לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2016

אתם רוצים נאמנות אה?קודם אתם חארות


בשיטוטי בפייסבוק נתקלתי בסטאטוס שאני רוצה להביא לכאן,הסטאטוס מבטא מיאוס

מיאוס מהחוצפה הגוברת והולכת של מי שמתקראים"נבחרי העם"

חבורת אנשים מלוקקת, משמינה מנחת שמנהיגה אותנו לכאורה,מכל המפלגות אגב

הפוסט כתוב בחריפות וגם אם איני מדבר אחד לאחד בלשון הזאת,אני מסכים עם כל מילה

אז קבלו,הקרדיט למאור פלג,אזרח

 

·את רוצה נאמנות מירי? באמת, את רוצה נאמנות? תסתכלי טוב טוב על הכותרת שמעלייך.טוב טוב. לכו להזדיין. ל כ ו  ל ה ז ד י י ן . בואי נראה אותך ואת כל חברי הממשלה המזדיינת שלכם נשבעים לי אמונים. נשבעים לי, ולבנות שלי, ולקשישים שבכותרת מעלייך. חבורת תולעים אוכלות חינם. נאמנות את רוצה. אנחנו כבר נשבענו אמונים כשהתגייסנו לצבא, כשקמנו בבוקר לעבודה, כשאנחנו משלמים מסים לתחת השמן שלכם שמרפד את הכסא ברוממה. לכו להזדיין מוצצי דם. תישבעו אמונים לקשישים ולעניים שלא תיתנו להם לצלול לתהום העוני, תישבעו שלא יהיה אדם בישראל שלא יוכל לחמם את הבית. תישבעו שתעשו הכל כדי למנוע רצח ברחובות. נאמנות עאלק. אנחנו כבר נשבענו. אנחנו נשבעים כל שנה כשאנחנו מבכים את מתינו וממשיכים לשלוח את ילדינו למות בקרב, גם כשאתם, נמושות אינטרסנטים צאצאי שטן, שולחים אותם לשם בנגמשים לא ממוגנים. נראה אתכם נשבעים לנו עכשיו. נאמנות בתחת שלי. תישבעו שאברכים לא יקבלו את הכסף שלנו אם הם לא הולכים לצבא. תישבעו שתשקיעו במערכת הבריאות בפריפריה. תישבעו לעשות לנו תחבורה ציבורית נורמלית. תישבעו לשמור עלינו מהמשטרה. תישבעו שתפסיקו לשסות את אזרחי ישראל זה בזה, תישבעו שתקחו אחריות. נאמנות את רוצה? תהיו קודם נאמנים לילדות שלי. עלוקות. תישבעו שתפסיקו למצוץ לנו את הדם. תסתכלי טוב טוב על הכותרת מעלייך. זה לא גלגל"צ, זה לא אולימפיאדה, זה לא צ'כוב. אלה אנשים שיכולים להיות ההורים שלך. פאק יו. נאמנות עאלק. ממשלה עאלק. תישבעו שתפסיקו להיות חארות, ושתתחילו להיות בני אדם. ...

 

הפוסט פורסם  מעל 2 כתבות  שהתפרסמו בווינט האחת דיברה על העובדה שלקשישים ניצולי שואה במקרה הזה ,אין כסף לחימום ביתם בחורף

ומתחתיה הכתבה על היוזמה החדשה של שרת התרבות שכותרת אין נאמנות,אין תקציב לאומנות

נכתב על ידי טליק , 27/1/2016 15:50  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-1/2/2016 21:54
 



על דיויד בלאט,דודי סלע,קטמון מנצחת ,אמא של דוד אהרון משתגעת ומתכונים,הרבה


דיויד בלאט פוטר מקליבלנד,זה מטורף בעיקר כי קליבלנד נמצאת במקום הראשון בבית המזרח המרכזי בnba


מרחק 6 נצחונות מהקבוצה במקום השני בבית


היא ודאי תעלה לפליאוף ואולי תגיע לשלבים האחרונים אבל ספק אם תיקח אליפות


כל זה לא הספיק לבלאט להשאר בתפקידו.




דודי סלע הפסיד לצערי בסיבוב השלישי באוסטרליה והודח מהתחרות וחבל


 


קטמון עושה סיבוב שני מהסרטים ! אתמול ניצחנו את ראשון לציון 2:3,עלינו למקום חמישי עם תשעה משחקים ללא הפסד ו10 נצחונות כשאנחנו במקום השני בליגה במספר הנצחונות,לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היינו משכילים להחליף מאמן מוקדם יותר,יאללה הפועל !


 


ומילה לאמא של דודו אהרון שברור  שהיא במצוקה מהמצב  שאליו היא נקלעה,רק שהפתרון הוא לא להציף את כל אתרי הרכילות בסיפור ההזוי הזה על איך החברה שלו "כישפה" אותו  ואיך דודו זנח אותה ואת אבא שלו,בינינו ציפורה,זה לא מעניין אף אחד אז בחייאת תחסכי מאיתנו את התובנות האלה.


 


ולעניין העיקר שלשמו התכנסנו


אתמול זוגתי עשתה את הדברים הבאים :



קנלוני עם פטריות תפוחי אדמה וגזר ברוטב אדום בתנור


 





 




מרק מלא ירקות וקטניות


 


 




 


קציצות ברוקולי ואפונה שמחוזקים  בתפוחי אדמה וקמח


 





 


תפוחי אדמה ובאטטות בתנור





 


 


סלט עגבניות חריף





 


 סלט דלעת וגזר


 





 


וסלט גזר עם אגוזי פקאן


 






 


כל המתכונים האלה נלקחו מאתרי האינטרנט ,"אוכל בריא"  ו"הכנה ב10 דקות"


חשוב לומר גם שכל המזון הזה  נעשה ל3 ימים ולא רק לאתמול בערב וכל זה אגב נעשה בשעתיים שלוש,לא יותר.


 


תאכלו ותהנו,אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 23/1/2016 08:41  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-25/1/2016 17:52
 



"עם הגב לים עם הראש לשם"


דודי סלע ניצח הבוקר (בוקר שלנו,לא יודע מה השעה במלבורן אוסטרליה) בסיבוב השני באליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס את וורדסקו מספרד,ועלה לסיבוב השלישי ,הפתעה ענקית צריך לומר. ורדסקו מדורג 47 וסלע 80 ומשהו.


הולך להיות מעניין. רק חבל שהמשחקים בבוקר ובלתי אפשרי לצפות בשידורים הישירים.


השבוע נפל דבר בקשר למחסום הקריאה שאני שרוי בו. החלטתי ששום דבר לא יפריע לי לקרוא ספר וקראתי,זה נשמע קצת הזוי מפי ראשית כי אני אוהב לקרוא ושנית כי מעולם לא הייתה לי הפסקת קריאה כזאת,יכול להיות שאני לא צריך לשבת עם ספר ליד הסמרטפון שמצפצף התראות ולא ליד טלויזיה דלוקה ופשוט לשבת עם הספר ולקרוא וכך עשיתי. 


לא ספר חדש ,3 קומות של אשכול נבו, שלושה סיפורים שקורים בבית דירות אחד ולכאורה אין קשר בין המשפחות בשלושת הדירות  אבל יש חוט דק שמחבר בין כל הסיפורים,בכלל אני בעד חוטים דקים שמתי לב,כאלה שכמעט לא נראים,אני  אוהב שמספרים סיפור שאפשר לקחת בו חוט מתוך סליל  גדול של חוטים ולמשוך,בעדינות ,סיפור שמתחיל במקום אחד הולך לכל מיני כיוונים שלעיתים אתה שואל את עצמך wtf,איך זה קשור,אני לא מבין מה קורה כאן ולאט לאט כמו פרח שנפתח לאיטו הסיפור מתבהר. אני לא בקטע של לציין שמות של בלוגרים שמיטיבים לעשות את זה,אבל אבו אלמוג הוא כזה בשבתו כסופר.פשוט אומן בתחומו לדעתי.


וככה הספר הזה של אשכול נבו 3 קומות,אתה צולל (כמו בכל ספר של סופר טוב אגב) לתוך משהו לא מוכר ולכאורה הכל פשוט עד שמסתבך קצת ועוד קצת ועוד קצת ואז אתה מושך קצה חוט משום מקום וקורה הפלא הזה,החושך מתפזר,יש נצנוצי שחר והכל מתבהר. הספר בהחלט מומלץ.


קטמון משחקת מחר בטדי נגד ראשון לציון,הסטאטיסטיקה אומרת שקטמון השיגה 20 נקודות מאז הוחלף המאמן, מתוך 24 נקודות שהיו בקופה,אנחנו הקבוצה הכי חמה בליגה בתקופה הזאת,לא הפסדנו 8 משחקים ומחר אנחנו משחקים מול ראשון לציון שאותה לא ניצחנו בשלושה או ארבעה המפגשים האחרונים בין 2 הקבוצות,אז הגיע הזמן שלנו.


בני הצעיר קיבל הבוקר ס.מ.ס מהצבא בו הוא מתבשר שתאריך הגיוס שלו נקבע ליום ה23.7.2017  הילד בכיתה יא' ! עוד לא סיים את עניני הצו הראשון,רק ב28 לינואר יש לו  ראיון אישי ואחכ ימתין לו צו שני,אבל הצבא מסתבר לא ממש ממתין ובישרו לו שהוא מיועד להיות לוחם בשייטת 13 ! לא פחות..הילד התגלגל מצחוק כשראה את הסמס,אין לו שום רצון להיות בשייטת הוא לא שוחה באופן קבוע,לא צולל ,לא בקטע של ים בכלל אז מה קשור שייטת ?


הילד רוצה גולני גבעתי ודומיהם,אגב הבן החייל משתחרר בנובמבר 16 וככה יהיה לנו שקט מהצבא קצת פחות משנה עד שהצעיר יתגייס. אולי עד יהיה כבר שלום:-)


התחיל סוף השבוע,אני מתחיל לתכנן מפגש של החבר'ה מהגרעין שלי לעוד שבועיים במסעדה חדשה ומבטיחה שנפתחה לאחרונה,שמה "המעשנה"והיא יושבת  במושב ינוב, שנמצא מערבית מכפר יונה(ימינה מצומת בית-ליד לבאים על כביש 4 מהדרום) לפי הביקורות והדעות בדף הפייסבוק שלהם יש שם חוויית אוכל שאני רוצה לחוות.


עדיין לא תיכננו מה אוכלים מחר בערב,אם יהיה מה לספר,אדווח.


אני סיימתי,תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 21/1/2016 16:10  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/1/2016 11:58
 



לדף הבא
דפים:  

461,766
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)