיבסתי נונ סטופ שישי שבת שזה אגב מה שעשיתי אתמול ואני ממשיך היום.

צריך למצוא איזה פטנט לקיצור תהליך הכיבוס

לא יכול להיות שמכונה אחת תעבוד למעלה משעה ואצלנו לצערי אי אפשר להפעיל ביחד מכונה ומייבש

כי זה יוצר עומס על קו של החשמל או משהו כזה וגורם לקצר.

 

אז צריך להמתין,עד שהמכונה תסיים ,אחכ להעביר למייבש,להפעיל אותו וכשהוא מסיים להעמיס כביסה נוספת על המכונה וחוזר חלילה

אני בטוח שכובסים ותיקים כמוני יש כבר פטנטים לקיצור התהליך.

 

ואני תסלחו לי ,לא מתעסק עם תליית כביסה,לא לא,לא אבזבז זמן על  ייבוש כביסה בחוץ בחורף.

 

רק את הכביסה שאני עושה לבגדים של זוגתי אני מייבש על מתקן כביסה בתוך הבית,אבל זה מהפחד.

הפחד פן בגד שלה יתקלקל,יתכווץ יקרה לו משהו

לא מתעסק עם הבגדים שלה,רוצה ייבוש איתי,תפאדלו,הנה יבוש איטי.

לא יהיה על המצפון שלי שקלקלתי לה בגד.

הבעיה הגדולה שהיא לא מקפלת . כלומר היא מקפלת אבל לא בקצב שאני מכבס וכך נערמת לה הכביסה בסלון.

 

אתם יודעים,אני נכנס לבתים של אנשים ואני מתפעל מאוד אם אני רואה שהסלון שלהם נטול כביסה.

אז תגידו ודאי אבל אפשר לשים את הכביסה המחכה לקיפול במקום אחר,בחדר השינה שלכם למשל

 ואני אומר: זו מלכודת,זה נכון שאפשר לשים את הכביסה הלא מקופלת בחדר השינה אבל מי יתקע לידי שהיא לא תישכח שם?

כי זה מה שקרה שניסינו את הסידור הזה.

 

לכן הכביסה בסלון היא תזכורת,היא עמוד אש ,היא  מראה  ליכולת שלנו להשתלט על הבית ואני מודה בשלב זה של חיינו אנחנו לא כל כך מצליחים.

 

אבל אני סמוך ובטוח שיש עוד כמה בתים שהכביסה שלהם בסלון ויש לי הוכחה,אצל אחותה של זוגתי יש כביסה בסלון ואיכשהו זה מרגיע אותי.

 

וכשהיא סוף כל סוף מקפלת את כל הכביסה במכה אחת היא מתגאה בזה כאילו לקחה את  אליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס(אגב גמר הנשים מתחיל ב10 וחצי בבוקר שאגב עדיפה עשרת מונים על התוכנית הזאת "שבת צחוק" שבו מארח טאלנט של קשת את כל הטאלנטים האחרים של קשת ולא חסר  טאלנטים בקשת  וכל הזמן יש גשש +זהו זה +קטעים מארץ נהדרת,זה שבת צחוק זה? זה עוונטה שעושים עלינו +עבודה בעיניים).

 

האמת שבכלל לא התכוונתי לכתוב היום פוסט שבת

רציתי לכתוב שאין היום פוסט שבת,אבל לאצבע המקלידה כאמור תוכניות משלה

בהמשך היום ניסע למזכרת בתיה,לזוגתי יש רעיונות בקשר למקום הזה,היא ראתה באינטרנט שיש שם דירות חדשות בפחות ממיליון שקל.

 לא איכפת לי לבקר במזכרת בתיה,באשר למעבר לגור שם,איך אומרת סבתא שלי? כולם ביחד : א נו נראה.

 

אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 30/1/2010 08:03  
52 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/2/2010 12:13
 



טוב נו, תהרגו אותי


 

לא קראתי התפסן בשדה השיפון  (תופי טם טם רחוקים נשמעים) של סאלינג'ר

האמת שלפני הרבה שנים לקחתי אותו בספריה ולא הצלחתי להתחבר אליו,

אני כבר לא זוכר למה

אחרי רצח ג'ון לנון כשהרוצח אמר שהיה מושפע מהתפסן התכוונתי לקחת אותו שוב,נשבע,

אבל לא יצא

ואם כבר אנחנו בשוונג הזה

אני לא מצליח לקרוא את מלכים ג' של יוכי ברנדס

אני בסוף השליש הראשון של הספר ועזבתי אותו

אם אני צריך להכריח את עצמי להמשיך לקרוא בספר שאני לא מתחבר אליו,זה כבר לא מתוך הנאה צרופה.

 

אני יודע אגב שמעט מאוד אנשים מתחברים לפוסטים של טניס ולכן מיעוט התגובות

אבל אני "הולך עם האמת שלי" (כמו ששרה מבית האח הגדול  הולכת עם שלה) והעניין שהבלוג הוא גם  מקום לתעד ארועים כאלה ואחרים וטניס שזה הספורט החביב עלי (כבטטת כורסה כמובן לא כספורטאי פעיל שומו שמיים) מתועד כאן בכל מחיר.

 

אגב אני ,נוגע' בכניסה ה 199,000

מי שיצלם,אודה לו

 

חג שמח

 

תיהיו טובים

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/1/2010 16:33  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/2/2010 15:58
 



לדף הבא
דפים:  

461,759
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)