לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
 


"פנימי גובלן" הוא מונח שלקוח ממערכון של הגשש החיוור המדבר על סוג של תפירה עילית.ככה הייתי רוצה שיחשבו על הכתיבה שלי,סוג של כתיבה עילית .
כינוי:  טליק

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

ילדות גדולות


 

(סליחה מהמינויים שנשלחה אליהם הודעה על פוסט חדש.כתבתי פוסט אבל הוא היה מג'וברש בגלל תקלה בישרא ולכן מחקתי

עכשיו אני מקווה שהסתדר)

 

בתי בת ה15 כידוע, צעדה באחד מהבקרים של השבוע שעבר בדרכה ככל בוקר לבית הספר.

 

הרחוב בו היא צעדה הוא רח' ראשי שבו עוברות מאות מכוניות בכל בוקר.

בשלב כלשהוא בעת צעידתה האט לידה אוטו והנהג ביקש הדרכה ליציאה מהישוב.

בתי הסבירה לו שהוא צריך להמשיך ישר ולפנות שמאלה בסוף הרחוב וחשבה שאחרי שאמרה את מה שאמרה הוא ימשיך בנסיעתו.

אבל הוא המשיך לנסוע לצידה ושאל לאן היא הולכת,והיא בציניות  הסתכלה עליו ואמרה" לבית הספר כאילו !!

הוא המשיך לנסוע לצידה ושאל,אולי תיכנסי לאוטו ותראי לי את הדרך וגם שאל אם יש לה חבר.

 

היא הסתכלה עליו עוד רגע ואז הוציאה את הפלאפון שלה ועשתה כאילו היא מצלצלת,

החולירע לחץ על הגז ונעלם.

 

כשהיא סיפרה לנו את זה,די נבהלתי

דווקא היא אמרה שאומנם קצת נבהלה אבל היה לה מאוד ברור שאין שום סיכוי שהיא הייתה עולה לאוטו הזה.

 

ואני רק שאלה: מה יש לגבר  מבוגר (היא העריכה אותו בן 30 ל40) שרואה נערה צעירה  הולכת לבית הספר וברור שהיא אנדראייג'

לנסות לעשות דברים כאלה?

אני יודע שזו שאלת תם ואין צורך להשיב עליה כמובן,אבל בכל זאת

 

אנחנו  חיבקנו אותה,אמרנו שעשתה טוב ושתמשיך להשתמש בהגיון הבריא שיש לה ושלא תתפתה בחיים לקבל לשום  דבר מאנשים זרים.

 

מה אני אגיד לכם, אם לזה קוראים     WELLCOME TO THE REAL WORLD   תנו להשאר  בעולם של ילדים

למרות שאחרי מה שקרה אתמול בהודו,וכל הזמן בשדרות ,אין כבר הבדל

 

אתם,תיהיו טובים

 

נכתב על ידי טליק , 30/11/2008 16:21  
56 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-2/12/2008 12:35
 



איזה רינגטון יש לפיסטוק:-)


 

האמת שבשבילי המכשיר הסלולרי הוא  כלי לשעות חרום

אני לא משוחח בו הרבה,כמעט ולא משתמש ביכולות שלו כמו SMSים,עשיית שימוש במצלמה

ועוד כהנה וכהנה

לכן גם רב הזמן שהחזקתי פלאפון היה לי צלצול רגיל שהמכשיר מנפק.

 

השנה גיליתי את נפלאות הרינגטון,כשאני אומר "גיליתי" אני לא מתכוון שאני מחליף רינגטונים כל שבועיים

האמת שאין לי מושג איך ומאיפה אני מוריד רינגטונים וגם לא ממש חשוב לי לדעת

 

את הרינגטון שמפאר את הפלאפון שלי הורידה לי חברה של בתי וזה הפזמון  מהשיר של שלמה ארצי "רב הזמן את אישתי".

 

האמת שהייתי מחליף לשיר אחר,אבל אני דוחה את זה ולא עושה את זה כי אני לא יודע איך ואני שוכח לבקש שיעזרו לי כי בסופו של דבר זה לא עד כדי כך חשוב לי

 

תיהיו טובים

נכתב על ידי טליק , 29/11/2008 10:00  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של n_lee ב-30/11/2008 22:12
 



מלך האמבטיה, והשרותים כמובן.


 

בסימן טוב ובמזל טוב השיפוץ הסתיים !

 נשארו  עוד כמה דברים שהעדרם  והתקנתם המאוחרת לא יפריע למהלך החיים בבית . עדיין לא קנינו מקלחון,אבל אפשר להתקלח באגנית.

אני מקווה שתוך שבוע נקנה אחד כזה.

עוד לא סידרנו חלון לאמבטיה ובנתיים אנחנו חשופים לרוח ולקור שבא מהחלון הזה אבל היום נכסה אותו בניילון כדי שנוכל  לתפקד בו בנחת.אני מניח שרכישת החלון תדחה קצת,עוד לא התפננינו לבדוק מחירים של חלונות.

רכשנו אתמול כיור עם ארון שרות תחת זה שאת קנייתו זוגתי ביטלה. (מאותו מקום,הפעם בלי לחץ)  והוא יגיע ביום ראשון או שני.

העיקר השרותים עומדים (שניים,אחד באמבטיה) וכבר חנכנו אותם !

 

איך שהמשפצים פינו את הכלים שלהם,הסתערתי על הבית,טאטאתי את כל החול,ניקיתי אבק,וזרקתי לזבל המון ג'אנק.

הבית מקבל צורה, כמובן שכל אביזרי האמבטיה שצריכים להכנס לארון השרות שיגיע בשבוע הבא עומדים מבויישים על השולחן במטבח.

זוגתי שהגיעה מאוחר אתמול (יש להם ישיבת צוות שרק מתחילה ב17:30) הסתערה על המטבח, והבריקה אותו.

היום נמשיך במשימות וביום ראשון תבוא העוזרת  לשטוף את הבית ולתת פינישים למה שאנחנו לא יכולים לעשות.

 

יצא יפה וכל הכבוד לרצפים ולשיפוצניק שהוא באמת איש מקצוע מעולה ואשמח להמליץ עליו לכל  מי שמתכנן שיפוץ.

אגב כשיעמדו המקלחון והכיור אולי אצלם ואעלה הנה תמונה

הבעיה איך לתפוס הכל כי האמבטיה קטנה,אבל נסתדר

 

יורד גשם,לא משהו רציני,אבל יורד

 

בלי קשר

 

נו,גם פיני גרשון לא ממש עוזר להם

 

נקווה שהישראלים הנצורים בהודו,ישוחררו בלי פגע,סיטואציה מחורבנת לכל הדעות

 

 

תיהיו טובים ושיהיה סוף שבוע רגוע

 

נכתב על ידי טליק , 28/11/2008 06:22  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טליק ב-29/11/2008 05:47
 



לדף הבא
דפים:  

461,791
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , ספורט , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטליק אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טליק ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)