לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2005    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2005

נפל דבר במחוזותינו !!!


 

אתמול

אחרי בערך שבעה או שמונה חודשים

החזרנו את הטלויזיה לחדר של הילדים !

נשברנו,מודה

 

נסו אתם לראות כל יום ! בפריים טיים בשעה 20:50 ולפעמים ממש בסוף חדשות ערוץ 2

אינויישה

הסידרה היפנית המטומטמת הזאת

וכשאין אינויישה

יש דרגון בול

וכשאין זה יש משהו שנקרא מוקו מוקו או משהו כזה

 

אתמול זוגתי רצתה לראות  בשעה 9 בערב את התוכנית "זה הזמן" בערוץ 10 שדיברה על בחינת המיצ"ב שיובל עשה בבוקר בבית הספר

הילדים לא היו מוכנים לוותר על אינויישה

ניסינו לדבר על ליבם

לומר שהיום נוותר על "אמא מחליפה"

לא עזר כלום

 

נשברנו

גררתי את הטלויזיה שעמדה כבויה ומבויישת בחדר שלנו

חיברתי אותה לחוט של הממיר ולחשמל  והדלקתי

 

מהיום

אינויישה רק בחדר הילדים

 

יצאנו לחופשי !!!!

 

נכתב על ידי טליק , 30/11/2005 12:43  
55 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/12/2005 17:47
 



שלי יחימוביץ


 

עוד כמה מילים על  המעבר המתוקשר הזה:

 

הרבה זמן ששלי יחימוביץ מביעה דעות אמיצות בעניני כלכלה וחברה

וצריך להעריך את זה כי היא עשתה את זה

במשדר מרכזי בפריים טיים לאורך זמן

בתוך מעוז של בעלי ההון שאותם ביקרה

 

למרות שהיא העידה על עצמה לא פעם שבמעמדה כעיתונאית הרוויחה משכורת מצויינת

היא החליטה שבמקום להמשיך ולבקר את המהלכים הכלכליים

לעבור לצד השני ולנסות  להיות במרכז העינינים ולשנות מפנים

כי אחרי הכל המקום לשנות עם כל הביקורת שיש לנו

נמצא בכל זאת בכנסת

 

מפלגת העבודה בראשותו של פרץ הצהירה לא אחת שהיא הולכת לשים את המצב החברתי כלכלי

בראש סדר העדיפות הלאומי

אחרי 38 שנה של טפטוף בלתי פוסק  ש"העולם כולו נגדנו"

שכולם רוצים להשמידנו ואנחנו צריכים צבא חזק כי רוצים לזרוק אותנו לים

וכל ממשלות ישראל קידשו את הבטחון והעדיפו אותו על פני כל דבר אחר

הגיע הזמן לשינוי סדר העדיפויות במדינה

ועם אנשים כמו אבישי ברוורמן ושלי יחימוביץ

אפשר לצאת למלחמה על המצב החברתי והכלכלי במדינה הזאת

אם הייתי יודע שפרץ יוכל גם לבצע נסיגות  בשטחים הכבושים

קולי היה מובטח לו

 

ברור לגמרי שהסדר הקיים משתנה

אנחנו יכולים להיות צינים ולומר שהמעברים התכופים ממפלגה למפלגה של ותיקים נעשה כדי לשמור על מקומם בכנסת

אנחנו יכולים לזלזל עד מחר בבחירה שעושים אנשים חדשים כשהם מצטרפים למפלגות קיימות

 

אבל אי אפשר להתעלם מהרצון לעשות הבדל שיש באנשים החדשים

ומהתקווה שאפשר לשנות

שרון פרץ דרך במעשה ההתנתקות

ואני מקווה שידו וידם של אחרים גם היא נטויה

 

זהו

תיהיו טובים

 

 

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/11/2005 20:34  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פ(י)לונית ב-1/12/2005 18:57
 



כמה מילים על המצב


 

כמה תובנות על השינויים האחרונים:

 

שלי יחימוביץ' התפטרה מחדשות ערוץ 2 וחברה למפלגת העבודה בראשות עמיר פרץ

אין לי עדיין  דעה בעד ונגד מפלגת העבודה בראשות פרץ

אבל יש לי הרבה מאוד בעד יחימוביץ'

אשה דעתנית משכמה ומעלה

סוציאליסטית שגדלה בבית של מעמד הפועלים ומשם גובשו דעותיה

אם אחליט להצביע עבודה

זה יהיה בגלל אנשים כמו יחימוביץ'

 

תוסיפו לעובדה הזאת ששמעון פרס בדרך לקדימה ביחד עם דליה איציק

וזה עושה את העבודה להרבה יותר אטרקטיבית בעיני

 

לא אבנה סוכת אבלים על לכתם של פרס ואיציק למפלגה אחרת

שמעון "שום דבר לא אישי" פרס נמצא בקירבנו יותר מידי זמן

והגיע זמנו לפנות את הבימה הפוליטית

אם הוא לא מבין שהגיע זמנו ללכת הצידה

אז עזיבתו את העבודה תביא קץ לקריירה הפוליטית הארוכה שלו שאותה אני מכבד

אבל  לא תמכתי בו  מעולם

 

כשהוא אומר שלא איכפת לו מקום ברשימה

ולא שריון ולא תפקיד

אני לא מאמין לו

הכל אישי אצלו

ורוממות השלום בגרונו חמוצה בעיני

 

על דליה איציק לא אכביר מילים

פוליטיקאית מהזן הנחות ביותר

וטוב שהלכה לקדימה

 

על שינוי אין לי מילה טובה אחת לומר

וזה שאוריאל רייכמן שהיה ממיסדי שינוי עובר עכשיו למפלגתו של שרון

מצביע על העובדה ששינוי היא מפלגה קטנה של איש קטן אחד

דיקטטור גס ששמו טומי לפיד

ועושה דברו א.פורז

 

על מפלגתו של אריק שרון לא אומר עדיין מילה

עיקרי המצע שפורסמו אתמול מדברים לליבי

ואם אבחר להצביע לבסוף לשרון

זה רק בגלל העובדה שבאמת רק שרון יכול להחזיר שטחים כבושים ולא רק לדבר

יש לי כאמור בעיה עם חלק מ"נבחרת" שהתאספה שם בקדימה

אבל אם אאטום את אפי מריח  השחיתות והעסקונה שהתאספה שם ,למען המטרה הנעלה של החזרת שטחים

 אומר רק שמה  יחיאל חזן תחת שרון בליכוד טוב יותר מדליה איציק למשל תחת שרון בקדימה?

 

כלומר

בשפה פשוטה  אומר:

 לא משנה מי התאסף תחת כנפיו של שרון בקדימה

אם המטרה החזרת שטחים והחזרת ישראל לגבולות 67 עם התיקונים המתבקשים

מצידי שיבוא גם יחיאל חזן לקדימה

כל עוד שרון עובד לפי האג'נדה שהוא הכריז עליה

אהיה איתו

 

כל זה אגב עדיין לא אומר שאצביע לשרון

אחרי הכל גם לי יש קווים אדומים :-))

 

מפריע לי בלי קשר שבשיח הפוליטי שמתנהל כאן

האחראי על  ה"נושא החם" לא מעדכן את הנושא יותר בזריזות

כל יום קורים כאן דברים

ולמשל "שחיתות בממשלה" הוא שם כוללני מידי לדעתי שמפגר קצת אחרי המצב

 

באופן עקרוני ליבי גס בויכוחים פוליטיים

אין לי עניין להתווכח עם אנשים שדעתם מנוגדת לשלי

 

אני אוהב לקרוא את דעתו המלומדת של עופרניקוס למשל שדעותיו מנוגדות  לשלי

הוא מביא את דבריו בחן ובלי לרדת לרמה נחותה של ויכוח

אבל יש אנשים שלא יודעים להפריד בין הכותב לבין דעותיו

ולא כייף לקבל תגובות מכאלה

 

זהו

תודה לכל מי שברך אותי לכבוד הפוסט ה1000

 

הנה יצאתי לתוך האלף השני

 

אבי געזונט

 

תודה ושלום

 

 

נכתב על ידי טליק , 29/11/2005 12:18  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של tolyshka ב-30/11/2005 14:07
 



לדף הבא
דפים:  

461,763
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)